Ok, ei olisi kannattanut lämmittää vanhaa suhdetta
Yritin olla ystävä uudelleen ihmiselle, joka katkaisi välit viileiksi syksyllä - ilmeisesti koska ihastuimme. Mitään sellaista ei sanottu ääneen, mutta sen huomasi kyllä viesteistämm ym. millaiseen flirttiin se johti.
Olemme osa isompaa yståväporukkaa ja kaikki ihmettelivät, kun yhtäkkiä hän halusikin viilentää välit. Moni on sitä harmitellut - meille molemmille erikseen. Tämä mies ei ole siihen kuulema mitään sanonut, on vain myhäilyt jotain epämääräistä ja vaihtanut aihetta.
Minuakin tilanne on syönyt, koska en koe saaneeni oikein mitään selitystä tilanteelle...
Kysyin, sain klassisen ”vika ei ole sinussa vaan minussa”.
Nyt pitkästä aikaa otin yhteyttä ja siinä kuulumisten lomassa kysyin, voidaanko olla rennosti, kuten ennenkin, kavereita.
Vastaus oli: mennään vaan tällä miten asiat nyt ovat.
Ai että mä tunnen itseni typeräksi, harmistuneeksi ja jotenkin ”tyrkyksi”! Miksi pitikään ojentaa käsi, kun toinen selkeästi ei minua näköjään halua elämäänsä kaveriksi tai ystäväksi. Enkä ymmärrä miksi.
Kommentit (25)
Sillä on tunteita! Ei pysty olemaan kaveri. Ehkä tekee liian kipeää?
Mulla vähän sama tilanne. Mietin että tuon miehen syntymäpäivä on kohta. Voinko onnitella? Vai ahdistuuko siitä?
Eli sulle ihmissuhteet on ajanhukkaa... no cool...