Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti, miksi alastomuus on minulle niin vaikeaa? Hävettää, etten kehtaa olla miesystäväni kanssa alasti. Aion tänään muuttaa tilanteen.

Vierailija
15.01.2020 |

Ahdistaa ihan pirusti, että joku tuijottaa minua.
Tiedostan kuitenkin myös kuinka noloa tämä on minulle ja varmaan miehellekin kun oikeasti piilottelen alastomuuttani.
Mies on pari kertaa maininnut asiasta mutta luultavasti hyväksynyt tilanteen ja joskus ajattelen, ettei hän edes tahdo nähdä minua.
Ensimmäistä kertaa kun harrastimme seksiä, niin olin alasti mutta mies sanoi, että voisin olla timmimpi, joten sen jälkeen en ole mielellään näyttänyt vartaloani. Ehkei tarkoittanut pahalla mutta jo muutenkin estoinen olen asian suhteen aina ollut niin tuo ei ainakaan parantanut tilannetta.
Seksiä kuitenkin on paljon ja yritän seksikkäillä alusvaatteilla korjata tilannetta.
Tilanne on niin nolo, että taidan tänään olla alasti ja yrittää olla välittämättä päänsisäisistä möröistä. Jos hän ei tykkää niin minkäs sitten voin....
En jaksa omaa epävarmuuttani tämän suhteen enää.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäistä kertaa kun harrastimme seksiä, niin olin alasti mutta mies sanoi, että voisin olla timmimpi"

Kerro, että tämä on provo. Jos mies ensimmäisellä kerralla sanoisi noin, niin se olisi myös viimeinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla