Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka kärsivät henkisesti koska puoliso lihava?

Ahdistaa
13.01.2020 |

Olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä. 1 lapsi. Talolainaa. Mietin paljon eroa. Kiva talo ja lapsi pidättelee minua vielä. Olemme keskustelleet laihuttamisesta ja erostakin. Puoliso ei halua erota. Kohtelen häntä henkisesti huonosti välillä. Ehkä siksi koska itselläni on paha olla, koska hän on lihava. Ollut alusta asti. Olen voinut henkisesti huonosti jo kauan asian suhteen. Ehkäpä käyttäydyn häntä kohtaan huonosti myös siksi, että hän haluaisi erota minusta. Välillä asia on jäänyt taka-alalle ja elämä on ollut normaalia. Puoliso kyllä yrittää laihuttaa, mutta ei onnistu siinä. Itse olen hyvässä fyysisessä kunnossa ja tiedän että saisin sirompaa naista kumppaniksi. Ajattelin aina että rakastuisin siroon naiseen, mutta toisin kävi. Nuorena tein valinnan. Järkevä hän on. Syy ehkä miksi olen jatkanut elämää hänen kanssaan näihin päiviin saakka. En silti puhuisi enää rakkaudesta. Arki pyörii jne..Lapsestamme välitän paljon.

Mielipiteitä? Mitähän tässä tekisi?

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompahan ressukalla huonoitsetunto,kun pulskasta puolisosta valitat.On montakin keinoa,selviytyä yhdessä jo lapsennekin vuoksi.ÄLÄ OLE ITSEKÄS!

Vierailija
42/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa ap ero. Jos kohtelette puolisoasi kuten sanot, myös sekin haluaa oikeasti erota.

Ehkä myös laihtuu itsestään eron jälkeen.

Niin muuten laihtuukin, ja puhkeaa muutenkin ns "kukkaan", kun ensin pääsee riippakivestä, eli ap:stä eroon. Olen nähnyt monta kertaa tämän. Miehille taas käy päinvastoin eron jälkeen- ne rupsahtaa entisestään...mm pallomaha kasvaa monelle ja kalja ja kebab alkaa maistamaan, kun huolto loppuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään... "Otin lihavan puolison ja nyt ahdistaa!"

Kamoon.

Vierailija
44/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millä tavalla on okei, että kaapissa on suklaata, jos kotona on ihminen jolle se on ongelma. yhdessähän sitä pitäisi elää ja kumppanien tukea toisiaan. huomioi, että harva ylipainoinen on ”normaali ihminen” ruokailun suhteen ja tällöin houkutus kaapissa olevaan suklaaseen on valtava, etenkin kun ei ole vielä vierrottunut herkuista ja roskaruuasta.

jos kumppanin ylipaino häiritsee, on turha inistä siitä ja samalla roudata epäterveellistä ruokaa kotiin, koska se saa vain sen toisen himoitsemaan niitä enemmän ja tällöin elämänmuutos ei onnistu. tuskin tupakoijakaan lopettaa tupakan polttamista jos toinen vieressä koko ajan sauhuttelee.

Tämä on yksi niistä syistä, joiden vuoksi en haluaisi ikinä olla ylipainoisen kanssa. Ärsyttäisi tosi paljon se, että en esim. itse voisi ostaa herkkuja kotiin, koska toinen ei pystyisi sitten hillitemään itseään, tai joutuisin itsekin syömään aina kuin olisin dieetillä, ettei toiselle tule paha mieli. Olen itse normaalipainoinen ja normaalipainon alarajoilla. En syö herkkuja mitenkään jatkuvasti, mutta silloin tällöin kyllä. Ja tykkään vieläpä usein ostaa matkoilta tai muualta vähän erikoisempia herkkuja kotiin. Ylipainoisen kumppanina joutuisin syömään salaa lähikaupan karkkeja tai vaihtoehtoisesti piilottelemaan tuliaisherkkuja. Ja jos sattuisi tekemään mieli pitsaa, pitäisi vaan syödä jotain muuta. Eli itse pitäisi kyllä tukea toista, mutta samaan aikaan sen toisen läsnäolo vaan rajoittaisi omaa elämääni.

Vierailija
45/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa ap ero. Jos kohtelette puolisoasi kuten sanot, myös sekin haluaa oikeasti erota.

Niin muuten laihtuukin, ja puhkeaa muutenkin ns "kukkaan", kun ensin pääsee riippakivestä, eli ap:stä eroon. Olen nähnyt monta kertaa tämän. Miehille taas käy päinvastoin eron jälkeen- ne rupsahtaa entisestään...mm pallomaha kasvaa monelle ja kalja ja kebab alkaa maistamaan, kun huolto loppuu

Siinäpä sitä lasta sitten vuoroviikoilla hoidetaan.....omat menot ja harrastukset voit unohtaa niiltä viikolta ja yöunet(pieni lapsi.

No mutta, enpä ihmettele yhtään, että mies jättää kun nainen lihoo, jättäähän ne kun nainen sairastuu. Miehet nyt vaan on niin itsekeskeisiä, itsekkäitä ja pinnallisia. Ne voi jättää lapsetkin taakseen ilman minkäänlaisia omantunnontuskia. Huihai

Vierailija
46/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan provo, koska eihän jonkun paino rakkauteen vaikuta.

Seksuaaliseen haluun ja seksuaaliseen vetovoimaan se kyllä voi vaikuttaa. Ja sitä kautta voi nousta ärtymys, joka alkaa syödä kiintymystäkin.

Vierailija
47/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voi sitten varmaan jättää ukon, kun siitä on tullut kaljamahainen sohvaperunanainen ja ei haluta enää yhtään. Ja saan aloittaa vttuilun myös

Vierailija
48/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, enpä ihmettele yhtään, että mies jättää kun nainen lihoo, jättäähän ne kun nainen sairastuu. Miehet nyt vaan on niin itsekeskeisiä, itsekkäitä ja pinnallisia. Ne voi jättää lapsetkin taakseen ilman minkäänlaisia omantunnontuskia. Huihai

Onko sinusta ainoa oikea ajattelutapa sitten se, että kumppanin lihomisella ei saa olla väliä?

Vierailija
49/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puolestaan ahdistaa, kun mies on alkanut kaljuuntumisen, ja siitä syystä mennyt seksuaaliset halut....

Vierailija
50/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tulisi näitä eroja ihan puolin ja toisin jos painonnousun takia erotaan....Ollaan nimittäin lihava kansa, sekä miehissä, että naisissa

Vierailija
51/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sitä lasta sitten vuoroviikoilla hoidetaan.....omat menot ja harrastukset voit unohtaa niiltä viikolta ja yöunet(pieni lapsi.

Joo.

Pari oli seurustellut 15 vuotta. Olivat kuin paita ja peppu. Nainen sairastui ms-tautiin.

Mies häipyi saman tien taakseen katsomatta

Että semmosta rakkautta.

Vierailija
52/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauta vaimo keittiöstä, ruokien laitosta. Tee perheellesi terveellistä ruokaa.

Vierailija
53/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voi sitten varmaan jättää ukon, kun siitä on tullut kaljamahainen sohvaperunanainen ja ei haluta enää yhtään. Ja saan aloittaa vttuilun myös

Aloittajan puoliso on ollut paksu ihan alusta lähtien. Saako silloin yhtäkkiä kyllästyä ja aloittaa vttuilun?

Vierailija
54/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Pari oli seurustellut 15 vuotta. Olivat kuin paita ja peppu. Nainen sairastui ms-tautiin.

Mies häipyi saman tien taakseen katsomatta

Että semmosta rakkautta.

Joo. Sairaudesta voi myös vähän kiusata ennen häipymistä. ”Ihan normaalia!” Kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Vierailija
55/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas näitä juttuja! 

Miltä luulet puolisosi näyttävän 20 vuoden päästä tai 40??  Ei ainakaan samalta kuin nyt, kaikki muttuu ulkoisesti. Toivon todella puolisosi vuoksi että eroatte. Hänellä on vielä aikaa löytää itselleen uusi kumppani joka rakastaa häntä. 

Kerro sinä puolestasi seuraavalle kumppanillesi että sinulle on suhteessa tärkeintä ulkonäkö ja hyvä seksi ja kun nämä asiat muuttuvat vaihdat taas uuteen.

Älä mene ainakaan rakkaudesta mitään jorisemaan kenellekään mitään, siitä sinä et tiedä mitään!

Vierailija
56/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi näitä syöpään sairastuneita henkilöitä laajassa tuttavapiirissä.Pari näistä, jotka rintasyöpään sairastuivat-toisen jätti mies heti diagnoosin jälkeen ja toinen, kun hiukset lähti, molemmilla vielä lapset ja toinen jäi syövän lisäksi yh:ksi.Yhden ystävän mies sairastui eturauhassyöpään- vaimo tuki ja ei jättänyt puolisoaan, vaikka värkki ei enää pelannut sen jälkeen, kuten piti

Eli tuttua on tämä miesten itsekeskeisyys, pinnallisuus on kyllä tuttua. Itse en luota miehiin pätkääkään, eikä kenenkään naisen pitäisi.

Vierailija
57/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti useat jotka kommentoi ovat itsekin lihavia. Ihme puolustelua. Lihavuudessa ei todellakaan ole mitään kaunista ja se on epäterveellistäkin. Vähä valoja päälle. Ymmärrän aloittajaa, muuta neuvoa ei ole antaa kuin että etsi sirompi nainen.

Vierailija
58/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi käyttää sinua ja lapsiasi kohtaan taloudellista väkivaltaa syömällä valtavia määriä ruokaa,

ja se raha on pois kaikilta teiltä muilta. Soita naistenlinjalle, siellä osataan kertoa lisää taloudellisesta väkivallasta! 

Vierailija
59/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas näitä juttuja! 

Miltä luulet puolisosi näyttävän 20 vuoden päästä tai 40??  Ei ainakaan samalta kuin nyt, kaikki muttuu ulkoisesti. Toivon todella puolisosi vuoksi että eroatte. Hänellä on vielä aikaa löytää itselleen uusi kumppani joka rakastaa häntä. 

Kerro sinä puolestasi seuraavalle kumppanillesi että sinulle on suhteessa tärkeintä ulkonäkö ja hyvä seksi ja kun nämä asiat muuttuvat vaihdat taas uuteen.

Älä mene ainakaan rakkaudesta mitään jorisemaan kenellekään mitään, siitä sinä et tiedä mitään!

Tai puhu vaan siitä, että itseäsi rakastat, et muita.

Vierailija
60/250 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmeisesti useat jotka kommentoi ovat itsekin lihavia. Ihme puolustelua. Lihavuudessa ei todellakaan ole mitään kaunista ja se on epäterveellistäkin. Vähä valoja päälle. Ymmärrän aloittajaa, muuta neuvoa ei ole antaa kuin että etsi sirompi nainen.

Äläpä jauha pjaskaa, kun kaikki ovat sanoneet että ota ero, niin autat itseäsi ja vaimoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän