Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen rahat ja yhteiset rahat, onko tämä ihan ok?!?!

Vierailija
16.01.2020 |

Mies laittaa joka kuukausi 1000€ yhteiselle käyttelytilille, josta maksetaan ruoka, hygieniatuotteet, vaatteet, harrastukset yms

Loput hän laittaa säästöön tai sijoittaa.

Joka kuukausi käydään läpi mitä on hankittu. Jos olen ostanut esim vaatteita tai meikkejä, mies näkee sen. Yleensä toi tonni menee joka kuukausi ja mies sanoo että just siksi hän ei laitakaan tilille enempää.

Onko toi teistä ihan ok? Onko muilla tällänen mies?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän tämän olla provo, ei noin tyhmiä ja epäkypsiä ihmisiä ole olemassa, toivottavasti.

Jos et itse tienaa mitään tai rahoita taloutta omista tuloistasi, niin sinulla ei ole mitään oikeutta vinkua mistään miehen raha-asioista.

Jos teillä on jokin sopimus, että sinä olet kotirouvana ja hoidat kaikki kotityöt ja mies puolestaan maksaa elämisesi, niin sitten eri asia. Kohtuus silloinkin kaikessa, myös tuhlaamisessa.

Mä en ole kotirouva, vaan opiskelija. Mut mun opiskeluihin ei saa mitään tukia, kun se on yksityinen koulutus!!!

Ap

No ehkä kannattaisi laittaa kaikki oleelliset tiedot siihen aloitukseen jotta ihmiset osaisivat arvioida kokonaistilannetta ja siihen vaikuttavia asioita.

Vaikutat henkisesti teini-ikäiseltä noiden uhmakkaiden vastaustesi ja huutomerkkiesi kanssa. Mistä me voisimme tietää tilanteen jos et sitä meille kerro.

Itse olen elättänyt opiskeluaikana itseni opintotuella ja -lainalla, aikuisopiskelut olen rahoittanut omalla palkallani, joten sanoisin että miehen rahoitus sinulle on enemmän kuin riittävä. Voisit itsekin hakea osa-aikaista työtä, muutkin työskentelevät opiskeluiden ohessa.

Vierailija
42/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä köyhä opiskelija ja pihi mies provo ja on ollut nyt kiitettävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette sopinut että tonni on yhteistä rahaa niin silloin se on tonni ja sillä pitää pärjätä.

Vierailija
44/44 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niiiin väärin! Vaadi lisää, ethän sä voi noin halpa olla.