Minkä rotuinen koira sulla on?
Kommentit (110)
Lyhytkarvainen mäyräkoira, normaalikokoinen. Kauhee, kun tunkee kylmän kuononsa, kun haluaa peiton alle nukkumaan. Tosi tiiviisti tykkää nukkua.
Toyvillis, maailman ihanin otus. <3
Ei enää minkään rotuista.
Olen kasvanut aikuiseksi, enkä tarvitse koiraa/koiria.
Toivon, ettei enää tule myöskään tilannetta, missä joutuisin "pakko"adoptoimaan jonkun hylätyn ressukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tietynrotuisten koirien haluajista kertoo se, että pitbullin omistaja ei osaa edes koiransa rotua kirjoittaa oikein. Eikä ole ainoa lajiaan!
Ja jotkut mielenpahoittajat ei vaan tajua että rakkaalla karvalapsella on monta nimeä?
Aika wt pitää olla ettei edes tiedä miten oman koiran rotu kirjoitetaan, mutta sehän ei ole mikään ihme jos omistaa "bitbullin".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Thaimaalainen pystynänni, kiltti, uskollinen eikä hauku naapureita. Kiltisti odottaa kotona ja on aina ruuat valmiina. Se ainut miinus puoli aika kallis ylläpidettävä. En suosittele ihan köyhille näitä.
Uros vai narttu? Tän rodun kanssa saakin olla tarkkana, eroa ei päälle päin helposti huomaa.
Tuurilla on molemmat, vaihtelu virkistää.
Pitkäkarvainen saksanpaimen ja sekarotuinen (viittä eri rotua).
Koirani rotu on siperiankissa.
Se odottaa ovella aina, kun tulen kotiin. Tervehtii aamulla ja kotiin tultaessa ihan niin kauan, kuin itse jaksan sitä rapsutella ja pusutella. Haluaa leikkiä ja nukkua yhdessä. Hakee pallon, jos sille heittää. Tykkää leikkiä vedellä (kunhan ei itse kastu totaalisesti). On kiinnostunut myös aina vieraista. Aivan ihana kissa. Ainoa puute on, että ei ole oppinut kulkemaan vierellä valjaissa, vaan säntäilee sinne tänne.
Pitkä- ja lyhytkarvainen collie.
2 russukkaa, siis JRT-tyttö ja -poika. Sileäkarvaisia, ihania, helliä, hauskoja, fiksuja ja raivostuttavia ystäviä pienellä koolla mutta suurella sielulla.
rotikka ja katumaasturi. Takapihalla on puu mikä on vuorattu jumppamatolla.
Vetelen siihen kierrepotkuja niin että yläoksilla humisee. Rotikka taas nääs puree puuta ja hyökkäilee päin.
Taistelu vallan se.
Kleinspitz ja Australianterrieri
Shetlanninlammaskoira. Ekaa ja viimestä kertaa :D
Kääpiövillakoira.