Mikä kauhea räjähdys ääni kuului tänään ennen klo 9?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Taas joku juntti mielensäpahoittaja oli lehteen ilmoittanut asiasta kun oli niin pöyristynyt.
No kyllä minäkin mieleni pahoitin. Armoton vitutus päällä vieläkin. Tulin yövuorosta töistä ja juuri kerkesin nukahtaa, kun tuntui että joku ampui tykillä pirtin kylkeen. Nyt ei sitten väsytä pätkääkään ja pitäisi taas eni yöksi töihin mennä. Minkä hemmetin takia niitä pitää tulla pamauttelemaan heti aamusta ja vielä ihmisten asutusten päälle?
Vierailija kirjoitti:
Voe voe kun on kurjaa kun omat hävittäjät työn tuoksinassa hiukan paukuttaa, voe voe sentään. Ruotisssa on täysi so*ta.
Ei ollut omia ne hävittäjät.
Eiköhän tuo pamaus kuulu sen verran kauas, että vaikka se hieman harvaan asutetummalla seudulla toteutettaisiin, niin kuuluu se silti kauas. Ei mulla ole ainakaan hajuakaan, missä ne koneet eilen liikkuivat, kun pamahdukset kuului.
Hornetti siellä on paukauttanu. Ilmeisesti Neukku koneen pilotti vodkapäissään lennelly taas missä sattuu . Niitä pitää sitten käydä kaahimassa pois.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo pamaus kuulu sen verran kauas, että vaikka se hieman harvaan asutetummalla seudulla toteutettaisiin, niin kuuluu se silti kauas. Ei mulla ole ainakaan hajuakaan, missä ne koneet eilen liikkuivat, kun pamahdukset kuului.
No tietenkin kuuluu kauas, mutta ei lähellekään niin lujaa, kuin suoraan asutuksen päällä toteutettuna. Täällä siis pamahti suoraan päällä. Kuulinhan minä koneen jylinästäkin, että päältä lensi.
Mun pullataikina lätsähti siitä, eikä enää kohonnut. Mistä voi vaatia korvauksia?
Sen oli Jukka taas:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3237955/jukka-paukulta-paasi-paukku-fin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe voe kun on kurjaa kun omat hävittäjät työn tuoksinassa hiukan paukuttaa, voe voe sentään. Ruotisssa on täysi so*ta.
Ei ollut omia ne hävittäjät.
Voe voe, kun ne hävittäjät olikin omia.
Puolustusvoimat suoritti aluevalvontaa ilmatilassa yliäänikoneilla. Melu kuulunut koko Etelä-Suomessa. Räjähdysääni on yhdyssana.