Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta minuuttia seksiä riittää sinulle?

Vierailija
15.01.2020 |

Viisi minuuttia ja alkaa kauppalista tunkea mieleen. Valitettavasti pitää yleensä jatkaa vielä toinen mokoma, mutta lopussa lista onkin valmis.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki 15 min. Itse yhdyntä muutama minuutti. Mies ei kestä kuin ehkä muutama kymmenen työntöä. Saan joko ennen miestä tai jatkan naimista vaikka mies jo saanut muutaman työnnön verran ja saan orkun.

Vierailija
2/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20min on varmaan meillä aika paikkaansa pitävä keskiarvo, siitä toki 15min esileikkiä ja loput muutama minuutti yhdyntää. Mies laukeaa yleensä tosi nopeasti joka on alkanut vähän itseäni ajoittain ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min esileikkiä ja yhdyntää 11 min. Sillä tulee.

Vierailija
4/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan mielenkiinnolla ja vähän kauhulla vastauksia

T. "minuuttimies"

Vierailija
5/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20min on varmaan meillä aika paikkaansa pitävä keskiarvo, siitä toki 15min esileikkiä ja loput muutama minuutti yhdyntää. Mies laukeaa yleensä tosi nopeasti joka on alkanut vähän itseäni ajoittain ärsyttää.

No, on tuohonkin apua saatavilla ja voi panostaa vaikka pidempään esileikkiinkin.

Myös mieltä voi opetella hallitsemaan senverran, ettei ihan heti laukea. Myös nainen voi halutessaan opetella pari pientä kikkaa nautinnon pitkittämiseen. Älkää hyvät naiset sysätkö kaikkea pelkästään miehen vastuulle.

Vierailija
6/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, sinänsä hyvä kysymys. Kyllä varmaan 15min-1h esi- ja välileikkiin, ehkä 20min siihen itse penetraatioon?

Vierailija
7/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 minuuttia on hyvä. 5 minuuttia tai alle saa aikaan vaan ärtymystä.

Vierailija
8/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää vajaasta tunnista pariin tuntiin, siinä on esileikkiä ja välileikkiä ja penetraatiota sekaisin. Ei ikinä niin, että ekasta sisäänmenosta pitäisi laueta! Kestävä mies ja minä naisena tykkään saada monta kertaa.

Juu tykätään seksistä :)

Vierailija
9/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen 35 minuuttia yhteistä leikkiä, kunnes molemmat lauenneet.

Oman puolison kanssa 6-8 kertaa viikossa.

Muita uusia sukupuolikumppaneita on viikosta riippuen 2-4.

Näiden kanssa touhu 15-20 minuuttia mutta puolellani itsekkäästi.

M. 55

Ulkomailla

Vierailija
10/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 3-6h 3-5kertaa viikossa. Kyllä nyt jokainen mies sen jaksaa. Eihän maratonikaan oo pitkä matka

Vierailija
11/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-25 min esileikkejä, penetraatio ja eri asentoja kunnes saan ratsastamalla noin puolen tunnin päästä. Sitten lasken miehen päälle ja hän tulee viidessä minuutissa. Sitten sivelyä, halailua ym. 10 minuuttia ja sitten kylppäriin. Vähän yli tunti siihen menee. Toisella illan kerralla esileikkiaika on lyhyempi, muuten tarvitsen samat ajat. Pitkään meni löytää mies, joka ymmärsi, että tarvitsen puoli tuntia varsinaista yhdyntää, vaikka hän hieroo sormillaan klittaa koko sen puoli tuntia. Nyxä ei koskaan valita, että minulla menee aikaa. On kuulemma iloinen asiasta.

Vierailija
12/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele kelloa. Koko touhuun menee yleensä 45-60 minuuttia. Eli arviolta esileikki 30 min ja yhdyntä 15-30 min. Suhde on vielä melko tuore. Mulla pysyy ajatukset seksissä, mutta meidän seksi on todella hyvää. Itse arvostan vähän lyhyempiä tuokioita, mutta kyllä se tosta varmasti ajan myötä lyhenee. Joskus aamuyöstä herätään parin minuutin pikapanoon ja ne on aivan parhaita, vaikken siitä tuukaan. Tulen vain sormilla tai suulla, en yhdynnästä. Silti mä nautin yhdynnästä todella paljon. Mies puolestaan nauttii mun räpeltämisestä, joten mikäs siinä.

Vierailija
13/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee.

Joskus käy ihan muutaman minuutin pikapano, ja kun hyvin sattuu niin molemmat ehtii saadakin (eikä vaan mies) ja joskus nämä ovat varsin ikimuistoisia.

Joskus taas menee muutama tunti, saattaa olla vähän kuin sinfonia, että on 3-4 osaa eri teemoilla, jotka soljuvat sujuvasti ja nivoutuvat toisiinsa, kunnes loppuhuipennuksessa räjähtää pää molemmilta.

Ehkä yleisin on kuitenkin se keskiverto maks puolen tunnin touhu. Ihan kiva sekin tietysti, ja parempi kuin ei mitään, mutta harvoin tarjoaa mitään 'dear diary' -elämyksiä.

Vierailija
14/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, en ole koskaan katsonut kelloa, että kauanko olemme sekstanneet :D Mutta arviolta 30-60min sisältäen esileikit ja itse aktin. Miehellä on hyvä kesto ja samaten mulla kestää jonkin aikaa, että tulen. vaikka seksi on siis todella hyvää. Vaihtelemme myös useita eri asentoja :)

N21

Vierailija
15/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee.

Joskus haluan pikaisesti kiimassa, ehkä 3-5 min pano.

Useimmiten koko hommaan menee ehkä 20-30 min, josta yhdyntää yleensä 5 min tai esim. 5 min, ulos ja minun stimulointia ja 1-2 min ja orgasmi yhdessä.

Jotain tantrahommiakin on kokeiltu, reilun tunnin, puolitoista on hekumoitu.

Tunnin panemisesta en haaveile, valitettavasti on kokemusta ja menee kivuliaaksi n. 15-20 min kohdalla. Lääkityksestä johtui.

Vierailija
16/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että saa rojut tuutattua neidon suoleen tai nieluun. Kymmenen minuutin homma, allekin jos kassit aivan täynnä ja viehättävä nuori yksilö kyseessä. Tyhjemmillä kasseilla tai ylipainoisen yksilön kanssa saa joskus joutua rynkyttämään jopa tunnin ennenkuin nalli palaa.

M40

Vierailija
17/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran että saa rojut tuutattua neidon suoleen tai nieluun. Kymmenen minuutin homma, allekin jos kassit aivan täynnä ja viehättävä nuori yksilö kyseessä. Tyhjemmillä kasseilla tai ylipainoisen yksilön kanssa saa joskus joutua rynkyttämään jopa tunnin ennenkuin nalli palaa.

M40

Sinua ei kiinnosta kuin kertapanot ilmeisesti? Ihmekös kun niin moni mies kärsii seksittömyydestä kun ei panosteta uusinnan varmistamiseen.

Vierailija
18/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Kyllä oot ihana mies... 🙄

Vierailija
19/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa Tool yhtyeen Aenima levy ehtii pyörähtää cd-soittimessa repeatilla kokonaan läpi. Elikkäs 77min x 2

Tämä yhden exän kanssa ja monta kertaa viikossa.

Vaimon kanssa noin vartti tai 20min.

Vierailija
20/21 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kovin kivaa olla jos joutaa minuutteja laskemaan?

Koko sessio lyhyimmillään ehkä puolisen tuntia, pisimmillään...  no kauan. Enkä osaa eritellä esileikkiä ja yhdyntää, mahtavaa seksiä on kaikki aika joka siihen kuluu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi