Työkaverit kommentoi mun ulkonäköä negatiivisesti
Itse en koskaan kommentoi negatiivisesti kenenkåän ulkonäköä. Ens kerralla kun joku sanoo, että sä kaipaisit jotain piristystä tai ootko tulossa kipeäksi tai nukuitko huonosti, sanon että haista v**tu.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi työkaveri joka kommentoi jatkuvasti ulkonäköäni negatiivisesti. Lisäksi hän kommentoi juuri niitä asioita joita muut ihmiset yleensä eniten kehuvat. Esimerkiksi pitkiä vaaleita hiuksiani hän jatkuvasti moittii kuinka eivät sovi minulle lainkaan, vaikka yleensä on asia mistä minua eniten kehutaan.
Joillain ihmisillä on se kuvitelma että asioita joita yleensä pidetään positiivisina saa ihan vapaasti kommetoida ja haukkua negatiivisesti. Esimerkiksi hoikkaa vartaloa saa sanoa oksettavan laihaksi, mutta sama mielipiteenvapaus ei koske pömppiksen kommentointia. Eikä kuulukaan koskea mitään asiatonta ulkonäön kommentointia.
Olisit sanonut vaikka näin: "Kyllähän sitä joskus nukkuisi, jos ei olisi alfauros koko ajan kimpussa. Sulla ei ole sitä ongelmaa, kun olet niin vaatimattoman näköinen meikattunakin".
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet nuutuneen ja väsähtäneen näköinen töissä.
Pitää sitä jonkin verran kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseensa, kun on työelämässä.
Se on kohteliaisuutta muita kohtaan ja piristyyhän siinä omakin mieli.En tarkoita mitään laittautumista ja muotijuttuja, vaan ihan perusolemuksen ryhdistämistä.
Minä olen valvonut viimeset 4v joten ei paljon perusolemuksen ryhdistäminen auta.
Heh. Minulla on myös yksi tuttava joka jatkuvasti vänkää että minun pitäisi värjätä hiukseni tummiksi. Vaikka itse olen ja kaikki muut ovat sitä mieltä että tämä luonnollinen keskivaalea on paras väri. Mutta periksi hän ei tunnu millään antavan.