Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listatkaa design-kliseitä, mitä 'kaikilla' sisustajilla on

Vierailija
14.01.2020 |

Esim tupla kupla -valaisin ja string-hylly

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-vaasista tykkään. Talvisin pidän siinä valkoisia kruunukynttilöitä, siis säilytän ennen kuin laitan ne kynttilänjalkoihin. Ja kevät alkaa minulle siitä kun ostan siihen pari punttia keltaisia tulppaaneita. Ihan kohta siis taas! En malttaisi odottaa.

Olin vähän itse sitä mieltä, etteihän mulla itään designia ole, vaan annas olla kun katsoin keittiöin pyödälle. Olihan niitä. Ihan käyttöesineitä. Kun ne toimivat ja ajavat asiansa, ei mikään design hyppää silmille.

Vierailija
22/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskooli

Tässä toinen ihan tietoisesti välteltävä tuote.

Sain näitä lahjaksi kun olin 20-25v. Käytän nykyään kissan juomakippona ja yhdessä on kasvanut jo kahdeksan vuotta avokado. Nyt olen 36. Mukavia astioita tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vita Eos tuherovalaisin

Ei taida esiintymisfrekvenssi yltää kliseeksi asti.

Vierailija
24/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAYn muoviset kuppituolit, Iittalan lyhdyn muotoinen pöytälamppu, salmiakkikuvioinen nukkamatto (rikkailla villaa, köyhillä polyesteria), harmaa sohva jossa mielellään divaani toisessa päässä, lokki valaisin, Marimekon mustavalkoinen räsymattokuvio astioissa ja lakanoissa, ne saamarin pampaheinät maljakossa. Eniten ärsyttää että on liikaa kaikkea pientä krääsää tasoilla ja lattioilla, ollaan muka rentoja sisustajia ja tuodaan rohkeaa persoonallisuutta kun laitetaan sohvan viereen lattialle tyynykasa, lattialle talja, taljan päälle palovaarallisesti kynttilöitä palamaan, vähän jouluvaloja (pattereilla toimivat) ripotellaan joukkoon, heinää viereen höyryävän teekupposen kera. Tässä tämän päivän kliseet koottuna, todella uniikkia on joo.

Vierailija
25/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokiikkuja tuntuu olevan nykyään tosi paljon ja ne on jätetty ihan näkösälle.

Vierailija
26/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

String-hylly, Vita eos-höyhenvalaisimet, Marimekon astiat, Hayn laatikkomalliset metallipöydät, Hayn Hee- tuolit. Itse olen hankkinut näistä nuo valaisimet, muita ei tule.

Vierailija
27/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkka englanninkielisiä tietokirjoja jossain pöydän tai jakkaran päällä. Kilometrin päähän näkyy, ettei niitä oikeasti lueta, ovat pelkkä sisustuselementti. Ja Huom! Aina englanninkielisiä, ettei vaan vaikuttaisi juntilta.

Vierailija
28/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

String pocket -hyllyt, Smeg-jääkaapit, Eames lounge -tuolit, wieniläistuolit, heinät, korkkia, viherkasveja, Artekia, ryijyjä, makrameeta...

Vierailija
29/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

String pocket -hyllyt, Smeg-jääkaapit, Eames lounge -tuolit, wieniläistuolit, heinät, korkkia, viherkasveja, Artekia, ryijyjä, makrameeta...

Tästä olen osittain eri mieltä, Smegin jääkaappiin ja Artekin huonekaluihin ei kovin monella ole varaa, enemmän näillä sisustusjunteilla näkyy Ikean huonekaluja ja mahdollisimman isoja jääkaappeja kaikilla mahdollisilla hilavitkuttimilla. Eames lounge -tuolin hinta on päälle 5000 €, joten vähän näkyy sitäkin.

Vierailija
30/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muovituolit on aivan karmeita, onko hayn vai kartellin vai kummankin. On todella yleiset ja jotenkin mauttomat.

Vierailija
31/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rottinkia on näkynyt viime aikoina paljon. Venetsia-tuoleja myös.

Vierailija
32/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkkyräinen oksa maljakossa ja jalkalamppu, jonka varsi muodostaa ison kaaren. Englanninkielisillä teksteillä varustetut peltiset keittiöpurkit.

Vierailija
33/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokki valaisin.

tämä! Siis jestas että osaa olla ruma.

Vierailija
34/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkukipot kaikissa eri muodoissaan.

Vierailija
35/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hayn Hee-tuolit

Hayn sohvapöytä, se laatikko

Vitran Eames-tuolit

Bertoian metallituolit

Viimeksi mainitut ovat minusta kauniita, mutten voi kuvitella voivani istua sellaisessa!

By Lassenin kubus-tuotteet

Vierailija
36/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian kaikilla on niitä tuuheita sisustusheiniä maljakossa. Minua ärsyttää jo valmiiksi.

Lisäksi kaikissa sisustuksissa on aivan liian paljon kaikkea. Vaikka koti olisi hempeillä ja säyseillä sävyillä sisustettu, niin kokonaisuus on ärsyttävä kun on liian paljon koreja, maljakoita, makrameita, kippoja, lyhtyjä, kynttilöitä, asetelmia, koreja, kasveja, heiniä, palloja ja valosarjoja, niin ja tietysti lampaan taljoja ja tauluja joissa oma vauva tai hänen joku ruumiinosansa.

:D

Mulla on todettu reilu viikko sitten vaikea masennus. Tää oli eka kerta ku nauroin ääneen sen jälkeen. Kiitos.

Ihana ❤ Jaksamisia ja kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
37/37 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat palstaporsaat paksuine ihoon tatuoituine kulmineen ja pellemeikkeineen mussuttamassa munkkia ja siemailemassa lattea ovat kuvottavin asia sisustuksessa, ei minun kotiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän