Miksi todella moni laittaa kännykän näyttöpuoli alaspäin
kun laittaa kännykän pöydälle? Mikä syy tähän on?
Kommentit (12)
Koska kenenkään ei tarvitse nähdä keneltä mulle tulee viestejä (itse viestejä ei muutenkaan näe, koska asetukset niin, mutta lähettäjä näkyy) tai syötteitä tai mitä ikinä sinne nyt tuleekaan.
Osa puhelimista menee äänettömälle kun laittaa tolla tavalla. Ota kohteliaisuutena. Myös joku saattaa tehdä niin jotta tekstit ja feedit ei tule näkyviin. Jälleen, osoittaa hyviä tapoja.... Toisaalta, jos luurissa on vaikka ruudunsuoja tai hieman ruudun yli tulevat silikonisuoja, ei ruutu mene miksikään.
Ei halua että saapuneet näkyy toiselle.
En halua nähdä näytön välkkyvän. Siksi laitan.
Asetukset saa myös laitettua niin että näyttö ei mene päälle kun tulee viestejä/muita ilmoituksia. Mulla on niin, niin ei ole väliä kummin päin kännykkä on.
Että saa näytön nopeammin säröille ja naarmuille, koska lähes jokaisella pöydän pinnalla on aina jotain muruja tai jotain, jotka painuvat näyttöä vasten.
Mä laitan, koska en halua että appien kuvakkeet näkyy muille, esim fatsecret. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Koska kenenkään ei tarvitse nähdä keneltä mulle tulee viestejä (itse viestejä ei muutenkaan näe, koska asetukset niin, mutta lähettäjä näkyy) tai syötteitä tai mitä ikinä sinne nyt tuleekaan.
Mulla ei näy lähettäjää. Sen voi laittaa asetuksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua että saapuneet näkyy toiselle.
Vosut viestittelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy lähettäjää. Sen voi laittaa asetuksista.
No jos oon yksin tai haluan muuten nähdä sen viestien välkkeen ja lähettäjien nimet, niin en ala asetuksia säätää silloin kun en niitä halua nähdä, vaan yksinkertaisesti käännän puhelimen. Äänettömällä mulla on kokoajan paitsi töissä ja jos teini on jossain ilman vanhempaa.
Ettei näytön välkkyminen vie mun mielenkiintoa, kun olen muiden seurassa. Enkä laita pois asetuksista, koska kotona haluan sen kyllä välkkyvän.
Jatkuva näytön välkkyminen ärsyttää. Vähän sama juttu kun pistää äänettömälle, haluaa olla edes hetken rauhassa.