Tulin kiusatuksi kuntosalilla
En ymmärrä miten ihmisillä on aikaa kiusata ja tuijottaa ihmisiä. Menin sinne treenaamaan mutta alkoi lopulta ahdistaa se ilmapiiri niin paljon, että päädyin lopettamaan. Olen hyvällä itsetunnolla kasvatettu aikuinen nainen mutta en vaan jaksanut mitään kuntosali kiusaamista.
Mulla oli palkattuna personaltraineri mies, hän kerran tuli ilman tuntia moittimaan minun liikkeitä. Kertoi kuinka näytin siltä että olisin tehnyt jonkunlaista sirkustemppua. Se ei tuntunut kovinkaan kivalta.
Häntä ei myöskään kiinnostanut ohjata minua kun sanoi kerran että kai se on pakko. Ja sen jälkeen päätin etten enää kyseiselle salille mene. Onks teillä huonoja kokemuksia personaltrainereista tai kuntosalilla kiusaamisesta muiden treenaajien toimesta?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet. Sulla on jokin psykoosi tms. Olet tulkinnut asioita väärin. Ota yhteyttä mielenterveyden asiantuntijoihin. Tai sitten trollat.
Sinä taidat olla tyhmä. Ei ole aina väärintulkinta jos joku tuijottaa ilkeästi jne. Älä vähättele toisten tuntemuksia tai kokemuksia.
Sulla taitaa JUST NYT OLLA PSYKOOSI PÄÄLLÄ itselläsi... Mene hoitoon.
Tuollaista tyhmyyttä on vaikea ylittää. Tod.näk. tahallasi provoat.
Itsehän sinä tyhmäksi alat haukkumaan. Olet kyllä kiusaamisen ansainnut ihan 100%. Oletkos läski koska ne toljottaa?
Olenko sanonut olevani ap. Melkoista järjen juoksua.
Noniin mä olen tämän keskustelun aloittaja ja tuon nyt lisää ilmiöitä joita kohtasin salilla käydessäni. Enkä ole psykoosissa lääkäri on diagnosoinut mut terveeksi.
Siellä kävi entisiä koulukiusaajiani ja en ihmettele yhtään miksi he nauroivat mun kohdalla samaa tekivät koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suosituimmalla kehonrakennuspalstalla eli Yli laudan Fitillä ihmetellään usein steroideja käyttävien käytöstä, on usein hyvin itsekästä ja ylimielistä. Olisikohan se personal trainerisi steroidien käyttäjä ja siksi hänen käytöksensä ei ole niin sulavaa?
Antaa mömmöilijöiden olla omissa oloissaan. Fitness ja kehonrakennuslihaksilla ei tee mitään. Duunarinlihakset ne olla pitää, jolla tehdään oikeita töitä tai nyrkkeilijän.
Duunnari ja voima kulkevat käsi kädessä harvemmin kuin duunari ja läski. Varsinkin kun koneet tekevät kovimmat työt, duunarikin joutuu käymään salilla, esimerkiksi muuttomies.
Penkkipunnerrus, jalkakyykky ja maastaveto ovat toiminnallisen voiman mittareita. Jos näistä kolmesta saa yhteensä 500kg tai enemmän ylös teknisesti oikeaoppisesti, niin sitten voidaan puhua voimakkaasta miehestä.
Niinhän se ykskin tunnettu mies pt kirjoitti blogissaan että hänet on palkannut pt;kseen moni äiti-ihminen joilla on raskauskiloja. Ja että nämä ovat TYHMIÄ kun lihovat raskaana.
Joo voi se olla typerää syödä liikaa ja lihoa sekä syyttää siitä raskautta mutta mielestäni aika tökeröä haukkua sitten omia asiakkaitaan netissä tuolla tavalla, kun ovat tuleet hakemaan allekirjoittaneelta apua ja vielä maksavat siitä.
En mene kuntosalille, vaikka olenkin hoikka. Sen verran ilkeää ja pinnallista porukkaa siellä. Treenaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se ykskin tunnettu mies pt kirjoitti blogissaan että hänet on palkannut pt;kseen moni äiti-ihminen joilla on raskauskiloja. Ja että nämä ovat TYHMIÄ kun lihovat raskaana.
Joo voi se olla typerää syödä liikaa ja lihoa sekä syyttää siitä raskautta mutta mielestäni aika tökeröä haukkua sitten omia asiakkaitaan netissä tuolla tavalla, kun ovat tuleet hakemaan allekirjoittaneelta apua ja vielä maksavat siitä.
En mene kuntosalille, vaikka olenkin hoikka. Sen verran ilkeää ja pinnallista porukkaa siellä. Treenaan kotona.
Nämä suomalaiset julkisuuden bodarit harvoin kovin järkeviä lausuntoja antavat, yleensä steroideilla yrittävät pitää itsensä kasassa ja jossain vaiheessa saattaa tulla sitten raja vastaan kun terveys alkaa pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet. Sulla on jokin psykoosi tms. Olet tulkinnut asioita väärin. Ota yhteyttä mielenterveyden asiantuntijoihin. Tai sitten trollat.
Sinä taidat olla tyhmä. Ei ole aina väärintulkinta jos joku tuijottaa ilkeästi jne. Älä vähättele toisten tuntemuksia tai kokemuksia.
Hän on Vaasasta. Kiusaamisen kulttuuri. Ei ymmärrä edes enää kiusaavansa.
Jos et AP ole nirppanokka, kunnilla/kaupungeilla on saleja, joissa ainakin päiväsaikaan käy vanhuksia, vammaisia ym. Ei tarvi muotivaatteita. Aivan eri ilmapiiri kuin ketjupaikoissa. Tavalliset laitteet on. Yleisesti ottaen, tilanteet voi ottaa haltuun pikaisesti mutta ystävällisesti tervehtimällä muita. Sitten voi keskittyä omaan suoritukseen.
Jos on vanhoja koulukiusaajia, pitkällä aikavälillä auttaa vaan muutto toiselle paikkakunnalle.
En lähde kyllä mihkään niiden idiootti kiusaajien takia. Niillä viiraa päässä kun kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen suosituimmalla kehonrakennuspalstalla eli Yli laudan Fitillä ihmetellään usein steroideja käyttävien käytöstä, on usein hyvin itsekästä ja ylimielistä. Olisikohan se personal trainerisi steroidien käyttäjä ja siksi hänen käytöksensä ei ole niin sulavaa?
Antaa mömmöilijöiden olla omissa oloissaan. Fitness ja kehonrakennuslihaksilla ei tee mitään. Duunarinlihakset ne olla pitää, jolla tehdään oikeita töitä tai nyrkkeilijän.
Lihas ei tiedä millä sitä rasitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunnari ja voima kulkevat käsi kädessä harvemmin kuin duunari ja läski. Varsinkin kun koneet tekevät kovimmat työt, duunarikin joutuu käymään salilla, esimerkiksi muuttomies.
Penkkipunnerrus, jalkakyykky ja maastaveto ovat toiminnallisen voiman mittareita. Jos näistä kolmesta saa yhteensä 500kg tai enemmän ylös teknisesti oikeaoppisesti, niin sitten voidaan puhua voimakkaasta miehestä.
Tämä. Itse käytän rajana ”metristä paskatonnia” eli tuhatta paunaa, elikkäs 450 kiloa koska siitä tulee tuo klassinen voimasuora mave 200, kyykky 150 ja penkki 100.
Ap. Keskity omaan suoritukseen, mä käyn salilla paljon, käynyt jo 25v ja saattaa siellä jotain erikoisia ihmisiä joskus olla kuten missä vaan. Ikäänkuin et näe muuta kun itsesi ja keskityt sarjaan, katsot ohi jos katsotaan. Yleensä treenin saa tehdä ihan rauhassa, mutta kieltämättä nämä ylipumpatut aineita käyttävät pitää ihme mölyä ja ravaa ympäriinsä, mutta et vaan kiinnitä mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tämän joku uskaltaa ottaa esille. Minusta ap:n tuntemukset ei ole kuvittelua... minulla on ollut samoja kokemuksia aiemmin.
Nykyisellä työpaikalla on oma pikkuinen sali, jossa käyn töiden jälkeen. Laitteet ei ihan ole niin kiiltäviä ja hienoja kuin tredisaleilla eikä siellä ole tekokasveja, peilejä eikä muuta joutavaa. Saan olla rauhassa eikä käyminen maksa mitään.
Kerrotko miksi peilit ovat mielestäsi joutavia salilla?
Tämä sama aloitus on nyt kolmatta kertaa täällä. Aiemmin oli muotoiltu vain kuntosalilla tuijottamiseksi (mikä ahdisti) , nyt on jo kiusaamista. Aiemminkin sai vastauksia, että hyvin todennäköisesti vain kuvittelee sen tuijottamisen eikä näköjään vastaukset kelvanneet niin nyt se onkin sitten jo kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä treenin saa tehdä ihan rauhassa, mutta kieltämättä nämä ylipumpatut aineita käyttävät pitää ihme mölyä ja ravaa ympäriinsä, mutta et vaan kiinnitä mitään huomiota.
Mitähän ne steroidit tekevät niille aivoille, kun yleensä aina ne eniten mölyävät ja ympäri salia ravaavat ovat niitä steroidien käyttäjiä.
Oma ohjelma, keskityt siihen, niin et huomaa jos tuijotetaan. Muuten sitten katselet sivuun, lattiaan tai/ja hommaat vihon johon pidät kirjaa painoista ja toistoista.
Itse en juuri kärsi vaikka joku tuijottaa, olen 64v, toinen jalka leikattu joten kuljen vinossa, mahan ympärys 117 cm. En siis mikään bodattu silmänilo. Miehellä ehkä helpompaa?
Käyn kunnan salilla, siellä on välillä joku kauluspaita päällä, on vanhoja, on lihavia yms. Löydätkö salin jossa voit käydä rauhassa?
Enemmän harmittaa kun on jonoa laitteisiin eikä pääse vetämään omaan tahtiin. Siihen sitten auttaa kun hakee ajat jolloin on hiljaista.
Eri salilla voi olla tosi erilainen tunnelma, suosittelen vaihtamaan salia ja etsimään pt jonka kanssa kemiat pelaa vähän paremmin.
En voi sanoa että olisi varsinaisesti kiusattu, mutta kyllä siinä aloittelijana aisti aika vihamielisen ilmapiirin. Silmien pyöräyttelyä ja vastaavaa, jos teki jotain väärin. Sekin jo riitti, että meni ryhmäliikuntatunnilla jonkun toisen vakipaikalle. En käy enää salilla, on sitä muitakin liikuntamahdollisuuksia.
Itsehän sinä tyhmäksi alat haukkumaan. Olet kyllä kiusaamisen ansainnut ihan 100%. Oletkos läski koska ne toljottaa?