Outo puoli sivua peittävä imetysmainos taas Keskolta. Miksi?
Kommentit (14)
No, tämähän on vauva palsta, aika loogista että täällä on tuonkaltaisia mainoksia.
En mä vaan ole nähnyt. Miksi Keskoa kiinnostaa imetys? Haluaako ne sanoa että vaikka myyvät korviketta, eivät suosittele ensisijaisesti?
Miksi Kesko haluaisi sanoa naisista jotain? Luulisi heidän haluavan saada asiakkaita kauppoihinsa. Jos vauvalehdessä imetysmainoksella saa kuluttajien huomiota ja kuluttajat ostamaan Keskolta, niin mainos on tomiva.
Ne haluaa että naiset julki-imettää Cittarissa.
Mikä vika imetyksessä on?
Neste mainosti kerran ihan sivun kokoisen mainoksen kanssa, että "paras polttoaine tulee läheltä" ja kuvassa oli vauva rinnalla. Aivan mahtava mainos!
Tekee muuten av palstan pikaisen tsekkaamisen yleisellä/työpaikalla noloksi. Varsinkaan kun ei vauvasuunnitelmia ole.
Mulle tuli äsken vr.n puolen sivun kokoinen mainos eläkeläisten alennuslipuista. Outoa mainostaa niitä vauva sivuilla. (Niin ja en ole eläkkeellä enkä vielä lähelläkään eläkeikää)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli äsken vr.n puolen sivun kokoinen mainos eläkeläisten alennuslipuista. Outoa mainostaa niitä vauva sivuilla. (Niin ja en ole eläkkeellä enkä vielä lähelläkään eläkeikää)
VR:n eläkeläisalennuksen saa myös nuoret eläkeläiset. En siis tarkoita sinua, mutta just on ollut uutisissakin, kuinka yhä enemmän ja enemmän on nuoria ihmisiä eläkkeellä.
Koska se herättää huomion. Mainos joka herättää huomion on jo onnistunut tehtävässään.
Ne haluaa että äipät imettää himassa ja tilaa ruuat kotiin. Eivät halua haisevia vaunuja cittariin/k-kauppaan likaamaan lattioita.
Johtuiskohan ihan siitä, että tämä on Vauva-lehden keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan ole nähnyt. Miksi Keskoa kiinnostaa imetys? Haluaako ne sanoa että vaikka myyvät korviketta, eivät suosittele ensisijaisesti?
No nyt vihdoin näin mainoksen. "Kun kädet on täynnä, kauppa tulee kotiin". Eli mainosti kotiinkuljetusta ja nettiostoksia. Luulin aloituksesta että mainostaa oikeasti imetystä.
Hyvä mainos vauvalehden palstalle.
^ ilmoitettu asiattomaksi, älkää lainatko.
Ei kai mitään.