Minkä rotuinen koira sulla on?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Doggo alla tutti.
Meni hetki tajuta, mitä rotuja siinä on?
Jotain tietynrotuisten koirien haluajista kertoo se, että pitbullin omistaja ei osaa edes koiransa rotua kirjoittaa oikein. Eikä ole ainoa lajiaan!
Vierailija kirjoitti:
tiibetinterrieri, staffi ja tanskandogi
Mahtaa olla hajut teidän kämpässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiibetinterrieri, staffi ja tanskandogi
Mahtaa olla hajut teidän kämpässä
Iso jäbä "vähän" kuolaa mutta ei meillä sen ihmeempiä hajuja kyllä ole.
labradoodle, vaikka ei kai se virallisesti ole rotu.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tietynrotuisten koirien haluajista kertoo se, että pitbullin omistaja ei osaa edes koiransa rotua kirjoittaa oikein. Eikä ole ainoa lajiaan!
Ja jotkut mielenpahoittajat ei vaan tajua että rakkaalla karvalapsella on monta nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Seropi. Emä shcäfer, isä husky-border collie. Eka sekarotuinen mikä mulla on ollut, mistä jopa tiedän mitä rotuja siinä on :D
Varmaan ihan sairaan söpö roduista päätellen :3
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Thaimaalainen pystynänni, kiltti, uskollinen eikä hauku naapureita. Kiltisti odottaa kotona ja on aina ruuat valmiina. Se ainut miinus puoli aika kallis ylläpidettävä. En suosittele ihan köyhille näitä.
Nostaako vieläkin jalkaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Thaimaalainen pystynänni, kiltti, uskollinen eikä hauku naapureita. Kiltisti odottaa kotona ja on aina ruuat valmiina. Se ainut miinus puoli aika kallis ylläpidettävä. En suosittele ihan köyhille näitä.
Onko edes söpö? Nimittäin sieltä suunasta tulevat harvoin söpöjä karrvaturreja.
Kaksi sekarotuista.
Edelliset koirat myös seropeja, eli olen "rotuni" löytänyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostaako vieläkin jalkaa?
Nostaa hyvin jalat olkapäille, niin että paljastuu karvaturri. Vaikka useasti on kyllä kalju.
Seropi. Emä shcäfer, isä husky-border collie. Eka sekarotuinen mikä mulla on ollut, mistä jopa tiedän mitä rotuja siinä on :D