Poliisi otti kansanedustaja Anna Kontulan kiinni Israelissa
Jotain rajaa, ei kansanedustaja voi olla missään epämääräisissä terotouhuissa mukana
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f81fa0e7-a47a-47dd-95ea-3bff4bc3e…
Kommentit (331)
Minä ainakin boikotoin. En halua tukea Israelin hallinnon toteuttamaa palestiinalaisten kansanmurhaa.
Ei kukaan normaali ihmeinen halua tukea siviilien ampumista.
Aseettomien siviilien joukkomurha oli kyllä aika erikoinen tapa juhlistaa pitkääperjantaita.
Tuo siviilien ampuminen ei valitettavasti tule yllätyksenä. Siviileihin kohdistuneet iskut ovat linjassa Israelin hallinnon palestiinalaisiin kohdistaman etnisen puhdistuksen kanssa.
No, ihan varmasti boikotoin. Israelin hallinto on ahtanut palestiinalaiset ghettoihin ja käyttää heitä orjatyövoimana. Itse en aio ostaa mitään keskitysleireissä valmistettuja tuotteita. Selkeintä jättää kaikki Israelilaiset tuotteet hyllyyn, mukaan lukien ne kansanmurhamandariinit.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin boikotoin. En halua tukea Israelin hallinnon toteuttamaa palestiinalaisten kansanmurhaa.
Samoja tuotteita löytyy valmistajilta, jotka eivät rahasta kansanmurhalla. Itse ostan mielummin niitä. :D
Bruno -sitrukset ovat paljon parempia. Ne tulee Espanjasta ja ovat makeampia ja tasalaatuista, eikä niissä ole sitä epämiellyttävää ja tunkkaista kansanmurhan sivumakua.
Boikotti onkin asia jota Israelissa pelätään kaikkein eniten. Jopa niin paljon, että Israel-lobby yrittää tehdä kaikkensa varsinkin Yhdysvalloissa (mutta myös EUssa) saadakseen Israelin boikotoinnin laittomaksi, Yhdysvaltain perustuslain vastaisesti tietenkin.
Kyllä siinä menisi Tel Avivissa sormi suuhun kun Euroopan maat yksissä tuumin ilmoittaisivat vaikkapa, että Israeliin ei enää sallittaisi suoria lentoja tai El Alia estettäisiin lentämästä eurooppalaisille kentille ja Euroopan ilmatilassa. Minä kehotankin kaikkia liittymään mukaan boikottiin, se on kaikkein paras tapa ulkomaalaiselle tukea palestiinalaisten taistelua ihmis- ja kansalaisoikeuksia polkevaa hirmuvaltaa vastaan.
En näe mitään syytä tukea hallintoa, joka tappaa YK-tarkkailijoita, pommittaa sairaaloita ja ampuu aseettomia mielenosoittajia.
Täytyypä laittaa lähimarkettiin toive, että jättävät kansanmurhamandariinit pois valikoimista.
Etelä-Afrikan mukaan Israel on pystyttänyt a p a r t h e i d -järjestelmän naapurivaltioon Palestiinaan.
Tääytyypä muistaa ostaa israelin tuotteita.
Onko murhien vastutaminen nykyään antisemitismiä?
Boikotoin tästä eteenpäin. Hyviä vihanneksia ja hedelmiä löytyy muualta tuotuinakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kontula kuuluu siihen sakkiin, jotka laitetaan tulevaisuudessa kuritusleireille maanpetoksista yms. sekoiluista.
Ihan terveitä juttuja sulla
Olen samaa mieltä. Kontula sen sijaan ei vaikuta samanlaiselta terveeltä tolkun ihmiseltä.
Vastustaa väkivaltaa rauhanomaisesti, siinä missä sinä postailet luultavasti seksuaalissävytteisiä fantasioitasi palstalle. Jos tosissasi kuvittelet olevasi millään mittakaavalla terve, säälin sinua.
Tämä on sitä parempaa, vasemmiston väkivaltaa.
.Miten liittyy Kontulan kiinniottoon Israelissa?
Tämä porukka rauhanomaisessa mielenosoituksessa Israelissa.... uskoo ken tahtoo.
Osta ensin kotimaisia. Ostan aina kotimaista lihaa, vihannesta ja yrttiä koska niitä löytyy jokaisesta marketista. Ostamani hedelmät jne. on tästä eteenpäin tuotettu muualla kuin Israelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri päivitetty hgin Sanomat kertoo, että saksan poliisilla ollut taas kiireinen päivä Kaukasukselta kotoisin olevien i S l a m i s t i e n jahtaamisessa:"Saksalaislehti Spiegelin mukaan epäillyt olivat saattaneet suunnitella iskua Berliinissä sijaitsevaan synagogaan. Lehden mukaan epäillyt olivat paikantaneet useita ostoskeskuksia mahdollisia iskuja varten."
Kuinka tuo uutinen liittyy Anna Kontulan pidätykseen?
Kuinka tuo kommenttisi liittyy Anna Kontulan pidätykseen?
Aseettomien siviilien ampuminen on täysin sairasta touhua. Miten joku voi puolustella sitä ja pitää sitä millään tasolla hyväksyttävänä. Mieleltään aika häiriintynyt täytyy olla.
Olen boikotoinut Israelilaisia tuotteita jo 13 vuotta.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1074146094/Kapteeniluutnantti+Jarno+Ma…
Herkkuliha sooloilee