Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin tilata itselleni S-etukortin, mut sehän maksaa satkun!

Vierailija
13.01.2020 |

Muutan viikon päästä ja tuleva lähikauppani on Prisma. Ajattelin, että voisin alkaa käyttää S-etukorttia kun nyt S-kaupassa alan asioimaankin, mut en mä lähe 100e maksamaan siitä muoviläpyskästä. Käyn sit varmaan jatkossakin plussa-kaupassa. Miten mä oon kuvitellu että noi pistekortit olis ilmasia...

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sen satasen takas milloin haluat. Ja vuosien aikana todnäk tuotat enemmän bonuksia kuin 100e, sitten olet voitolla.

Et voi hävitä tässä investoinnissa, et mitenkään. Siksi olet tyhmä jos et maksa satkua, kun se on vain "pantti" jonka saat takas.

Se satanen jo kerran lopetettiin. Meinaan sen palauttaminen. Menneisyydessä, vai oliko se tulevaisuudessa.

Siksi välttelen sen kortin hankkimista. -> kun se lopetetaan kuitenkin, jos minä sen haen. 

Nyt saatte pitää satkunne kauemmin ;)

Zinccis

Vierailija
62/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on ihan ripulituotteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion tuotteet maistuu paremmalta

Vierailija
64/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on ihan ripulituotteet

2 ripulia tuotetta. Herätyskello AIVAN prsiistä ja ajastin ei toimi.

ZincZinc

En osta sieltä enää mitään missä on liikkuvia osia. Paskalaatu näköjään, vaikka luulin toisin.

Vierailija
65/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanta-asiakasohjelmat ovat huijausta. Maksat valtavan bonuskorttijärjestelmän yllläpidosta tuotteiden hinnassa ja myyt ostokäyttäytymisesi markkinavoimille.

Mitä huijausta ne on? Kai jokainen tietää mihin sitoutuu ja mihin niitä tietoja käytetään. Ja tajuaa että järjestelmä maksaa. Se järjestelmä olisi olemassa, vaikka kukaan ei ottaisi korttia. Veikkaan, että kortillinen on halvempi systeemi seurata ostokäyttäytymistä, kuin muut. Ja tietysti asiakkaalle pitää antaa samalla porkkana, eihän kukaan täällä mitään hyvyyttään tee.

Vierailija
66/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Jos käyt lidlissä niin saatat säästää tuhat/tuhansia euroja vuodessa verrattuna prismaan ja vastaaviin. Mä säästän 40€ yhden hengen talous viikon ruuista kun käyn lidlissä. Kuulostaa uskottamattomalta mutta valitettavasti totta. Testannut useaan otteeseen. S ja K kaupasta ei pysty lähtemään vähä tuloinen ihminen hymyssä suin ruokakassien kanssa mitkä sisältää laadukasta ja hyvää ruokaa. Lidlistä pystyy. Joka kerta.

Lidl ei vaan oikein toimi erikoisruokavalioiden kanssa. Maidottomia korviketuotteita on nykyään jo aika hyvin, mutta gluteenittomia ei. Sen takia allergiaperheessä on yksinkertaisinta käydä vain jossain mistä saa kaikki kerralla.

Milloinkahan viimeksi kävi Lidlissä? - Tämä menee ny mainostamisen puolelle, mutta sanon silti, että minusta Lidlissä on verraten hyvin glueenittomia tuotteia tarjolla; tai ei ainakaan yhtään huonommin samankokoisessa K- tai S- marketissa. Saanen kysyä, mitä glueeniona olet vailla ja joa e löydä Lidlistä muta vastaavan kokisesta (K tai S -) marketista löydät? 

Eräs Keliaakikko  

Esimerkiksi ihan tavallisia vaaleita jauhoja. Lidlissä on vain kaurajauhoja, ne ei oikein minun leipomuksiini sovi.

Juuri jauhot on Lidlin heikoin lenkki.

Vierailija
67/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin s kortin heti kun tänne avattiin prisma eli kohta 30v sitten.

Se maksoi silloin 300mk ja kaikki piti minua hulluna, kun maksoin kaupalle asiakaskortista.

Joka vuosi tulee meille bonuksia takaisin keskimäärin 700€.

Joka vuosi sen lisäksi tulee 10€ sitä osuuskorkoa vai mitä se nyt oli ja yleensä ylijäämäpalautusta 100-200€ väliltä per vuosi.

Nykyään olen laittanut bonukset menemään korkean riskin rahastoon suoraan ja siellä on tällä hetkellä bonuksista kertynyt säästöön yli 2000€.

Jos joku voi perustella minulle miksi ei olisi kannattanut liittyä jäseneksi, niin hyvä ja kiitos.

Omasta mielestäni en ole ostanut mitään bonuksen takia vaan kaikki on tarpeeseen hankittua.

Ja se meinasi unohtua, että jos maksaa s tililtä ostokset saa vielä jonkun euron kk siitäkin etua.

Vierailija
68/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöön kertynyt 2000€, hieno homma 👍 oletko laskenut paljon mennyt ylimääräistä kun olet maksanut noita kalliimpia s-ryhmän tuotteita/palveluita?

Vierailija
69/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätäkin ketjua lukee, niin pakko onnitella s-ryhmää hyvin tehdystä työstä.

Aika hyvin ne on saanut jengin uskomaan että noista bonuskorteista olisi oikeasti taloudellista hyötyä.

Vierailija
70/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöön kertynyt 2000€, hieno homma 👍 oletko laskenut paljon mennyt ylimääräistä kun olet maksanut noita kalliimpia s-ryhmän tuotteita/palveluita?

Olen todella tarkka raha-asioissa ja ymmärrän rahataloutta sen verran etten viitsi sinulle alkaa jännäämään, koska et selvästikään ymmärtänyt.

Alakanttiin laskettuna olen saanut bonuksia takaisin 15 000€ yhteensä.

Vierailija
71/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tarkka raha-asioissa ja ymmärrän rahataloutta sen verran etten viitsi sinulle alkaa jännäämään, koska et selvästikään ymmärtänyt.

Jep, niinpä niin 🤣

Vai olisko ainakin 25000€🤔

Vierailija
72/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Jos käyt lidlissä niin saatat säästää tuhat/tuhansia euroja vuodessa verrattuna prismaan ja vastaaviin. Mä säästän 40€ yhden hengen talous viikon ruuista kun käyn lidlissä. Kuulostaa uskottamattomalta mutta valitettavasti totta. Testannut useaan otteeseen. S ja K kaupasta ei pysty lähtemään vähä tuloinen ihminen hymyssä suin ruokakassien kanssa mitkä sisältää laadukasta ja hyvää ruokaa. Lidlistä pystyy. Joka kerta.

Lidl ei vaan oikein toimi erikoisruokavalioiden kanssa. Maidottomia korviketuotteita on nykyään jo aika hyvin, mutta gluteenittomia ei. Sen takia allergiaperheessä on yksinkertaisinta käydä vain jossain mistä saa kaikki kerralla.

Ootko tsekannut niitten gluteenittomien kuivatuotteiden ja pakasteiden hyllyt jo? Ihan uteliaisuudesta, mitä gluteenitonta sieltä puuttuu mitä on muualla? 

Vierailija
73/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteiskortti ei maksa mitään. Saat alennukset muttet bonuksia etkä ole asiakasomistaja.

Vierailija
74/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonukset ovat laitettu tuotteiden hintoihin. Moni ei tätä tajua vaan hankkivat kortin bonuksia varten:D

Vierailija
75/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan sai ilmaiseksi, onneksi. En nyt maksaisi/ sijoittaisi satasta korttiin, jolla ei tänä päivänä saa samoja etua, mitä silloin alkuaikoina.

Vierailija
76/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, niinpä niin 🤣

Vai olisko ainakin 25000€🤔

Osaatko laskea paljon tekee 30v aikana jos saa 500€/vuosi bonuksia?

Vierailija
77/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan sai ilmaiseksi, onneksi. En nyt maksaisi/ sijoittaisi satasta korttiin, jolla ei tänä päivänä saa samoja etua, mitä silloin alkuaikoina.

Ikinä ei ole saanut s kaupan korttia ilmaiseksi ainakaan Suur-Savon alueella.

Vierailija
78/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonukset ovat laitettu tuotteiden hintoihin. Moni ei tätä tajua vaan hankkivat kortin bonuksia varten:D

Tuo ei nyt vaan pidä paikkaansa, koska monet päivittäistavarat maksavat saman verran kuin Lidlissä, joskus jopa vähemmän ja silti niistä saa bonuksen.

Vierailija
79/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokainen sen tajuaa, että ei se raha tyhjästä tule vaan osuusliikkeen tekemästä tuloksesta eli myynnin voitoista. Kyse onkin siitä, että kuka ne voitot haalii kukkaroonsa. Kortittomat maksavat täyden hinnan, mutta keskittämällä viiteen prosenttiin oikeuttavaan summaan saakka saa omansa pois ja vielä muidenkin hynät. Päälle osuuspääoman korot ja palautukset. Eikä pidä unohtaa kortin alennuksia, joista on joskus merkittävää etua. 

Vierailija
80/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuhlata mitenkään hulvattomasti. Neljän hengen perheessä on bonuksia kertynyt jo ainakin kymmenen vuotta sellaista ehkä 60 eur/kk tasaiseen tahtiin. Se tekee jopa noin 15 000 eur. Päälle alennukset korttitarjouksista, tankkausbonus (5 c/l alennus polttoaineista) jne, mitä on nyt hankala edes hahmottaa. 

Voihan sillä spekuloida, että olisi saattanut päästä samaan tai säästää tonnin tuona aikana kiertämällä viikoittain monet eri ketjujen kauppaliikkeet läpi ja valikoimalla kunkin halvimmat tuotteet ja tarjoukset. Arjessa siihen nyt ei ole käytännön mahdollisuuksia, sitä paitsi Lidlit ja Cittarit ovat paljon kauempana kuin S-ryhmän putiikit.

Sen satasen saa pois koska tahansa jo haluaa luopua jäsenyydestä, mutta niin tiukille ei vielä ole talous mennyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi