Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ok, ei olisi kannattanut lämmittää vanhaa suhdetta

Vierailija
15.01.2020 |

Yritin olla ystävä uudelleen ihmiselle, joka katkaisi välit viileiksi syksyllä - ilmeisesti koska ihastuimme. Mitään sellaista ei sanottu ääneen, mutta sen huomasi kyllä viesteistämm ym. millaiseen flirttiin se johti.

Olemme osa isompaa yståväporukkaa ja kaikki ihmettelivät, kun yhtäkkiä hän halusikin viilentää välit. Moni on sitä harmitellut - meille molemmille erikseen. Tämä mies ei ole siihen kuulema mitään sanonut, on vain myhäilyt jotain epämääräistä ja vaihtanut aihetta.

Minuakin tilanne on syönyt, koska en koe saaneeni oikein mitään selitystä tilanteelle...
Kysyin, sain klassisen ”vika ei ole sinussa vaan minussa”.

Nyt pitkästä aikaa otin yhteyttä ja siinä kuulumisten lomassa kysyin, voidaanko olla rennosti, kuten ennenkin, kavereita.

Vastaus oli: mennään vaan tällä miten asiat nyt ovat.

Ai että mä tunnen itseni typeräksi, harmistuneeksi ja jotenkin ”tyrkyksi”! Miksi pitikään ojentaa käsi, kun toinen selkeästi ei minua näköjään halua elämäänsä kaveriksi tai ystäväksi. Enkä ymmärrä miksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo mies tuossa on aika törppö! Mitä ihmettä hänelle on sitten äkisti käynyt kun noin teki?!

Vierailija
4/25 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kirpaisi, tosi kurja tilanne. Koita lohduttautua ajatuksella, että mies on hieman törppö.

Vierailija
5/25 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen väsymiseen asti yrittänyt rehellisesti miettiä omaa käytöstäni (laitoinko liikaa / liian vähän viestiä, hengitinkö niskaan tms ahdistavaa), mutta en keksinyt oikeasti mitään. Selasin kaikki viestit, mietin tapaamistemme kulun ym. Ja ystävien kanssa pohdittu myös. En ymmärrä ja harmittaa hyvän tyypin menetys elämästä...

Ap

Vierailija
6/25 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole jostain syystä valmis suhteeseen eikä voi olla sun lähellä sitten muuten

Vierailija
7/25 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän löytänyt jonkun toisen? Ystäväpiirin ulkopuolelta?

MInulla oli joskus pitkän aikaa erään naisen kanssa mahdollisesti flirtiksi laskettavaa yhteydenpitoa. Olin kiinnostunut ja hän "päästi lähelle" tiettyyn rajaan asti, mutta jos yritti lähestyä enemmän, niin otti etäisyttä. Tätä jatkui jonkin aikaa, kunnes tapasin toisen naisen, jonka kanssa aloin suhteeseen.

Tämän jälkeen en enää paljoakaan kiinnittänyt huomiota tähän "ensimmäiseen". Hän kyllä yritti yhteydenottoja useampaankin kertaan, mutta vastasin näihin vain kohteliaasti ilman minkäänlaista flirttiä tai vastavaa.

Ehkä silloin enitan minua alkoi harmittamaan eräänlainen kissa ja hiiri-leikki. No, tästä on jo vuosia.

Vierailija
8/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ap:n tarinassa kumpikaan mikään törppö tai nolo ollut.

Ap ilmaisi suoraan mitä haluaisi, samoin teki mies. Homma selvä ja paketissa - molemmat voivat jatkaa eteenpäin.

Vierailija
9/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt itseäsi syytä. Tilanne tuskin olisi toinen, vaikket olisi yhteyttä ottanutkaan. Nyt on selkeämpi, eikä kannata enää märehtiä. Voit mennä eteenpäin.

Vierailija
10/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten OLLENKAAN ottanut huomioon sitä, että toinen voisi vastata noinkin? Älä uhriudu, ressukka. Mietipä miten nolo tilanne oli aikaisemmin hänelle, niin miten tuo nyt olisi yhtään noloa sinulle.

Vierailija
11/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ymmärtää kuinka on parempi, että ei olla tekemisissä vs voisi olla rennosti tekemisissä. Asioista voi puhua jolloin moni juttu varmasti selkeytyisi. -sivusta

Vierailija
12/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri huomasi saman, kun syksyllä palasi hetkeksi yhteen entisen naisystävänsä kanssa. Nainen tuli heti raskaaksi ja nyt tulee vahinkomuksaus kesäksi.

Suosittelen erakoitumista jokaiselle.

Vierailija
13/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suhdetta ?

Vierailija
14/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää jotain teiniongelmii?

Vierailija
15/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ja samassa kaveriporukassa hengailu ei ole suhde.

Vierailija
16/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole tuollaiseen varaa. Taloustilanteet ovat epävarmoja. Välillä mies saattaa erehtyä biologiansa mukana tekemään jotain flirttiä mitä ei haluaisi edes tehdä, koska se johtaa vaaraan joutua sukupuoliyhteyteen. Vaara saada lapsi on olemassa vaikka käyttäisi ehkäisyä ja ehkäisykin on epävarma.

Paljon varmempaa on vain katkaista välit ja pysytellä erossa ihmisistä.

Itse aina pyydän anteeksi kohteliaasti ja kerron ettei minulla ole varaa vaarantaa tasapainoista elämää parisuhteilla tai ystävyyssuhteilla. Asiat on nyt ok ja olen pahoillani että muna vei miestä.

Tärkeää ettei mitään parisuhteita tai juttuja kehity.

Niihin ei yksinkertaisesti ole varaa, jos realistisesti asioita katselee. Vaikka teoriassa olisikin niin se vaatisi hirveitä ponnistuksia ylläpitää edes ystäväsuhdetta.

Tuollaiset pikkujoulut ja uudenvuodenjuhlat juuri ja juuri kestää, mutta ainakin minulle sosiaalinen elämä onkin siinä. Ei ole yksiselitteisesti varaa.

T: Matapalkkamies 8e tunti

Vierailija
17/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannataisi myös unohtaa tuollaiset hömpötykset.

Elämää voi elää myös ilman ihmissuhteitakin.

Vierailija
18/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onhan tuo kestämätön tilanne ap;lle jos joutuu miestä näkemään satunnaisesti ja kuulemaan; mies viestittelee tai soittelee muille mutta ei ap:lle. Kovin outoa mieheltä. Miksi mies toimii noin?

Vierailija
19/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi olla kaveri. Mitä pahaa siinä on? En ymmärrä tuota miestä.🤔

Vierailija
20/25 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaahan se olisi kaveerata ihmisen kanssa jonka ystävyys ei ole itselle tärkeä.

Puhumattakaan siitä että kasassa olisi kummallisen valheellinen ja feikki kuvio.