Ajattelin tilata itselleni S-etukortin, mut sehän maksaa satkun!
Muutan viikon päästä ja tuleva lähikauppani on Prisma. Ajattelin, että voisin alkaa käyttää S-etukorttia kun nyt S-kaupassa alan asioimaankin, mut en mä lähe 100e maksamaan siitä muoviläpyskästä. Käyn sit varmaan jatkossakin plussa-kaupassa. Miten mä oon kuvitellu että noi pistekortit olis ilmasia...
Kommentit (145)
Mulla oli kilpailutetut vakuutukset lähitapiolassa valmiiksi. Maksoin ihan mielelläni sen satkun saadakseni vielä bonuksetkin niistä vakuutusmaksuista. Piti vaan vaihtaa kaikkien vakuutusmaksujen eräpäivä samaan kuukauteen, niin bonukset on siinä kuussa sen 5%. Muutoin en korttia juuri käytä.
Sain sataseni takasin 1,5 vuodessa ja bonukset juoksee edelleen.
OG Lidl G kirjoitti:
Jos käyt lidlissä niin saatat säästää tuhat/tuhansia euroja vuodessa verrattuna prismaan ja vastaaviin. Mä säästän 40€ yhden hengen talous viikon ruuista kun käyn lidlissä. Kuulostaa uskottamattomalta mutta valitettavasti totta. Testannut useaan otteeseen. S ja K kaupasta ei pysty lähtemään vähä tuloinen ihminen hymyssä suin ruokakassien kanssa mitkä sisältää laadukasta ja hyvää ruokaa. Lidlistä pystyy. Joka kerta.
ei pidä paikkaansa. Lidl on nostanut hintojaan samalle tasolle muiden kanssa. Ei sieltä enää haeta kärryllistä tavaraa prisman korin hinnalla. Mutta halpuutus-kamppanja toimi, kun ihmiset yhä kuvittelevat tekevänsä ostokset siellä puolella mitä muualla.
Meillä on 6-henkinen perhe, kaikki lapset isoja eli syövät yhtä paljon (tai enemmänkin) kuin aikuiset. Me ollaan keskitetty ostokset S-ryhmään ja bonuksia kertyy vuodessa yli 1000€. Meidän osalta tämä siis todella kannattaa. S-tilille palautuneet rahat käytetään sitten oman veneen ylläpitoon joten tämä toimii hyvänä säästömenetelmänä myös.
K-kaupassa käyn lähinnä silloin kun haluan tilata lihatiskiltä jotain lihoja isoja määriä tai jotain tiettyä tuotetta jota ei välttämättä ole aina saatavilla. On mulla plussa-korttikin, mutta plussapisteitä kertyy aika niukasti, noin 5€:n edestä joka toinen kuukausi. Hyödynnämme plussa-korttia myös noihin tarjouksiin joita saa vain sillä kortilla.
Lidlissä käyn myös satunnaisesti joidenkin tarjousten perässä ja kesällä tulee haettua kivennäisvettä isompina erinä.
En minäkään sinkkuna ajatellut S-bonus-korttia mihinkään tarvitsevani mutta näin perheelliselle se on kyllä oikein hyvä valinta.
Kyllä mä vaan sinkkuna olen hyötynyt suuresti S-etukortista, satoja euroja kertynyt vuosien saatossa bonustilille, ostinpa jopa uuden telkkarinkin niillä rahoilla. Mutta täytyy huomata, että pelkän ruoan lisäksi mulla kuluu rahaa esim. Sokoksella vaate- ja kosmetiikkaostoksiin.
Sinkuilla nyt on pienet ostokset mutta kun on perhettä niin ruokaa menee.
Teinejä talossa niin ostokset on kyllä isot.