Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eron yhteydessä annetaan kitkeriä ja piikitteleviä kommentteja tyyliin "Avioliitto oli paljon raskaampi kuin ero"?

Vierailija
16.01.2020 |

Avioliiton kariutumisessa on aina vähintään kaksi syyllistä. Aina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina.

Voihan avioliitto todellakin olla ollut eroa raskaampi, kun kerran eroon on päädytty. Mitenkä sinä noin mielesi nyt pahoitit?

Vierailija
2/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina.

Voihan avioliitto todellakin olla ollut eroa raskaampi, kun kerran eroon on päädytty. Mitenkä sinä noin mielesi nyt pahoitit?

En pahoittanut mieltäni, mutta eikö näitä voisi pitää omana tietonaan ja nuolla haavansa omassa rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oikein tykkää, että tuollaista mennään heti lehteen kertomaan, luulisi olevan sen verran henkilökohtainen asia, että puhutaan vaan lähimmille.

Vierailija
4/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? Olen eron jälkeen kohta 20v miettinyt, mitkä oli ne syyt, minussa, miksi ex jätti eräänä syyskuisena päivänä. Ymmärrän sen tilanteen, jossa silloin elimme, se oli raskas mutta minä kuvittelin että yhdessä siitä selviämme.

Vierailija
5/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä oikein tykkää, että tuollaista mennään heti lehteen kertomaan, luulisi olevan sen verran henkilökohtainen asia, että puhutaan vaan lähimmille.

Eikä varsinkaan "Vasta nyt tiedän, mitä hyvä seksi on!" -tyylisiä kommentteja, joiden ainoa tarkoitus on loukata kumppania ja osoittaa muille, kuinka katkera olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä