Onko mielestäsi kohtuutonta, että miehen vaatimus kumppanille on, että nainen on alle 180cm ja alle 100kg?
Eräs tuttava hiljattain pauhasi kuinka jonkun tinder-miehen vaatimus on kohtuuton ja pinnallinen. Mielestäni ei nyt kuulosta kovin pahalta nuo kriteerit?
Kommentit (29)
Vaatimus ei ole kohtuuton, se on rehellinen mutta ehkä huonosti ilmaistu. Varmasti 90% miehistä ei halua yli 100kg naista. Naisen pituus riippuu miehen pituudesta, halutaan useimmiten että nainen lyhyempi. Itse 190cm joten kyllä vielä 185cm nainen kävisi.
Tuollaiset vaatimukset kuitenkin antavat helposti negatiivisen kuvan ihmisestä. Asian voi paljon hienovaraisemminkin ilmaista ja mielestäni turhan laittaa suoraan deitti-ilmon tekstiin.
No mä en oo kelvannu ees tämmösenä 75 kg painavana ( oon 160 cm), kai ne miehet sit haluaa jonku fitness pimun. Muuten oon iha perusnätti/tavallisen näköinen. Parempi näin yksin. Exä haukku koko suhteen ajan läskiksi ja vaikka miksi. Tietenkin jaksoi ääneenkin minun kuullen muistuttaa kuinka paljon minua sirompi hänen entinen tyttöystävänsä oli....
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni naisille ei saisi esittää mitään vaatimuksia. Ei siis niin kuin mitään.
Miksi kenenkään pitää vaatia tuntemattomilta yhtään mitään? Jos jotain viehättää ominaisuudet x, y ja z, niin etsii ihmisiä, joilla on ominaisuudet x, y ja z. Jos epäviehättävä ottaa yhteyttä, niin sanoo nätisti kiitos ei.
Toiveita ja vaatimuksia voi esittää sitten parisuhteessa. Jos toinen harrastaa mutapainia, niin ihan kohtuullista on vaatia, että toinen käy sen jälkeen pesulla ennen kuin lösähtää sohvalle tai sänkyyn.
Siis onko nuo vaatimukset erilliset? Eli 99-kiloinen 165-senttinen käy mutta 101-kiloinen 179-senttinen ei käy, vaikka ensimmäinen on paljon lihavampi kuin jälkimmäinen?
No ei ole, mutta jos mies alkaa vaatimaan ns. missin/mallin muotoja ja hänellä on itsellään naama kuin petolinnun perse niin siinä määrin kohtuutonta.
Jokainen tavallaan
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, mutta jos mies alkaa vaatimaan ns. missin/mallin muotoja ja hänellä on itsellään naama kuin petolinnun perse niin siinä määrin kohtuutonta.
Jokainen tavallaan
Sama pätee siis myös naisiin.
Sama
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
No saahan sita vaatia mita haluaa.
Jos tietaa ettei viehaty yli 180-senttisista ja satakiloisista naisista, niin parempi se on ilmoittaa heti.
Omassa ilmoituksessani vaadin etta mies pitaisi koirista, olisi lapseton ja tupakoiva eika absolutisti.
Tama oli aika kateva tapa sulkea pois kaikki yh-isat, koiranvihaajat ja savuttomat, alkottomat miehet./
Totta, jokainen saa vaatia mitä haluaa, mutta silti omat "vaatimuksesi" eivät olleet pinnallisia. Esim. joku absolutisti olisi voinut vastata silti ja kertoa, ettei häntä haittaa, vaikka sinulle joskus alkoholi maistuisi.
Jos mies kirjoittaa, ettei ole kiinnostunut yli 100 kiloisista naisista, todennäköisesti hän saa vastauksia vain max. 65 kiloa painavilta naisilta. Ymmärrät varmaan eron.
Jos mies kirjoittaa vaativansa jotain painoa niin ei ainakaan minulta saa mitään vastausta.
N46kg
No on tuo aika tiukka vaatimus. Yhdellä miehellä taisi olla ylärajat 260 cm ja 140 kg tjsp. Se on jo kohtuullista.
Tämä palstan miesten pitäisi yrittäää sisäistää. Että on tyhmääkin tyhmempää hirttäytyä naisten vaatimuslistoihin ja niistä raivoamiseen ja katkeroittaa itsensä tärviölle, koska listat lentää ikkunasta kun oikea tyyppi tulee vastaan. Sillä aikaa kun Av:n Don Quihote taistelee listoja vastaan, joku 160+ senttinen muuta sisältöä elämäänsä keksinyt mies vie sen naiset.