Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla kestää ikuisuus nähdä että mies narsisti/psykopaatti

Vierailija
16.01.2020 |

Oon semmosen kolmekymppinen tytär ja saan vaan kuulla miten isä hyppii suhteesta toiseen, hankkii lisää lapsia jne. En ikinä tule antamaan äidillenikään anteeks miten ei muka mitään nähnyt ja hankkiutui raskaaksi. Minun ei kuuluisi olla olemassa! Narsistit pitäis nimenomaan jättää ihan yksin. Ja tosiaan näitä on kaikissa sosiaaliluokissa. Isäni hurmasi äidin sillä että on "tumma, komea, pitkä ja opiskelee lakimieheksi". En koskaan pääse eroon tästä taakasta että isäni on narsisti. Vasta kuolema mut vapauttaa. Traumoja käsitelty terapiassa ja syöty kaksin käsin kaikki psyykelääkkeet joita on tässä markkinoilla ollut. Eivät auta koska en ole mielisairas. Isäni on. Traumatisoitumiseen auttaa huonosti mitkään SSRIT tai mielialantasaajat. Tekis mieli heittää jollain seuraavaa tyyppiä joka suosittelee jotain meditaatioita. Trauma EI POISTU. Tottakai isäni äiti eli mummonikin on sokea isälleni ja kuvittelee että minussa on vika, ei halua rakkaassa pojassaan nähdä vikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun narsistit esittää ensin superihanaa ja nainen luulee että se on miehen baseline. Sitten kun nainen on saatu tukevasti koukkuun, aloitetaan naisen murentaminen, pienillä hienovaraisilla asioilla ja sumuvalottamalla kunnes nainen ei enää tiedä kumpi on oikea ja kumpi vasen. Ja viesti on se että jos sinä vain toimisit toisin, minusta tulisi taas ihana, baseline palaisi. Ja jos nainen yrittää ottaa etäisyyttä, ihana palaakin hetkeksi, kunnes taas mennään. Todellisuudessa baseline jota kohti nainen epätoivoisesti pyrkii oli valhe. Oikea baseline on se kkkpää jonka kanssa nainen elää joka päivä.

Vierailija
2/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä mitään terapioita tai huumeita tarvita.

Hyväksy asia ja jatka elämässä eteenpäin. Pidä yhteyttä tai ole pitämättä sen verran, kun itselle sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonojen hetkien lisäksi on myös niitä hyviä hetkiä. Sitä toivoo, että asiat muuttuisivat paremmiksi.

Vierailija
4/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka osaa nähdä sen narsismin, aika usein näkee sen jo seurustelun alkuvaiheilla ja nostaa kytkintä. Ongelma ei ole, että naiset yleisesti ei osaisi nähdä sitä -- vaan että ne, jotka ei osaa nähdä sitä, on niitä, jotka päätyy suhteisiin narsistien jne. kanssa.

Vierailija
5/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti ihan erillinen ihminen etkä ole kuten isäsi tai äitisi. Trauma on ikävä asia, mutta sulla on oma elämä, kaikki mahdollisuudet tehdä siitä itsesi näköinen. Jos vaikka kokeilet käydä töissä vieraassa maassa jonkin vuoden ja saat uuttaa ilmaa ympärillesi. Pahinta ehkä tuossa on, että sukulaiset eivät usko sinua. Se estää varmaan traumaa parantumasta. Minulla on olluyt diagnosoidut traumat, mutta ne kyllä saa haalentumaan vuosien saatossa kun itse ei jää paikalleen, uskaltaa tehdä omia ratkaisuja (vaikka muut ovat eri mieltä siitäkin). Synkistävään ympäristöön missä sinua ei uskota, ei pidä jäädä!!!  Sä voit tehdä elämästäsi mitä haluat, tee jotain hyvää. Ota etäisyyttä myös fyysiesti ja henkisesti. Muuta paikkaa, ei hakut ja epäluulot sinne niin kuulu. Mene vaikka joogaan tai hassuttele, etsi uutta. Mun paras apu on ollut ottaa etäisyyttä niihin epäuskoviin ihmisiin, vaikak se on merkinnyt tärkeiden ihmissuhteiden  väljentymistä, mutta se oli mulle paras ratkaisu. Mulla kesti päästä traumasta 6 v (en pääse koskaan eroon mutta sen kanssa voin elää  nyt paremmin ja se ei tule jatkuvasti enää uniini vaan voin opiskella, tehdä työtä, ja olla lasten kanssa hauska äiti). Elämä on nyt paljon parempaa. On normaalia, että narsistin ympärillä on hautaan asti ihmisiä, jotka eivät usko muuta kuin häntä (ja muut ovat aivan hulluja heidän mielestään vaikka se ei tietenkään ole totta). Se pitää hyväksyä, sen kun tajusin ja otin etäisyyttä ja hankin omaa elämää, olen vuosien aikana parantunut enemmän. JA elämässä tulee vielä muitakin vastoinkäymiisä, joten yhteen ei pidä käyttää liikaa aikaa. sen olen oppinut. 

Vierailija
6/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän psykologian ammattilaisetkaan helposti pysty niitä tunnistamaan

Vierailija
7/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun narsistit esittää ensin superihanaa ja nainen luulee että se on miehen baseline. Sitten kun nainen on saatu tukevasti koukkuun, aloitetaan naisen murentaminen, pienillä hienovaraisilla asioilla ja sumuvalottamalla kunnes nainen ei enää tiedä kumpi on oikea ja kumpi vasen. Ja viesti on se että jos sinä vain toimisit toisin, minusta tulisi taas ihana, baseline palaisi. Ja jos nainen yrittää ottaa etäisyyttä, ihana palaakin hetkeksi, kunnes taas mennään. Todellisuudessa baseline jota kohti nainen epätoivoisesti pyrkii oli valhe. Oikea baseline on se kkkpää jonka kanssa nainen elää joka päivä.

Juuri noin se menee. Ensin narsisti hurmaa ja alkaa sitten vähä vähältä nakertaa kumppanin itsetuntoa. Hurmaavuus ja mitätöiminen vuorottelevat. Narsistin lämmin karisma vetoaa ihmisiin joilla on huono itsetunto ja jotka siksi tarvitsevat ihailua. Kun henkistä väkivaltaa alkaa ilmetä, uhri haluaa uskoa että kaikki kääntyy paremmaksi ja se rakastava hurmaaja palaa.

Huonon itsetunnon omaava on tullut kohdelluksi huonosti ja mitätöivästi usein jo omien vanhempiensa taholta niinpä hän ottaa huonon kohtelun vastaan koska on jo tottunut siihen läheisten taholta aikaisemmin. Saatanallinen kierre on valmis.

Ja kuten lapsuuden kodissa myös nyt uhri syyllistää itseään koska taaskaan "ei ole rakastamisen arvoinen". Ja narsisti syyllistää uhria.

Vierailija
8/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistin kiusaamaks joutunu kerran työelämäs oli hirvee kokemus ei unohdu. narsisti on aika salakavala. musta tuntuu, et vain älykkäimmät näkee läpi. usein esim. iso joukko ihmisiä uskoo narsistin kaikki valheet ,vaikka narsisti toimii kummallisesti ja aiheuttaa riitoja . on hyvä et tiedät mikä tyyppi on valitettavasti vain välien poikki laitto narsistiin ja sen lähipiiriin auttaa.

youtuben englanninkieliset videot auttanu paljon henkisesti mua. esim. hakusana narcism. toxic people tms. löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi