Tuomas Enbusken raju eroriita! Missikaunotar Eveliina Tikka hälytti poliisit: Tuomas kävi käsiksi ja sylki päälleni
Kommentit (375)
Tuomashan on burgeri ettekö muista?
Harmi että se ihana hullu Sari-Anna tms. ei innostunut julkikosinnasta. Se oli kyllä liikaa hullummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas:
”Seiskassa on perättömiä väitteitä käytöksestäni. Juttu ei ole totta. Olen järkyttynyt ja ahdistunut vääristä väitteistä. En koskaan käytä väkivaltaa, vaan ratkaisen asiat puhumalla. Puhuin tänään juristini kanssa ja teen rikosilmoituksen.”Twitteristä tänään
En ihmettelisi, vaikka tuo olisi jopa totta, tai ainakin toinen osapuoli olisi liioitellut sitä mitä tapahtui. Enbuskesta ei ole aiemmin kuulunut huhuja, että olisi väkivaltainen. Tämä Eveliina taas vaikuttaa haluavan kovasti Seiska-henkistä julkisuutta aiheesta kuin aiheesta. Muita vikoja Enbuskessa varmasti kyllä on. Muistelen joskus jotain haastattelua, jossa entinen kihlattu(?) kertoi, että Tuomas ei kyennyt olemaan läsnä omassa elämässään, vaan aina oli somessa tai jossain. Aika häröiltä hänen kolumninsa ovat toisaalta välillä tuntuneet, on tullut mieleen, että olisiko kirjoitettu humalassa tai aineissa. Jos on lähtenyt päihteiden käyttö lapasesta, niin silloin kai voi vähemmän fyysinen persoonakin tehdä jotain muutoin itselleen (siihen asti) epätyypillistä.
Minulla on omakohtainen kokemus kyllä siitäkin, että pahasti mt-ongelmainen (nykyään jo entinen) kaveri huusi minulle kännissä itkuisena, että kukaan ei välitä hänestä ja hän lähtee täältä elämästä lopullisesti jne. Tartuin häntä käsivarresta ja rauhoittelin, että on sinulla ystäviä ja äläs nyt. Hän riuhtaisi itsensä näyttävästi irti ja alkoi huutaa, että olen väkivaltainen hullu, joka kävi käsiksi. Ja moni vielä uskoi, että just noin se varmasti meni, koska eihän kukaan syyttä suotta keksi tuollaista. Että ikinä ei voi olla varma mistään, jos ei ole ollut paikalla.
"Enbuske myös kertoo käyneensä terapiassa 6-vuotiaasta asti, jolloin hän vain päätti ettei enää nuku. Terapiassa esillä ovat yhä samat teemat kuin ennenkin.
- Kukaan ei rakasta minua, äiti ei hyväksy minua, ja kukaan nainen ei ikinä halua minua, Enbuske kärjistää.
Enbuske kertoo lehdessä kärsivänsä myös monista neurooseista. Hän esimerkiksi varmistaa moneen otteeseen kotoa lähtiessään, että ovi on lukossa ja liesi pois päältä, kadulla hänen pitää kulkea aina tiettyä puolta eikä hän uskalla käyttää verkkopankkia.
- En pysty avaamaan kirjekuoria. Lähetän kaikki laskut avaamattomina kirjanpitäjälleni, joka hoitaa ne. Mulla ei ole aavistustakaan, paljonko tililläni on rahaa, Enbuske sanoo Gloriassa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas:
”Seiskassa on perättömiä väitteitä käytöksestäni. Juttu ei ole totta. Olen järkyttynyt ja ahdistunut vääristä väitteistä. En koskaan käytä väkivaltaa, vaan ratkaisen asiat puhumalla. Puhuin tänään juristini kanssa ja teen rikosilmoituksen.”Twitteristä tänään
En ihmettelisi, vaikka tuo olisi jopa totta, tai ainakin toinen osapuoli olisi liioitellut sitä mitä tapahtui. Enbuskesta ei ole aiemmin kuulunut huhuja, että olisi väkivaltainen. Tämä Eveliina taas vaikuttaa haluavan kovasti Seiska-henkistä julkisuutta aiheesta kuin aiheesta. Muita vikoja Enbuskessa varmasti kyllä on. Muistelen joskus jotain haastattelua, jossa entinen kihlattu(?) kertoi, että Tuomas ei kyennyt olemaan läsnä omassa elämässään, vaan aina oli somessa tai jossain. Aika häröiltä hänen kolumninsa ovat toisaalta välillä tuntuneet, on tullut mieleen, että olisiko kirjoitettu humalassa tai aineissa. Jos on lähtenyt päihteiden käyttö lapasesta, niin silloin kai voi vähemmän fyysinen persoonakin tehdä jotain muutoin itselleen (siihen asti) epätyypillistä.
Minulla on omakohtainen kokemus kyllä siitäkin, että pahasti mt-ongelmainen (nykyään jo entinen) kaveri huusi minulle kännissä itkuisena, että kukaan ei välitä hänestä ja hän lähtee täältä elämästä lopullisesti jne. Tartuin häntä käsivarresta ja rauhoittelin, että on sinulla ystäviä ja äläs nyt. Hän riuhtaisi itsensä näyttävästi irti ja alkoi huutaa, että olen väkivaltainen hullu, joka kävi käsiksi. Ja moni vielä uskoi, että just noin se varmasti meni, koska eihän kukaan syyttä suotta keksi tuollaista. Että ikinä ei voi olla varma mistään, jos ei ole ollut paikalla.
Pitäisi ehkä lisätä, että tällä aiheettomasti minua syyttäneellä henkilöllä oli taustalla melko hirveä perhehelvetti ja väkivaltaisia parisuhteita. Kädestä tarttuminen riitti ilmeisesti laukaisemaan jotain vanhoja traumoja, ja hän varmaan oikeasti uskoi siihen mitä väitti tapahtuneen (mitä voi edesauttaa se, että hän tosiaan oli erittäin humalassa eli tuskin edes tarkkaan muistaa). Sama harha voi kai sinällään osua pahoinpitelijäänkin, että syystä tai toisesta kokee tilanteiden menneen toisin kuin ne objektiivisesti katsoen menivät.
Ikävää, jos on tapahtunut pahoin*pitely ja ikävää, jos Tuomaksella on hihna löystynyt, mutta en voi olla nauramatta tälle uutiselle, kun ajattelen sitä vuosia elänyttä palstaspekulaatiota, että Enbuske = Sinkku*mies/S i n k k i s /Zinccis 😂 (Sorry ylimääräiset merkit, joko sana pahoin_pitely tai piru itse jäi modeseulaan)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin deittailla Enbuskea. Ikävä juttu vaan, että jos onnistuisinkin pääsemään hänen kanssaan tapailusuhteeseen, olisin vain 1 nainen satojen muiden joukossa. Julkkismiehillä kun vientiä riittää aina, oli heidän maine minkälainen tahansa.
Olisit vain yksi ”nainen” satojen joukossa. Mikä sua estää yrittämästä, kyllä Tuomas voi hyvinkin olla vähintään bi-curious ja siten lämmetä myös palstaulille! Juu, kukaan ei luullut sua naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskos vikaa kummassakin.
Ei kukaan riitaa yksin saa.
Yhtään puolustelematta mutta tarinasta vaan puolikas kuultu.
Onhan toi tärkeetä.Narsisti kyllä saa riidan aikaan aivan yksin.
Jos kaikkia, muita ihmisiä narsisteiksi nimitteleviä uskoisi niin koko suomi olisi täynnä narsisteja :D
Joo, mitäs jos odotellaan koko tarinaa ennen kuin hutkitaan.
En nimittänyt tässä Tuomasta narsistiksi, vaan yleisesti kommentoin väitteeseen "riitaan tarvitaan aina kaksi", että narsistinen henkilö kyllä saa riidan yksinkin aikaan. Ja varmasti monet muutkin eri persoonallissuushäriöistä kärsivät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että mitä pahaa nainen on tehnyt ansaitakseen tuollaista?
Niinpä. Naiset usein provosoivat ja tahallaan ärsyttävät miehen siihen pisteeseen, että pinna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliskos vikaa kummassakin.
Ei kukaan riitaa yksin saa.
Yhtään puolustelematta mutta tarinasta vaan puolikas kuultu.
Onhan toi tärkeetä.
Ihan taatusti nainen on ollut kamala muija ja nyt hänestä tulee tämän jälkeen Seiskan ja suurimman osan myös av:n lukijoiden suosikki. Naisen ura lähti nyt huimaan kiitoon, kiitos Tumpille ja tämän "väkivaltaiselle käytökselle".
Luultavasti tuo sylkeminenkin on ollut vain tuohduksissa huudettujen sanojen myötä suusta roiskahtaneita sylkipisaroita.
Olen niin kurkkua myöten täynnä näitä julkkutyrkkymuijia, jotka tekevät ihan mitä vain saadakseen kuuluisuutta. Varokaa miehet sellaisia muijia! Jos suututatte heidät ihan mistä syystä vain, niin saatte kuulla ikänne asiasta ja maineenne on pilalla ikuisesti syyttä suotta.
Onkohan sylki ollut ohutta vesimöistä, joka on pirskahtanut pieninä pisaroina kaunottaren kirveestä veistetyille kasvoille vaan onko kyseessä ollut keuhkojen perältä ponnistanut nikotiininkeltainen paksu klöntti, joka on jäänyt roikkumaan silmäripsestä? Seiska saisi tarkentaa uutisointiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että mitä pahaa nainen on tehnyt ansaitakseen tuollaista?
Niinpä. Naiset usein provosoivat ja tahallaan ärsyttävät miehen siihen pisteeseen, että pinna palaa.
Niin valitettavasti tapahtuu aika usein, mutta koska jotkut naiset haluavat uhriutua ja olla viattomia raukkoja, niin heitä uskotaan. Mies taas lynkataan heti ja häntä ei kuunnella vaikka kaikki tosiasiat olisivat miehen puolella.
Olen nainen ja nähnyt ihan kaikkea paska elämäni aikana. Ei kannata olla liian sinisilmäinen hölmö.
Hetkinen.
Hevosnäyttelyn turpakaunotar?
Onpas ikäistään vanhemman ja miehekkään näköinen tytteli. Ja voi että näitä julkimoriitoja.. onko miehelle iskenyt mustis nuorikostaan? 🤣
Alunperin hyytävän Henkka Hyppö-Hyypiön vanavedessä tunkenut itsensä Maiccaripiireihin.
Embusken kolumnien pohjalta olen saanut sen vaikutelman, että hän vaikuttaa ihmiseltä, jonka mielipide on ainoa oikea. Joten uutinen ei sinällään yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Embusken kolumnien pohjalta olen saanut sen vaikutelman, että hän vaikuttaa ihmiseltä, jonka mielipide on ainoa oikea. Joten uutinen ei sinällään yllätä.
Höpöhöpö. Haluaa herättää kirjoituksillaan ajatuksia ja kiivasta keskustelua- ja onnistui siinä tästä sinunkin kommentista päätellen
Tallin kaunotar sai turpaansa. Ihahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Enbuske kiertää huutokauppoja klassikkolöytöjen perässä. Hänen kätevä kerrostalokolmionsa sijaitsee Helsingin paraatipaikalla, kauppakeskuksen ytimessä.
”Kotini sijainti on uskomattoman kätevä, sillä asunto sijaitsee Kampin kauppakeskuksen talossa. Vanhojen talojen asunnot ja torpat luodoilla näyttävät kyllä hienoilta sisustuslehdissä, mutta kovin käytännöllisiä ne eivät ole. Tämä koti on ihanteellinen siihen nähden, että Suomessa sataa loskaa puolet vuodesta. Metrot ja bussit lähtevät saman katon alta, ja ruokakaupassa voi käydä ilman ulkovaatteita. On luksusta päässä sortseissa Stockalle.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/koti/tuomas-enbuskella-koti…
Minulla oli vuosia Kuutti Lavosen Tobie. Tästä jutusta huomasin aikanaan, että Enbuskella on myös tuo taulu (kuvassa keltaisen valaisimen takana). Sen vuoksi mulla meni maku koko taulusta, joten myin pois. Aina kun katsoin tauluani, muistin tuon ja se tympäisi, joten parempi oli luopua kylläkin ihanasta grafiikasta. Näin epämiellyttävä ja röyhkeä kuva mulle on tullut Enbuskesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt psykopaatti-friikki (=Tuomaan antamat määreet) Salli hymyilee vinoa hymyään ja nauraa partaansa.
Muistatteko Sallin kuvan, jossa ovela ilme ja hymy, tekstinä
"kun kuulen exäni kuolleen".Siis mikä tää juttu on? Joku instakuva tms? Koskaan kuullukaan. Laita linkki?
https://www.instagram.com/p/BxzzSmdh1K6/
julkaistu 34 wiikkoa sitten, txt "when my ex dies"
Tuomas Enbuske kiertää huutokauppoja klassikkolöytöjen perässä. Hänen kätevä kerrostalokolmionsa sijaitsee Helsingin paraatipaikalla, kauppakeskuksen ytimessä.
”Kotini sijainti on uskomattoman kätevä, sillä asunto sijaitsee Kampin kauppakeskuksen talossa. Vanhojen talojen asunnot ja torpat luodoilla näyttävät kyllä hienoilta sisustuslehdissä, mutta kovin käytännöllisiä ne eivät ole. Tämä koti on ihanteellinen siihen nähden, että Suomessa sataa loskaa puolet vuodesta. Metrot ja bussit lähtevät saman katon alta, ja ruokakaupassa voi käydä ilman ulkovaatteita. On luksusta päässä sortseissa Stockalle.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/koti/tuomas-enbuskella-koti…