Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen ettei mulla ole menierin tautia t. Ammattivalittaja

Vierailija
14.01.2020 |

Vaan joku muu vaiva. Kun tämä huimaus on ihan kokoaikaista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Vierailija
2/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun ferritiiniarvot ja verenpaine kohdallaan? Mulla molemmat alhaalla ja huimaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tutkimuksissa ole löytynyt huimaukselle mitään syytä ja hoitoa? Menieren taudissa tosiaan yleensä huimaus on kohtauksittaista eikä jatkuvaa.

Vierailija
4/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain suvussa kulkevaa huimausongelmaa. Mummo ei pystynyt pyörää ajamaan jne.

Olen paljon parempi kun teen asioita jotka parantaa tasapainoa; metsälenkit on ykkönen! Parin viikon tauko epätasaisella liikkumiseen niin kaatuilen omiani ja huippaa.

Vierailija
5/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ferritiiniarvot ja verenpaine kohdallaan? Mulla molemmat alhaalla ja huimaa koko ajan.

Verenpaine pysyy ihan hyvänä kun syön bisoprolol lääkettä rytmihäiriöihin. Hemoglobiini on kyllä huono ja siihen syön rautaa. Ap

Vierailija
6/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tutkimuksissa ole löytynyt huimaukselle mitään syytä ja hoitoa? Menieren taudissa tosiaan yleensä huimaus on kohtauksittaista eikä jatkuvaa.

Ei ole löytynyt. Mulla on kyllä pahoja rytmihäiriöitä ja sjögrenin syndroomakin. Kuulo kyllä aina välillä melko huono. T. Ap

Vierailija
7/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on toinen jalka lyhyempi. Jos se aiheuttaa selkärankaan tai niskaan jotain häikkää, joku nikama on puristuksissa tms.? Sun pitäisi käydä kalevalaisella jäsenkorjaajalla.

Vierailija
8/8 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on toinen jalka lyhyempi. Jos se aiheuttaa selkärankaan tai niskaan jotain häikkää, joku nikama on puristuksissa tms.? Sun pitäisi käydä kalevalaisella jäsenkorjaajalla.

Niin mulla on. Ap