Ehkäpä Britannian hovin kriisin syy piileekin tässä Prinssi Williamin kommentissa: "Olen pitänyt veljeäni siipieni suojassa koko elämämme ajan, mutten voi tehdä sitä enää"
Olisi ehkä pitänyt päästää Harry sieltä siiven suojista jo aiemmin ulos?
Kommentit (5)
No Harry ottaa opikseen tästä avioliitosta, ja jatkaa sitten viisastuneena kohti uusia seikkailuja.
Ehkä joo tämä Harry on koko ajan ollut sellainen, että sen perään on pitänyt katsoa.
Voi miks eivät hommanneet sille itse tolkullista vaimoa perään katsojaksi vai onko se niin hankala ettei kukaan brittilikka suostunut?
Kanadan perustuslaissa on muutama kohta joita hyväksikäyttämällä Harry ja Meghan nousevat diktaattoreiksi.
Minä en oikein tajua tätä kohua asiasta. Harry tai lapsensa ei tule perimään kruunua, miksi heidän täytyisi pysyä "ytimessä"? Koko ajan ihmiset valittaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta heihin liittyvästä, kuka sellaista jaksaa? Pitäisikö heidän pysyä ikuisesti "ytimessä", että kaikki sekopäät saisi lehtien palstoilla ja somessa heitä piikitellä ja haukkua? Sekö on se "rooli", johon heitä tarvitaan? Haukkujen kohde, niin Williamin perhe pääsee vähemmällä? Hehän haluavat olla taloudellisesti riippumattomia, nyt sitten sekään ei passaa? Ei luulisi olevan mikään ihme ja kumma että Harry haluaa eroon hovista, kun muistaa miten pakotettiin kävelemään äitinsä arkun perässä. On kertonut aikapäiviä sitten, että oli kokenut tilanteen traumtisoivaksi. Samoin vihaa äitinsä takia paparazeja ja roskalehdistöä, ja täytyy kyllä sanoa että ovat saaneet aikamoisen annoksen ryöpytystä ihan turhasta. Väkisinkin nousee mieleen kysymys, olisiko tilanne sama, jos Harry olisi nainut jonkun vaalean brittiaatelisen? Tuskin. Kyllä siellä haukkumisen taustalla on vähintään alitajuinen raivo siitä, että kuninkaalliseen sukuun on tullut taustaltaan erivärinen ihminen.
Ei uskaltanut, kun tiesi, kuinka yksinkertainen velipoika on.
Mutta ehkä mokailu 17-vuotiaana teininä olisi ollut pienempi juttu kuin keski-ikäisenä ukkona.