Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulla on tälläinen itseinho.

Vierailija
14.01.2020 |

Sairastan masennusta ja olen kotona. Syvällä sisimmässäni vihaan itseäni ja elämääni. En tiedä miksi. Kaikki toisaalta ihan hyvin vaikka en unelmiani saanutkaan toteutettua. Olen jo yli 40v joten kaikki tuntuu jo turhalta. Lisäksi joka päivä vaivaa järjetön väsymys.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämäsi ei vastaa sitä mitä haluaisit sen olevan, sanot ettet saanut unelmiasi toteutettua.

Yritä uudelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en saavuta mitä haluan. Mun toive oli työskennellä muoti/sisustus/matkailualalla. Tein 15v töitä hoitoalalla, eli aivan väärä ala. Nyt ei töitä enää.

En saa kämpästä sellaista kuin haluan, koska ei rahaa remppoihin.

En saa laihdutettua lääkityksen ja itsekurin puutteen vuoksi.

Nää on nyt osa niistä mitä en saa muutettua.

En myöskään saanut suurta rakkauttani. Minulla on mies mutta ihastuin toiseen suhteemme alkuaikoina. Olin naiivi ja kokematon. Ja huonoitsetuntoinen enkä kuvitellut ansaitsevani häntä. Se meni mönkään. Nyt olen onnellisesti parisuhteessa ekan ihastukseni kanssa mutta surullinen menetetyistä asioista mitä en voi saada.

Ap

Vierailija
4/5 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en saavuta mitä haluan. Mun toive oli työskennellä muoti/sisustus/matkailualalla. Tein 15v töitä hoitoalalla, eli aivan väärä ala. Nyt ei töitä enää.

En saa kämpästä sellaista kuin haluan, koska ei rahaa remppoihin.

En saa laihdutettua lääkityksen ja itsekurin puutteen vuoksi.

Nää on nyt osa niistä mitä en saa muutettua.

En myöskään saanut suurta rakkauttani. Minulla on mies mutta ihastuin toiseen suhteemme alkuaikoina. Olin naiivi ja kokematon. Ja huonoitsetuntoinen enkä kuvitellut ansaitsevani häntä. Se meni mönkään. Nyt olen onnellisesti parisuhteessa ekan ihastukseni kanssa mutta surullinen menetetyistä asioista mitä en voi saada.

Ap

Sähän voit hakea kouluihin? Selvitä asioita, älä jumitu siihen että on joku vastoinkäyminen ja automaattisesti oleta että ei ole mahdollista. Eihän kukaan muuten ikinä onnistuisi missään.

Ja mitä muutakaan tekisit kuin yrittäisit tavoitella noita? Istut takapuoli homeessa koko loppuelämän? En siis tarkoita pahalla, mutta älä nyt noin helposti heitä hanskoja tiskiin. Jos jotain puuttuu niin tee jotain sen saavuttamiseksi. Kyllä asioille löytyy ratkaisu kun sitä jaksaa etsiä.

Vierailija
5/5 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Olisiko lisää vinkkejä?

Tuntuu että olen solmussa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä