Mitä sellaista et ole tehnyt tai kokenut jota melkein kaikki muut ovat?
Mä en oo koskaan:
- Käynyt kuntosalilla. Olen harrastanut liikuntaa aktiivisesti aina, mutta en ole koskaan käynyt yhdelläkään kuntosalilla.
- Kokenut yhdenyönsuhdetta tai minkäänlaista irtoseksiä. En vain osaa tuntea seksuaalista mielenkiintoa ilman että olen tutustunut ihmiseen, oppinut tykkäämään ja luottamaan, kiintynyt.
Kommentit (42)
Matkustellut! Ja nyt on jo myöhäistä kun kohta 70 v. Kyrsii kun hyvä osaiset käy monta kertaa vuodessa jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus
Et tainnut ymmärtää kysymystä. Suurin osa maailman ihmisistä ei ole kokenut raskautta.
Täysin kokematon parisuhteista ja rakkaudesta edelleen näin 37 v naisena :(
Ajanut autolla, ei ole ollut koiraa, aikuisena ulkomaanmatkaa, aikuisena mökkeilyä, saunailtoja, ei täydellisiä hampaita, en halua käydä konserteissa.
Ei ole milloinkaan ollut varaa shoppailuun. Shoppailu on ökyakkojen viihdykettä.
En ole koskaan saanut joululahjaksi villasukkia tai suklaata.
En ole koskaan katsonut elokuvaa elokuvateatterissa.
En ole eronnut. En avioliitosta, en avoliitosta, en seurustelusuhteesta. Olen edelleen (olen melkein 50 v.) yhdessä ensimmäisen seurustelukumppanini kanssa.
En ole koskaan potenut sydänsuruja. Muutamat nuoruuden kepeät jutut loppuivat niin että niistä ei mitää varsinaisia suruja jäänyt. Sitten tapasin nykyisen puolisoni ja ollaan edelleen onnellisina yhdessä 35 vuotta myohemmin.
En myöskään ole koskaan ollut mustasukkainen. Ei ole ollut aihetta.
En ole koskaan käynyt Helsingissä. Asun Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut. En avioliitosta, en avoliitosta, en seurustelusuhteesta. Olen edelleen (olen melkein 50 v.) yhdessä ensimmäisen seurustelukumppanini kanssa.
Tämä on yksi harvoista vastauksista, joka on varmaan oikeasti melko harvinaista.
Kuntosaleilla ja ulkomailla käyvät lopulta aika harvat. En ole facebookissa, en instassa, en käytä Netflixiä enkä Spotifyta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lähestynyt tuntematonta naista kasvokkain ja kysynyt esim puhelinnumeroa.
Kaikki mun pariutumisyritykset on tapahtuneet deittisovelluksissa.
Luuletko todella olevan yleistä, että miehet lähestyvät tuntemattomia naisia puhelinnumeron toivossa?
En ole koskaan nähnyt E.T. elokuvaa, vaikka suunnilleen koko kouluni oli nähnyt sen.
Asunut yhdessä kenenään kanssa (lapsuudenkodin jälkeen, siis).
n36
Onko irtoseksi tosiaan niin yleistä että voi olettaa suurimman osan sitä "harrastaneen"?
En ole koskaan lähestynyt tuntematonta naista kasvokkain ja kysynyt esim puhelinnumeroa.
Kaikki mun pariutumisyritykset on tapahtuneet deittisovelluksissa.