Onko mielestäsi kohtuutonta, että miehen vaatimus kumppanille on, että nainen on alle 180cm ja alle 100kg?
Eräs tuttava hiljattain pauhasi kuinka jonkun tinder-miehen vaatimus on kohtuuton ja pinnallinen. Mielestäni ei nyt kuulosta kovin pahalta nuo kriteerit?
Kommentit (29)
No saahan sita vaatia mita haluaa.
Jos tietaa ettei viehaty yli 180-senttisista ja satakiloisista naisista, niin parempi se on ilmoittaa heti.
Omassa ilmoituksessani vaadin etta mies pitaisi koirista, olisi lapseton ja tupakoiva eika absolutisti.
Tama oli aika kateva tapa sulkea pois kaikki yh-isat, koiranvihaajat ja savuttomat, alkottomat miehet./
Ei. Jokaisella saa olla ihan sellaiset kriteerit kuin haluaa. Vaikka kaikki kehon mitat sentin tarkkuudella.
Vinkki
Jos haluat naisen, lähesty asioita hyvän kautta.
Jos tärkeämpää on kiusata kuin saada nainen, muotoile toiveesi ikävällä ja halveksivalla tavalla.
Jokainen vaatimus on vaatijan oma asia
Käsittääkseni naisille ei saisi esittää mitään vaatimuksia. Ei siis niin kuin mitään.
Pinnallista on lähinnä tuo alle 180cm "vaatimus". Yli 100kg nainen on käytännössä poikkeuksetta siinä määrin ylipainoinen, että se on terveydelle vaarallista. Joskin luulen, että kumppanin terveys ei ole tässä miehellä mielessä, joten siinä mielessä myös jälkimmäistä vaatimusta voi pitää pinnallisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jokaisella saa olla ihan sellaiset kriteerit kuin haluaa. Vaikka kaikki kehon mitat sentin tarkkuudella.
Juuri näin. Sekin kertoo paljon ilmoittajasta, jos kaikki muut kuin ulkoiset ominaisuusrajoitukset loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni naisille ei saisi esittää mitään vaatimuksia. Ei siis niin kuin mitään.
Väärin, naisille kannattaa esittää vaatimuksia sen mukaan mitkä on omat toiveet. Siitä ei ainakaan tuu mitään jos mies ei mieti minkälaisen naisen kanssa haluaisi elää. Mut koeta muotoilla vaatimuksesi niin ettei sinusta tule mulkkua kuvaa. Koskee sekä miehiä että naisia. Jos haluat mukavan kumppanin. Kaikkihan ei tietty halua mukavaa kumppania, tietoisesti tai alitajuisesti.
Vaatimus on sanan outo tässä yhteydessä, mutta ehkä se kirvoittaa paremmin vastauksia?
Itse kerroin profiilissani itsestäni. Kaikki vaatimuslistaajat jätin suosiolla väliin, vaikka olisin täyttänytkin kriteerit. En siedä kitinää.
Löysin ihanan naisen.
Ei kovin kohtuutonta.
Olen 179,5 ja 95 kiloinen. En ole tankki tai omena, koska rasvaa on tisseissä, pepussa ja reisissä tosi paljon + toki liian iso vatsa, mutta ei se roiku vaam pömpöttää.
Silti iso tyttö olen ja speksien mukaan kelpaa siis myös iso, joten ei kuulosta edes tiukalta.
Jos sellaisen haluat, niin saat vaatia. Ei ole pakko alkaa kenenkään kaa.
Varmasti moni mukava hoikkakin skippaa sut tiderissä vaatimustesi takia.
treffit kirjoitti:
No saahan sita vaatia mita haluaa.
Jos tietaa ettei viehaty yli 180-senttisista ja satakiloisista naisista, niin parempi se on ilmoittaa heti.
Omassa ilmoituksessani vaadin etta mies pitaisi koirista, olisi lapseton ja tupakoiva eika absolutisti.
Tama oli aika kateva tapa sulkea pois kaikki yh-isat, koiranvihaajat ja savuttomat, alkottomat miehet./
Totta, jokainen saa vaatia mitä haluaa, mutta silti omat "vaatimuksesi" eivät olleet pinnallisia. Esim. joku absolutisti olisi voinut vastata silti ja kertoa, ettei häntä haittaa, vaikka sinulle joskus alkoholi maistuisi.
Jos mies kirjoittaa, ettei ole kiinnostunut yli 100 kiloisista naisista, todennäköisesti hän saa vastauksia vain max. 65 kiloa painavilta naisilta. Ymmärrät varmaan eron.
Ei ole kohtuutonta, vaikka vaatisi, että nainen on alle 100 cm ja yli 180-kiloinen. Kukin saa vaatia mitä haluaa eri asia sitten löytyykö sellaista koskaan.
Alle 180cm ja 100kg on varmaan tarkoitettu juuri sellaiseksi kohtuulliseksi vaatimukseksi, koska suurin osa naisista ei ole noin pitkiä ja esim. 90-kiloinen on jo ylipainoinen.
Ei todellakaan!! Jos suomalaisten naisten keskipituus on 165cm ja normaalipaino tuollaiselle max 65kg niin onhan tuo varsinkin painon suhteen ihan kohtuullinen toive. Eikä kaikki miehet pidä itseään pidemmistä naisista.
Taas pitäisi hyväksyä 30-40 kilon ylipaino....
"Vaatiminen" on hassu sana, pelkkää puhetta ja pullistelua silloin, kun esitetään kriteerejä ihmisille, joita ei edes ole tavattu. Ehkä sillä haetaan jonkinlaista vallantunnetta, ja siksipä se vaikuttaakin ylimieliseltä ja aiheuttaa sanaharkkaa.
"Etsin sellaista ja tällaista" on neutraali tapa kertoa, mitä haluaa, ja jos joku vääränlainen sitten tarjoutuu treffeille, voi kieltäytyä nätisti. Treffeillä on turha vaatia enää yhtään mitään, koska kukaan ei kasva pituutta, vaihda silmien väriä, kasvata rintoja tai hartioita tai laihdu kymmeniä kiloja satunnaisen vaatijan vuoksi.
Ei tarvitse hyväksyä. Mutta sitä ei kannata toitottaa naista etsiessään. Jos olisin mies en kommentoisi naisen painosta mitään. Jos tulee vastaan liian pulskia niin sitten ei vain ota yhteyttä. Kukaan ei pakota olemaan satakiloisen kanssa. Sen sijaan jos toiveistaan puhuessaan kovin korostetaan painoa saati jos puhutaan painosta ikävään sävyyn, niin kivat hoikatkin naiset jättää vastaamatta. Olen itse normaalipainossa ja pyrin pitämään huolta itsestäni, mutta en vastaisi miehille joilla tämä asia on muotoiltu tavalla joka ei herätä vastakaikua.
tämä sama juttu on ollut aikaisemminkin. etkö silloin saanut riittävästi vastauksia?
Ikinä kukaan ei ole kaikkien mieleen. Oli sitten ikä, ulkoiset seikat, aatteet tms.
Esim. Minä olen siro, 30v. alle 160cm riippurintainen lähiöäiti, perusduunari ilman korkeakoulututkintoa sekä äänestän persuja
Ei ole kohtuutonta, mutta joskus ihminen ei itse päätä minkä näköiseen ihmiseen rakastuu. Aina olin täällä se jankuttamassa, että kelpuutan vain yli 190-senttiset, mutta sitten ihastuin kovasti minua lyhyempään n. 160-163-senttiseen mieheen.
N 168cm
Ei ole kohtuuton. Mutta kannattaa kuitenkin miettiä miten asiat muotoilee ja miten puhuu ihmisistä joista ei ole kiinnostunut.