Miksi eron yhteydessä annetaan kitkeriä ja piikitteleviä kommentteja tyyliin "Avioliitto oli paljon raskaampi kuin ero"?
Avioliiton kariutumisessa on aina vähintään kaksi syyllistä. Aina.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei aina.
Voihan avioliitto todellakin olla ollut eroa raskaampi, kun kerran eroon on päädytty. Mitenkä sinä noin mielesi nyt pahoitit?
En pahoittanut mieltäni, mutta eikö näitä voisi pitää omana tietonaan ja nuolla haavansa omassa rauhassa?
Mä en kyllä oikein tykkää, että tuollaista mennään heti lehteen kertomaan, luulisi olevan sen verran henkilökohtainen asia, että puhutaan vaan lähimmille.
Onko? Olen eron jälkeen kohta 20v miettinyt, mitkä oli ne syyt, minussa, miksi ex jätti eräänä syyskuisena päivänä. Ymmärrän sen tilanteen, jossa silloin elimme, se oli raskas mutta minä kuvittelin että yhdessä siitä selviämme.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä oikein tykkää, että tuollaista mennään heti lehteen kertomaan, luulisi olevan sen verran henkilökohtainen asia, että puhutaan vaan lähimmille.
Eikä varsinkaan "Vasta nyt tiedän, mitä hyvä seksi on!" -tyylisiä kommentteja, joiden ainoa tarkoitus on loukata kumppania ja osoittaa muille, kuinka katkera olet.
Ei aina.
Voihan avioliitto todellakin olla ollut eroa raskaampi, kun kerran eroon on päädytty. Mitenkä sinä noin mielesi nyt pahoitit?