Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku mies koskaan oikeasti parantanut menikkiään merkittävästi naisten keskuudessa?

Vierailija
14.01.2020 |

Miten sinä/hän teki sen?

Oliko se hankkimalla harrastuksen ja olemalla oma itseänsä vai kenties jotain muuta kuten esim hiussiirto, laihduttamalla 50kg, ostamalla sadan tonnin mersun tms?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Olen ns. tavallinen normikroppainen mies, en komea, Ok koulutus ja Ok työpaikka, en rikas enkä köyhä, talous Ok.

Ennen olin kiltti, kuunteleva ja yliavulias mies. Halusin olla ystävällinen ja mukava naisille, kun luulin että sitä he haluavat.

Saanti oli heikkoa, yleensä suhteet päätyi siihen että minut jätettiin alkuhuuman jälkeen.

Sitten aloin ottamaan enemmän kuppia, käymään baareissa ja elämään itsekkäästi. Aloin tappelemaan, huutamaan, haukkumaan ja elämään ennalta-arvaamattomasti oikutellen.

Joskus saatoin sanomatta lähteä poikien reissuilleni ja olla viikon poissa puhelin kiinni.

Tässä vaiheessa naisia alkoi tarttumaan kuin kärpäsiä kärpäspaperiin. Luonnollisesti naisrintamalla tapahtuneen menestyksen myötä minusta tuli pettäjä, siitä kiinnikin jäin monesti. Silti se ei haitannut, naiset olivat ehkä sen päivän kiukkuisia, mutta parisuhde jatkui vailla huolia pettämisestä huolimatta.

Mitä opin tästä?

Älä ole kiltti vässykkä, ole itsekäs mulqqu niin saat naista yli oman tarpeen.

Jännyys kyllä toimii, siitä ei mihinkään pääse. Luonnostaan mulkuilla on helpompaa.

Sittenhän sulla pitäisi olla naisia.

Vierailija
62/63 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin neitsyt vielä 28-vuotiaana. Ratkaisin asian niin, että otin harjoitustyttöystävän. Siis sellaisen, joka ei oikeasti viehättänyt pitkää suhdetta ajatellen, mutta oli kuitenkin suostuvainen. Pääsin sitten neitsyydestäni ja kokemattomuudestani johtuneesta ajattelusta, jossa nainen oli jotain ihmeellistä ja tavoittamatonta. Opin että ihan ihmisiä hekin ovat, hyviä ja huonoja kuten miehetkin. Sain valtavan apinan selästäni kaikin puolin ja sen jälkeen minut valtasi rentous, joka näkyy ulospäin. Naiset vaistoavat, etten ole mikään pingottava ja hermostunut uuno ja homma toimii ihan eri tavalla. Nyt on toki jo ihan iän tuomaa kokemusta ja varmuuttakin taustalla.

Tuossa näkyy hyvin, miksei ikinä pidä sekaantua kiltiksi itseään sanovaan. Toikaan ei huomaa lainkaan, kuinka kusipäistä tuollainen toiminta on, että hän se tuossa on se apina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin neitsyt vielä 28-vuotiaana. Ratkaisin asian niin, että otin harjoitustyttöystävän. Siis sellaisen, joka ei oikeasti viehättänyt pitkää suhdetta ajatellen, mutta oli kuitenkin suostuvainen. Pääsin sitten neitsyydestäni ja kokemattomuudestani johtuneesta ajattelusta, jossa nainen oli jotain ihmeellistä ja tavoittamatonta. Opin että ihan ihmisiä hekin ovat, hyviä ja huonoja kuten miehetkin. Sain valtavan apinan selästäni kaikin puolin ja sen jälkeen minut valtasi rentous, joka näkyy ulospäin. Naiset vaistoavat, etten ole mikään pingottava ja hermostunut uuno ja homma toimii ihan eri tavalla. Nyt on toki jo ihan iän tuomaa kokemusta ja varmuuttakin taustalla.

Tuossa näkyy hyvin, miksei ikinä pidä sekaantua kiltiksi itseään sanovaan. Toikaan ei huomaa lainkaan, kuinka kusipäistä tuollainen toiminta on, että hän se tuossa on se apina.

Tajusin kyllä että kusipäistähän se oli, mutta jotain oli tehtävä etten jää oudokiksi ja ikineitsyeksi. Loppujen lopuksi molemmille kävi hyvin, se nainen jätti minut ja teki toisen miehen kanssa lapsia ja niin edelleen.