Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisteletko kaihoisasti aikoja, jolloin lentohäpeä ei estänyt ulkomaan lomamatkoja?

Vierailija
15.01.2020 |

Ennen oli ennen, ja nyt on nyt ja lähilomat!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän Filippiineille, Aasiaan, Pattayalle... ei minua hetkauta. Samat koneet siellä lentäs, olin minä kyydissä tai ei joten ei vaikuta mihinkään.

Vierailija
22/39 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaK kirjoitti:

Lennän Filippiineille, Aasiaan, Pattayalle... ei minua hetkauta. Samat koneet siellä lentäs, olin minä kyydissä tai ei joten ei vaikuta mihinkään.

Aika jäätävä argumentti. Jäin sanattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvitaan tekoja, myös sinulta!

Vierailija
24/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistele kaiholla, mutta vähän noloudella aikoja, jolloin  lentelin paljon enemmän. Nyt mietin paljon tarkemmin ja olen muuttanut matkustamistapojani ja vähentänyt ylipäätään matkustamista. 

Vierailija
25/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan tekoja, myös sinulta!

Aivan, ensi kuussa etelään.

Vierailija
26/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jälleen osoittaa, että ilmastoöyhöttäjät ovat pieni, mutta kovaääninen vähemmistö ihmisten joukossa. Suurin osa ei asiasta välitä ja moni Vihreäkin lentää lomilleen, kuten aina niin ylevä Ville Niinistö.

Vierailija
27/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep... kirjoitti:

Tämä ketju jälleen osoittaa, että ilmastoöyhöttäjät ovat pieni, mutta kovaääninen vähemmistö ihmisten joukossa. Suurin osa ei asiasta välitä ja moni Vihreäkin lentää lomilleen, kuten aina niin ylevä Ville Niinistö.

Onko tämä sinusta siis hyvä asia?

Vierailija
28/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, mutta kannatan kyllä ajatusta että vihreiden propagandaa typeränä uskova rahvas jättää lennot ostamatta ja matkat tekemättä. Jää tilaa eliitille (minulle) enemmän.

Vierailija
29/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, Kiinassa lentoliikenne kasvaa sellaista vauhtia, että siinä ei paljon suomalaisen lomalento tunnu missään.  Työn takia lentämistä on palkollisen paha lopettaa . Saa vielä ikävän ihmisen maineen, jos ottaa puheeksi kannattaako diipadaapa-kokoukseen osallistua. Harva meistä lentää edes kerran vuodessa lomalla, joten turha tuntea häpeää. 

Vierailija
30/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep... kirjoitti:

Ei, mutta vielä iljettävämpä ilmiö on, että korkeaa ilmastomoraalia korostavat Vihreätkään eivät elä niin kuin opettavat. Kovasti vaaditaan kieltoja ja moititaan muuta, vaikka samalla oma pesä ei ole puhdas. 

Aivan kuin Villen ruotsiin rekisteröity auto, jonka veronkierrosta sai sakot. Varsinainen joukkoliikenteen puolustajien esikuva. Tämän jälkeen Vihreiden taksimatkailusta ei kannata enää edes puhua.

Vierailija
31/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep... kirjoitti:

Ei, mutta vielä iljettävämpä ilmiö on, että korkeaa ilmastomoraalia korostavat Vihreätkään eivät elä niin kuin opettavat. Kovasti vaaditaan kieltoja ja moititaan muuta, vaikka samalla oma pesä ei ole puhdas. 

Aivan kuin Villen ruotsiin rekisteröity auto, jonka veronkierrosta sai sakot. Varsinainen joukkoliikenteen puolustajien esikuva. Tämän jälkeen Vihreiden taksimatkailusta ei kannata enää edes puhua.

Tästä olen kanssasi kyllä samaa mieltä. Jos jostain pitää aloittaa, niin itsestään. 

Vierailija
32/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin silloinkin Eurooppaan enemmän junalla kuin lentokoneella. Mutta toisaalta olen jo 90-luvulta asti ollut tietoinen lentämisen ja muunkin liikenteen haitallisista päästöistä, enkä usko että kenellekään muulekaan asia on voinut tulla yllätyksenä vasta viime vuonna.

Vierailija
33/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kielletystä tulee haluttavaa ennenpitkää.

Vierailija
34/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun aletaan periä ns lentoveroa, niin miten se peritään, lippujen hinnoissako? Mistä voin olla varma että peritty Ilmastovero menee ilmaston hyväksi eikä lentoyhtiön pomojen palkkioksi, ministerien palkkoihin,

toimeentulotukeen tai muuhun ? On monia asioita mitä en haluaisi verorahoiillani maksettavaksi.

Vierailija
35/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoliikenteen 2 % maailman CO2-päästöistä on samaa luokkaa kuin maailman lemmikkien ja lemmikkiteollisuuden, joten palataan lentohäpeäasiaan sitten, kun lemmikkiongelma on korjattu.

Vierailija
36/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki häpeällä painostaminen päättyy järkiään ikävästi. Usein raa'alla väkivallalla.

Vierailija
37/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ruotsissa lentäminen ole vähentynyt, ne vaan diskuteeraa

Vierailija
38/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lennellyt ihan siksi, koska se ei ole koskaan kiinnostanut. Jos kiinnostaisi, paskat nakkaisin mistään ja lentäisin vain. Eihän tuollainen häpeästä puhuminen ole oikeasti muuta kuin käänteinen tapa hehkuttaa omahyväisyyttään, kuinka olen, ah, niin tiedostava yksilö.

Vierailija
39/39 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne pienintäkään häpeää ja varasin just matkan ensi kesälle.

Sun takia ny goaloja palaa elävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan