Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vasta nyt, että mulla on ollut aina erittäin runsaat menkat

Vierailija
15.01.2020 |

Lähestyn jo neljääkymppiä ja oon tähän asti pitänyt menkkojani normaaleina. Joskus teini-iässä muistan äidin kauhistelleen mun menkkojen vuodon määrää, mutta luulin että se liioitteli. Nyt eksyin selaamaan Libressen instaprofiilia mainoksen kautta ja luin sieltä, että normaali kuukautisvuodon määrä on vain 2-3rkl! Mulla se lähentelee varmaan litraa. Menkat kestää viikon ja kahtena runsainpana päivänä saa käyttää supertamponia ja sidettä yhtäaikaa. Kolmessa-neljässä tunnissa tamponi on jo täyttynyt kokonaan niin ettei se enää ime mitään ja on vuotanut sen pari ruokalusikallista siteeseen asti. Onko tuo jo epänormaalin runsasta? Siitäkö on aina johtunut että menkkojen aikaan ja useampi päivä sen jälkeen nukuttaa ihan hitosti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla tamponi kestää 3-4 tuntia ja siteeseenkään ei tule silloin juuri mitään, niin vuoto on ihan normaalia.

Sitten kun superhypertamponi on täpötäynnä 1-2 tunnissa, yöside on viimeistä milliä myöten täynnä ja housusi ovat verestä kirjavat, niin vuoto on runsasta.

Enääntuösnne ei ole tuo, sillä minulle tehtiin pari vuotta sitten lämpöpallohoito. Nyt menkat ovat noin 5 % siitä mitä olivat ennen ja pikkuhousunsuojilla pärjää hyvin. N45

Vierailija
2/2 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lääkkeen runsaisiin menkkoihin. Kun alkoi vuotamaan yli äyräiden ,niin nappi vaan naamaan ja se oli siinä. Harmittaa, kun ehdin kärsimään monta vuotta ennenkuin sain tietää, et siihen olisi lääkekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi