Minkä rotuinen koira sulla on?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Englanninsetteri
Mä en ole vuosikausiin nähnyt kenelläkään englanninsetteriä. Mun lapsuudessa setterit oli tosi suosittuja, nykyään harvinaisempia. Irlanninsettereitä näkee silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
2 russukkaa, siis JRT-tyttö ja -poika. Sileäkarvaisia, ihania, helliä, hauskoja, fiksuja ja raivostuttavia ystäviä pienellä koolla mutta suurella sielulla.
???
Vierailija kirjoitti:
Shetlanninlammaskoira. Ekaa ja viimestä kertaa :D
Miksi viimeistä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shetlanninlammaskoira. Ekaa ja viimestä kertaa :D
Miksi viimeistä:D
En tiedä. Suojelee liikaa. Ja otettiin uroskoira mutta käyttäytyy niin neitimäisesti, lenkilläkin melkein hävettää kun kyykkyy pissalle. On siinä kyllä hyvätkin puolet kun tottelee mutta on ehkä omaan mieleen liaan dramaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 russukkaa, siis JRT-tyttö ja -poika. Sileäkarvaisia, ihania, helliä, hauskoja, fiksuja ja raivostuttavia ystäviä pienellä koolla mutta suurella sielulla.
???
Ei oo mun viesti, mutta Jackrusselinterriereistä taitaa olla kysymys. Söpöjä koiria kyllä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Welsh corgi cardigan
Täällä toinen corgisti, meillä 2x pembroke ❤️
Vierailija kirjoitti:
Broholmer
Meilläkin oli holmeri, aivan ihana rotu ♥️
Vierailija kirjoitti:
Lyhytkarvainen mäyräkoira, normaalikokoinen. Kauhee, kun tunkee kylmän kuononsa, kun haluaa peiton alle nukkumaan. Tosi tiiviisti tykkää nukkua.
Niin söpö mielikuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Thaimaalainen pystynänni, kiltti, uskollinen eikä hauku naapureita. Kiltisti odottaa kotona ja on aina ruuat valmiina. Se ainut miinus puoli aika kallis ylläpidettävä. En suosittele ihan köyhille näitä.
Onko edes söpö? Nimittäin sieltä suunasta tulevat harvoin söpöjä karrvaturreja.
Juu söpö tää on ei oo sellainen mitä tahtoo tääläpäin normi turret olevan, nimittäin kun nelinkontin on ei raavi maha lattiaan.
Shetlanninlammaskoira. Ihana tyyppi, niin uskollinen, luottavainen ja tottelevainen. Avoin ja ihmiskeskeinen luonne. Moikkaisi kaikki vastaan tulevat mummelit, jos saisi (ja aika usein heidän luvallaan saakin).
1x mittelspitz, 1x kleinspitz ja 1x australiankelpie
Itätiberian kalakukon noutaja.