Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sanoi ettei totta puhuen haluaisi minun paranevan anoreksiasta kun tykkää laihoista tytöistä

Vierailija
14.01.2020 |

Olen sairastanut anoreksiaa pian seitsemän vuotta ja nyt pikkuhiljaa toipumaan päin. Siis niin että tiedostan itsekin tilanteeni pyrin tosissani parantumaan ihan kokonaan. Painoa on kertynyt puolessa vuodessa vähän alle neljä kiloa. Olen nyt 17-vuotias. Poikaystävän kanssa olen ollut pian kaksi vuotta.

Yksi päivä hän tunnusti kesken ruokailutilanteen, ettei oikeasti haluaisi minun paranevan, etten lihoisi. Nyt nuo sanat kummittelevat päässäni ja pelkään että sairaus ottaa taas vallan. Juuri nyt se on viimeinen asia mitä haluan kun olen tai olin paranemaan päin.

Voisiko olla että sanoi niin vaan ajattelemattomuuttaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poikaystävä ei ole sinulle hyvää seuraa. Kiertoon vaan mokoma joka ei toisen vakavasta sairaudesta edes välitä

Vierailija
2/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli tosissaan sinun ei kannata tuhlata elämääsi ihmiseen jolle ulkonäkö mieltymykset ovat tärkeämpiä kuin sinun henkesi.. Anoreksia on usein kuolemaan johtava sairaus.. Sama kuin sanoisi syöpä sairaalle että en tiedä hamuanko että paranet koska tykkään kaljuista.. Daa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen poikaystävä koituu vielä kohtaloksi sinulle. Valitse elämä ja terveys ennen pinnallista ku*ipäätä.

Vierailija
4/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis vaihtoon....

Vierailija
5/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sinä vaan, tehköön ja sanokoon jäppinen mitä haluaa.

Vierailija
6/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa poikkis nyt heti.

Vierailija
7/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
8/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen, ymmärtämätön tyyppi. Komppaan edellisiä vastaajia.

Vierailija
9/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin mun pullukalle vaimolle, ettei lopeta ongelmasyömistä kun tykkään pulleista naisista.

Vierailija
10/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
11/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Hän toivoo sinun olevan sairas. Anoreksia johtaa pahimmillaan kuolemaan, joten mieti nyt itsekin kannattaako tuollaisen ihmisen kanssa olla?

Hän haluaa, että sinulla on paha olla sekä henkisesti että fyysisesti vain omien ulkonäkömieltymystensä takia. Niiden pitäisi olla täysin toissijaisia asioita, varsinkin kun tapauksessasi kyse on erittäin vahingoittavasta sairaudesta fyysisesti ja henkisesti.

Vierailija
12/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että hän sai sinut ajattelemaan itsestäsi vahingollisella tavalla osoittaa, että hän on väärä ihminen sinulle. Tuollaiset kommentit ovat vihoviimeisiä mitä todetaan anoreksiasta toipuvalle. Ja oli anorektinen tai ei, niin ei ole normaalia toivoa toisen olevan sairaalloisen alipainoinen. Heivaa se jätkä ja äkkiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme