Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä taito vaikuttaa muihin ihmisiin?

Vierailija
25.11.2023 |

Ehkä huonosti muotoiltu otsikko, mutta haen siis kysymykselläni sitä, että oletteko huomanneet että ihmiset haluavat olla teille ystävällisiä ja auttaa teitä, ihan vaan koska kokevat teidät miellyttäviksi.

Itse kuulen melko usein, että kun olen niin mukava ihminen niin halutaan antaa tämä tai tämä etuus jne. 

Mietin että onko kyse puhelahjoista, mutta en usko, sillä en ole mitenkään erityisen puhelias, enimmäkseen kuuntelen. Silti koen, että minua lähestytään ystävällisesti ja olen vierestä seurannut kun muita kohdellaan töykeästi. Siitä tulee syyllisyyttä, että miksi suositte minua? Toiset tuntuvat vetävän puoleensa antipatiaa, syyttä suotta, toiset taas saavat ihmisten sympatiat, syyttä suotta.

saako kukaan ajatuksesta kiinni mitä tarkoitan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on karisma. Toisilla se on isompi kuin toisilla ja se vaikuttaa muihin ihmisiin ja kuinka he kohtelevat meitä.

Vierailija
2/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummoinenkaan taito erottua edukseen jos on nistiporukkaa ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai venäläisiä.

Vierailija
4/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta jos saa sen nistiporukan toimimaan kuten haluaa, on se eri juttu.

Vierailija
5/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on taito vaikuttaa muihin ihmisiin. Esim. kehu työkaverin paitaa. Pieni teko, mutta kehutulle tulee parempi mieli.

Vierailija
6/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiltti. Mutta mielestäni virkailijat ja jotkut sotetyypit ovat olleet yleensä hyökkääviä, jopa hammaslääkäri. Heillä on ohjeistus kai siihen osaksi ja vaatimuksia. Mutta mielestäni ihmisillä pitäisi olla valinnanvapaus, onko tekemisissä sellaisen kanssa, joku varoituskyltti haikaloille.

Vierailija
7/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että kaikki haluavat vain olla epämiellyttäviä minua kohtaan, varsinkin sellaiset ihmiset, jotka eivät tunne minua. 

Vierailija
8/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

noup. 

Vierailija
9/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan ja en. Taidosta en tiedä, mutta asioita tapahtuu. Ei mulla kummempia tarkoitusperiä ole, ja juttelen mieluusti hyvien tyyppien kanssa. Se vain että nykyään nää tyypit ilman ojalehmiä, on kovin harvassa.

Tsemii niille jotka sitä sisäistä valoaan loistaa!

Vierailija
10/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis manipuloida, ja laskelmoida? No ei ole. En edes ajattele noin. Oon oma itseni.

Vierailija
11/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis manipuloida, ja laskelmoida? No ei ole. En edes ajattele noin. Oon oma itseni.

Ei. Kyseessä ei ole tietoinen toiminta, vaan juuri sellainen, että ihmiset reagoivat positiivisesti itseen ja haluavat olla avuksi. 

Vierailija
12/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nätti? Silloin tiedostamatta ihmiset liittää sinuun hyviä ominaisuuksia ja haluavat auttaa ja olla kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän