Miten voi nähdä kiinnostuksen kehonkielestä?
Selittäkää tyhmälle. Minulle on monesti käynyt niin, että tilanteeseen tulee uusi ihminen. Myöhemmin muut sanovat, että se ihminen oli ihastunut johonkin, jopa minuun. Sen kuulemma huomasi silmistä tai muuta vastaavaa. Voi olla myös, että joku sen alkuperäisporukan ihminen oli ihastunut siihen uuteen, ja muut huomasivat hänen muuttuneen käytöksen. Mistä sen huomaa? Miksi minä en huomaa? Huomaatteko te?
Minä olen ihastunut erääseen henkilöön, jota näen päivittäin. Tajuaakohan hän sen minun kehonkielestäni tai tajuavatko muut? Toivottavasti ei. Meistä ei oikein voi tulla paria, mutta ei siitä sen enempää.
Kommentit (14)
Katse, hymy, lähelle tuleminen, sinuun päin kääntyminen, naisilla helposti hiusten sukiminen.
Mitäs vikaa on ihastumisessa? Niitä tulee ja menee.
Armottomasta erektiosta sen huomaa.
Katseesta toisinaan huomaa, varsinkin jos on itse sivustakatsojana. Ihastunut tavallaan ahmii ihastuksensa kohdetta katseellaan, mutta saattaa välttää suoraa katsekontaktia. Yrittää katsella salaa. Toisaalta kytös voi muuttua ihastuksen ollessa läsnä, esimerkiksi normaalia ujommalsi tai epävarmemmaksi tai nauraa ihastuksensa jutuille normaalia enemmän.
Jos on itse ihastuksen kohteena, tuota on vaikeampi huomata. Joskus saattaa huomata, kun toinen viime hetkellä kääntää katseen muualle pois välttääkseen katsekontaktin. Käytöksen muutosta ei voi huomata, kun ei tiedä millainen toinen on silloin, kun itse ei ole paikalla.
Yksi selvä ihastumisen/kiinnostuksen merkki on, että jos henkilö hymyilee sinut nähdessään, laskee päänsä hetkeksi alaspäin ja taas nostaa sen katsoessaan sinua uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Armottomasta erektiosta sen huomaa.
Huomaako mies, jos naisena vilkaisen hänen alapäätään katsoakseni, että se erektio on?
Kyllä sen huomaa kun kieli lipoo siihen malliin..
Ei sitä voi selittää. Sen vain huomaa.
Katse kertoo monessa asiassa enemmän kuin tuhat sanaa. Kyllä sen helposti huomaa kuka on ihastunut kehenkin.
Vierailija kirjoitti:
Katseesta toisinaan huomaa, varsinkin jos on itse sivustakatsojana. Ihastunut tavallaan ahmii ihastuksensa kohdetta katseellaan, mutta saattaa välttää suoraa katsekontaktia. Yrittää katsella salaa. Toisaalta kytös voi muuttua ihastuksen ollessa läsnä, esimerkiksi normaalia ujommalsi tai epävarmemmaksi tai nauraa ihastuksensa jutuille normaalia enemmän.
Jos on itse ihastuksen kohteena, tuota on vaikeampi huomata. Joskus saattaa huomata, kun toinen viime hetkellä kääntää katseen muualle pois välttääkseen katsekontaktin. Käytöksen muutosta ei voi huomata, kun ei tiedä millainen toinen on silloin, kun itse ei ole paikalla.
Omalla työpaikallani on kaksi miestä jotka eivät suostu katsomaan minua silmiin millään. Esim tervehtiessä ovat hieman pelästyneen oloisia, ja tervehdyksen sanovat eteenpäin tuijottaen, ei koskaan silmiin katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla työpaikallani on kaksi miestä jotka eivät suostu katsomaan minua silmiin millään. Esim tervehtiessä ovat hieman pelästyneen oloisia, ja tervehdyksen sanovat eteenpäin tuijottaen, ei koskaan silmiin katsoen.
Käyttäytyvätkö he muiden kanssa samalla tavalla vai pelkästään sinun kanssasi? Tarkkailepa joskus sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyvätkö he muiden kanssa samalla tavalla vai pelkästään sinun kanssasi? Tarkkailepa joskus sivusta.
Itse en ainakaan voisi puolueettomasti katsoa sivusta. Näen siinä asiat eri näkökulmasta kuin jos henkilö puhuisi kanssani.
Pääsääntöisesti kun joku ihastuu minuun, huomaan sen välittömästi ja aivan ilmiselvästi hänen kehonkielestään.