Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehen rahat ja yhteiset rahat, onko tämä ihan ok?!?!
16.01.2020 |
Mies laittaa joka kuukausi 1000€ yhteiselle käyttelytilille, josta maksetaan ruoka, hygieniatuotteet, vaatteet, harrastukset yms
Loput hän laittaa säästöön tai sijoittaa.
Joka kuukausi käydään läpi mitä on hankittu. Jos olen ostanut esim vaatteita tai meikkejä, mies näkee sen. Yleensä toi tonni menee joka kuukausi ja mies sanoo että just siksi hän ei laitakaan tilille enempää.
Onko toi teistä ihan ok? Onko muilla tällänen mies?
Kommentit (44)
Näitä köyhä opiskelija ja pihi mies provo ja on ollut nyt kiitettävästi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos olette sopinut että tonni on yhteistä rahaa niin silloin se on tonni ja sillä pitää pärjätä.
On se niiiin väärin! Vaadi lisää, ethän sä voi noin halpa olla.
Alue: Aihe vapaa
No ehkä kannattaisi laittaa kaikki oleelliset tiedot siihen aloitukseen jotta ihmiset osaisivat arvioida kokonaistilannetta ja siihen vaikuttavia asioita.
Vaikutat henkisesti teini-ikäiseltä noiden uhmakkaiden vastaustesi ja huutomerkkiesi kanssa. Mistä me voisimme tietää tilanteen jos et sitä meille kerro.
Itse olen elättänyt opiskeluaikana itseni opintotuella ja -lainalla, aikuisopiskelut olen rahoittanut omalla palkallani, joten sanoisin että miehen rahoitus sinulle on enemmän kuin riittävä. Voisit itsekin hakea osa-aikaista työtä, muutkin työskentelevät opiskeluiden ohessa.