Työkaverit kommentoi mun ulkonäköä negatiivisesti
Itse en koskaan kommentoi negatiivisesti kenenkåän ulkonäköä. Ens kerralla kun joku sanoo, että sä kaipaisit jotain piristystä tai ootko tulossa kipeäksi tai nukuitko huonosti, sanon että haista v**tu.
Kommentit (24)
Ei kannata ottaa niitä sanomisia ihan noin tosissaan. Ite vastaan tollasiin aina vaan "maanantai". Riippumatta viikonpäivästä. Ja sit mä unohdan koko jutun.
Minulla on yksi työkaveri joka kommentoi jatkuvasti ulkonäköäni negatiivisesti. Lisäksi hän kommentoi juuri niitä asioita joita muut ihmiset yleensä eniten kehuvat. Esimerkiksi pitkiä vaaleita hiuksiani hän jatkuvasti moittii kuinka eivät sovi minulle lainkaan, vaikka yleensä on asia mistä minua eniten kehutaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi työkaveri joka kommentoi jatkuvasti ulkonäköäni negatiivisesti. Lisäksi hän kommentoi juuri niitä asioita joita muut ihmiset yleensä eniten kehuvat. Esimerkiksi pitkiä vaaleita hiuksiani hän jatkuvasti moittii kuinka eivät sovi minulle lainkaan, vaikka yleensä on asia mistä minua eniten kehutaan.
Ehkä hän on ainoa rehellinen?
Ehkä olet nuutuneen ja väsähtäneen näköinen töissä.
Pitää sitä jonkin verran kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseensa, kun on työelämässä.
Se on kohteliaisuutta muita kohtaan ja piristyyhän siinä omakin mieli.
En tarkoita mitään laittautumista ja muotijuttuja, vaan ihan perusolemuksen ryhdistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on ainoa rehellinen?
Kateellinen hän on.
Jotkut ihmiset saa tuollaisesta jotain tyydytystä. Mukamas empaattisesti kommentoidaan tuttavalle hänen olemuksestaan, mutta oikeasti tarkoituksena on loukata.
Jotkut ihmiset lähtevät suoraan sängystä töihin. Ja sen kyllä haistaa ja näkee.
On oikein että tälläisille annetaan palautetta. Miksi minun pitää sietää haisevaa hengitystä ja kainaloita ja tunkkaisen päänahan hajua 8 tuntia työpaikalla?
Vain siksi, että työkaveri on välinpitämätön itsekäs tyyppi.
Huvittavinta tuo on silloin, kun kommentoijalla on ulkonäössään selvästu isompia ongelmia kuin vähän väsähtänyt olemus...
Enmahdanaamallenimitään kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Luepa vam.mainen ap:n viesti uudelleen. Ei hän voimaantunut reaalimaailmassa. Hissukoi livenä ja tänne roskapalstalle tuli sitten parkumaan, kun ei itseään osaa puolustaa. Eli oma vika ja @vain itseään saa syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset lähtevät suoraan sängystä töihin. Ja sen kyllä haistaa ja näkee.
On oikein että tälläisille annetaan palautetta. Miksi minun pitää sietää haisevaa hengitystä ja kainaloita ja tunkkaisen päänahan hajua 8 tuntia työpaikalla?
Vain siksi, että työkaveri on välinpitämätön itsekäs tyyppi.
Tässä ei nyt puhuttu huonosta hygieniasta.
Mistä näitä (työkaveri)juntteja riittää!
Työyhteisössä on lähes aina joku persoonallisuushäiriöinen, joka ottaa jonkun hampaisiinsa. Ne ei osaa elää, jos eivät saa kiusata. Pidä puolesi.
Vierailija kirjoitti:
Myös minun pitkiä, punaiseksi värjättyjä hiuksia miehet kehuvat. Jostain syystä monet naiset arvostelevat. Missähän lienee syy?
Kysy, että ai onko täällä missikilpailut, tai että en tiennytkään olevani missikisoissa. Voithan myös sanoa, että kiitos samoin, tai että Ei kuulu hyviin käytöstapoihin arvostella toisten ulkonäköä. Tai että onko täällä kaikki muut jotain kaunottaria tai komistuksia. Tai sano, että En ole ennen kuullut tuommosta, arvostelee toisten ulkonäköä, töykeetä tuommonen. Tai että Minulla on tyylinä, että ihmisille puhutaan ystävällisesti.
Koska värjätyt punaiset hiukset etenkin pitkät, ovat kaamean näköiset.
Miehet kehuvat aina pitkiä hiuksia, olivat ne minkä väriset tahansa.
Noi sanat, mitkä ap. mainitsi etivät välttämättä liity ulkonäköön vaan voivat olla toteamia myös olemuksesta tai toisen fiiliksestä eivätkä liity mitenkään ulkonäköön sinänsä. Ei meidän työpaikalla ainakaan kukaan suutu tollasista, vaan päinvastoin jopa. Oletko jotenkin väärinymmärtävä ja herkkänahkainen.
Ota yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun ja esimieheen. Jokaisella on oikeus tehdä työnsä ilman työkavereiden epäasiallista käytöstä.
ahaa, tämä olikin pitkät hiukset keskustelu
ihan sama, karva ku karva
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet nuutuneen ja väsähtäneen näköinen töissä.
Pitää sitä jonkin verran kiinnittää huomiota ulkoiseen olemukseensa, kun on työelämässä.
Se on kohteliaisuutta muita kohtaan ja piristyyhän siinä omakin mieli.En tarkoita mitään laittautumista ja muotijuttuja, vaan ihan perusolemuksen ryhdistämistä.
Taidat olla juuri se, kenestä koko ap:n ketju lähti liikkeelle. Kyllä minä ainakin olin viimeksi ihan juuri eilen töissä nuutuneen näköinen, kun en saanut edellisenä yönä nukuttua. Ei se univelka millään perusolemuksen ryhdistämisellä mihinkään katoa. Näkyi ihan naamasta silmäpusseina ja väsyneinä silminä.
Hyvin sanottu!