Tuomas Enbusken raju eroriita! Missikaunotar Eveliina Tikka hälytti poliisit: Tuomas kävi käsiksi ja sylki päälleni
Kommentit (375)
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuomas-Enbuske-vei-missirakkaansa-iPadin-…
Tuomas ehti poistua asunnolta ennen poliisipartion saapumista. Hän otti lähtiessään mukaansa Eveliinan iPadin, jota ei ole suostunut palauttamaan.
Eveliina myöntää olleensa sokissa tapahtuneesta.
– Itkin, kun poliisit saapuivat luokseni. En uskaltanut poistua kotoa kahteen viikkoon ilman kämppistäni. Tuomas lähetti kämppikselleni viestejä, joissa hän uhitteli tuhoavansa elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas ehti poistua asunnolta ennen poliisipartion saapumista. Hän otti lähtiessään mukaansa Eveliinan iPadin, jota ei ole suostunut palauttamaan.
– Itkin, kun poliisit saapuivat luokseni. En uskaltanut poistua kotoa kahteen viikkoon ilman kämppistäni. Tuomas lähetti kämppikselleni viestejä, joissa hän uhitteli tuhoavansa elämäni.
Muija varmaan pettänyt tjsp. Eihän tuollaisia viestejä yhtäkkiä aleta lähettelemään ilman syytä. Tume voi olla toki vaikka psykoosissa, mutta epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija varmaan pettänyt tjsp. Eihän tuollaisia viestejä yhtäkkiä aleta lähettelemään ilman syytä. Tume voi olla toki vaikka psykoosissa, mutta epäilen.
Tai sitten Enbuske vaan luuli niin.
Viihdemaailma kulisseineen jaksaa aina järkyttää mua. Onneksi en ole osa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää ”koko kansan feministi” Maria Veitolan ajatuksia vuosien yhteistyöstä avovaimoaan väkivallalla uhkailevan Tuomas Enbusken ja seksuaalirikoksesta syytetyn Roope Salmisen kanssa. Jostain syystä tämä kovin sanavalmis naisten oikeuksien puolestapuhuja kuitenkin vaikenee, mikä ei tosin taida yllättää ketään.
Ai hänen pitäisi alkaa kommentoida jotain Seiska-juttuja ex-työkaverin riitelystä naisystävänsä kanssa? Ei kaikkea tarvitse puida julkisuudessa, vaikka olisi itse julkisessa ammatissa.
"Riitamme ovat ilkeitä ja verbaalisempia kuin Oscar Wilden näytelmät. Välillä ne keskeytyvät brechtiläiseen neljänteen seinään ja pysähdymme nauramaan sille, miten nerokkaasti toinen osasikin sivaltaa. Riitely Sallin kanssa on mielenkiintoisempaa kuin juttelu kenenkään muun kanssa.
Inhoan julkisia kosimisia. Siis näitä amerikkalaisten jääkiekkomatsien kosimisia. Naisenhan on pakko vastata myöntävästi, muutenhan hän olisi sika.
Siksipä teen Salli sinulle vielä törkeämmän tempun. Kosin sinua tässä. Tuletko vaimokseni? Enkä halua avioehtoa, sillä erossamme sukunne mökki jää minulle. Ja itse siirsin eilen sijoitukseni Luxemburgiin. Jos et suostu, alan tehtailla sinusta perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja vuodan nakukuvasi nettiin."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5065c4ed-1736-4853-ac81-e20bb3556f18
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää ”koko kansan feministi” Maria Veitolan ajatuksia vuosien yhteistyöstä avovaimoaan väkivallalla uhkailevan Tuomas Enbusken ja seksuaalirikoksesta syytetyn Roope Salmisen kanssa. Jostain syystä tämä kovin sanavalmis naisten oikeuksien puolestapuhuja kuitenkin vaikenee, mikä ei tosin taida yllättää ketään.
Miksi ihmeessä hän olisi velvollinen ottamaan kantaa asiaan?
Törkeää arvostella Eveliinan ulkonäköä tässä yhteydessä. Naiset vieläpä asialla.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää arvostella Eveliinan ulkonäköä tässä yhteydessä. Naiset vieläpä asialla.
Ihmettelen samaa. E. on kaunis nainen, tosin ei ehkä mijään tusinakasvo. Ulkonäön arvostelu on muutenkin täysin asiatonta sivaltelua vyön alle.
Vierailija kirjoitti:
Sylkeminen on alentavaa käytöstä mieheltä. Yöks!
Mutta naiselta ihan ok, mieshän sen ansaitsi?
Mun mielestä sylkeminen on hyvin halpamaista, oli tekijä mitä oletettua sukupuolta tahansa.
Pädillä jotain nakukuvia tai dickpicekä, joita uhattu vuotaa nettiin.
Eikö toi äijä juuri julki-kosinut ällöttävällä kirjeellä jotain toista naista? Vai onko siitä jo pidempi aika. Meikä ei pysy mukana.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5065c4ed-1736-4853-ac81-e20bb3556f18
Tämä siis linkki siihen kolumniin jossa kosii.
Pelle, apina ja ankka. Kyllä nämä julkut ja mmm ulkut on niin sirkushuveja täynnä.
Onko Tumpilla sama sairaus, kuin Suomisen Tapsalla? Käytös on jo vuosia viitannut siihen.
Vierailija kirjoitti:
No se juoksee missikisoissa ympäri maailmaa. Se on julkinen pyyntö, että arvostelkaa ulkonäköäni.
Enbuske ei todellakaan ole mikään feministi, niinkuin jotkut täällä väittäneet. Hänen kolumneissaan ja on aina tihkunut läpi sellaista Rationaalisen Miehen olemusta.
Tiedättehän Rationaalisen Miehen? Hän kertoo miten asiat on. Hän on itse järki ja logiikka tässä maailmassa. Nainen on tyhmä, pinnallinen ja tunteellinen. Siksi Rationaalisen Miehen tuleekin ojentaa tyhmää naista. Se on suorastaan avun tarjoamista hädänalaiselle. Silloin tällöin hän ojentaa muita miehiäkin, mutta enimmäkseen naisia.
Mistä Rationaalinen Mies on saanut tämän oikeuden ja taidon? No ei varsinaisesti mistään, mutta kyllähän se itse tietää jos on fiksumpi ja Rationaalisempi kuin muut.
Koska Rationaalinen Mies ei mielestään koskaan sotke tunteita ja järkeä (toisin kuin naiset), hän ei oikeasti siis vain tunnista omia tunteitaan tai pysty myöntämään niitä. Siinä ei ole mitään järkevää tai älykästä, sillä ei ihminen voi kieltää olevansa myös tunteva olento, jonka päätöksiin väkisinkin vaikuttavat myös tunteet ja joka ei voi olla aina täysin looginen.
Tunteiden kieltäminen on haitallista ja itse ainakin haluan pysyä kaukana näistä Rationaalisista Miehistä. Veikkaan että suurin osa naisisista tietää tämän ihmistyypin. Sitä ei koskaan tiedä mitä tukahdutettuja tunteita sen päällisin puolin lähinnä ärsyttävän ja itseään korostavan kuoren alla oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Enbuskehan on puhunut käyvänsä terapiassa ym. Mahtaisko olla, että Enbusken mielenterveys on järkkynyt viime aikoina pahasti? Varmaan ero edellisestä tyttöystävästä, jota niin kovasti hehkutti ja ehti jopa kosia, on yksi syy. Eikä muutenkaan taida kovin tasapainoinen tyyppi olla kyseessä, paistaa jotenkin kolumneista, vaikka ne onkin tehty provokaatio-mielessä, mutta silti, aika hämäriä juttuja. Hänestä näkyy asenne, että "mä oon parempi kuin muut", mutta peittää sen hämmentämällä niin, että paljastaa itsestään inhorealistisia asioita.
Ehkä kaikki on vaan ollut liikaa ja kenties alkoholia mukana kuvassa ja sitten tapahtunut pimahdus. Liekkö sitten muistikatkos kun kiistää tapahtuman?
Normaalia kehitystä, kun ihmisestä, jota ei ole kukaan huomioinut, tuleekin yhtäkkiä julkisuuden henkilö. Kuvitellaan se oma minuus sen julkisuuden mukaan ja unohdetaan tehdä töitä oman itsen ja kehittymisen eteen. Kun tulee huomiota, se hivelee ja kun minuus on alikehittynyt, sen huomion haluaa uskoa olevan totta. Sehän on vain ajan kysymys, kun huomio lakkaa ja samalla lakkaa se huomion varaan rakennettu hutera minuus. Ja näin rumaa on jälki sitten.
Eikö sitä kiinnosta kaikki millä saa omaa egoansa pönkitettyä ja mistä saisi uutta jeesustelun aihetta :D
Mielenkiintoinen homma tuo aloitus, jos linkattu juttu pitää paikkansa. Ihminen joka asettaa itsensä meidän muiden yläpuolelle omassa intellektuellisuudessa (En siis viittaa Veitolaan, sattumalta kuvaus sopii häneenkin), sortuu siihen ettei sanat riitä.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-