Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin tilata itselleni S-etukortin, mut sehän maksaa satkun!

Vierailija
13.01.2020 |

Muutan viikon päästä ja tuleva lähikauppani on Prisma. Ajattelin, että voisin alkaa käyttää S-etukorttia kun nyt S-kaupassa alan asioimaankin, mut en mä lähe 100e maksamaan siitä muoviläpyskästä. Käyn sit varmaan jatkossakin plussa-kaupassa. Miten mä oon kuvitellu että noi pistekortit olis ilmasia...

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pistekortti. 

Vierailija
2/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sen satasen takas milloin haluat. Ja vuosien aikana todnäk tuotat enemmän bonuksia kuin 100e, sitten olet voitolla.

Et voi hävitä tässä investoinnissa, et mitenkään. Siksi olet tyhmä jos et maksa satkua, kun se on vain "pantti" jonka saat takas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuskauppa on osuuskunta ja kyseessä on osuuskunnan jäsenmaksu. Bonuskortti ei maksa mitään. Jäsenmaksun saa takaisin erotessaan osuuskunnan jäsenyydestä.

Vierailija
4/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt lidlissä niin saatat säästää tuhat/tuhansia euroja vuodessa verrattuna prismaan ja vastaaviin. Mä säästän 40€ yhden hengen talous viikon ruuista kun käyn lidlissä. Kuulostaa uskottamattomalta mutta valitettavasti totta. Testannut useaan otteeseen. S ja K kaupasta ei pysty lähtemään vähä tuloinen ihminen hymyssä suin ruokakassien kanssa mitkä sisältää laadukasta ja hyvää ruokaa. Lidlistä pystyy. Joka kerta.

Vierailija
5/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liityin aikoinaan alustavasti 20 eurolla, ja loput 80 euroa maksoin pikkuhiljaa bonuksilla. En muista, oliko jokin erikoistarjous, tai onko voimassa kaikissa osuuskaupoissa edes.

Vierailija
6/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla vaan. K-kaupat on muutenkin parempia. Voin lähiprismasta hakea sit sen maidon tai wc paperin. Siihen en tarvii mitään kortteja. En todellakaan maksa 100 euroa että saan muutaman sentin silloin tällöin.

Ap

Vierailija
7/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OG Lidl G kirjoitti:

Jos käyt lidlissä niin saatat säästää tuhat/tuhansia euroja vuodessa verrattuna prismaan ja vastaaviin. Mä säästän 40€ yhden hengen talous viikon ruuista kun käyn lidlissä. Kuulostaa uskottamattomalta mutta valitettavasti totta. Testannut useaan otteeseen. S ja K kaupasta ei pysty lähtemään vähä tuloinen ihminen hymyssä suin ruokakassien kanssa mitkä sisältää laadukasta ja hyvää ruokaa. Lidlistä pystyy. Joka kerta.

Lidl ei vaan oikein toimi erikoisruokavalioiden kanssa. Maidottomia korviketuotteita on nykyään jo aika hyvin, mutta gluteenittomia ei. Sen takia allergiaperheessä on yksinkertaisinta käydä vain jossain mistä saa kaikki kerralla.

Vierailija
8/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OG Lidl G kirjoitti:

Jos joku haluaa asioida S-kaupassa, niin se on ihan oma valinta, jonka aikuinen ihminen pystyy itse tekemään. Itse asioin peräti K-Supermarketissa, eikä minua saa Lidlin asiakkaaksi millään propagandalla (varsinkin kun lähin Lidl on pidemmän ajomatkan päässä ja K-kaupassa voi asioida kävellen).

Vierailija
9/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OG Lidl G kirjoitti:

Riippuu ja roikkuu. Lidlin valikoima on suppea. Ääs-kaupoissa on halpatuotteensa myös. Kun ostaa Rainbowta ja X-traa, niin Lidl ei enää ole halvempi. Toisaalta monet samat yleiset brändituotteet ovat ihan samoissa hinnoissa ja ketjukohtaiset alennuskampanjat ratkaisevat.

S-ryhmän kortti kannattaa ruokaostoksien lisäksi siksi, että bonuksia saa myös polttoaineista, ravintoloista, monenlaisista erikoisliikkeistä ja palveluista, vakuutuksista... sekä kortilla saa usein merkittäviä alennuksia. Kun keskittää kuukausittaiset ostoksensa sen verran, että bonus nousee ylimmälle tasolle, siitä on huomattava hyöty. Enemmän kuin 40€/kk. Pikemminkin tuplat. 

Vierailija
10/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit maksaa sen osuusmaksun mihin tahansa osuuskuntaan. Tarkastapa onko se kaikissa osuuskaupoissa tuon 100 euroa? Ja huomaa, että tuolle maksulle maksetaan vuosittain korkoa, ei se ole mikään liittymismaksu.

Meidän taloudessa S-ryhmään keskittäminen kannattaa. Bonuksia tulee 60-80 euroa kuussa ja on tuhat kertaa laskettu, että ruokakassin hintakin on edullisempi kuin K-kaupoissa.

Vierailija
11/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla vaan. K-kaupat on muutenkin parempia. Voin lähiprismasta hakea sit sen maidon tai wc paperin. Siihen en tarvii mitään kortteja. En todellakaan maksa 100 euroa että saan muutaman sentin silloin tällöin.

Ap

TOK näin: Osuusmaksun suuruus on 100 euroa, josta liittymisen yhteydessä maksetaan vähintään 20 euroa.

Vierailija
12/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutaloudessa s-etukortilla ei tee oikeastaan mitään, muutoin kuin harvoin olevilla kanta-asiakasomistajien päivillä prismoissa ja sokoksissa.

Maksun kyllä saa takaisin erotessaan.

K-plussa kortistakaan ei ole mitään muuta hyötyä kuin kortti-tarjoukset. 

Vierailija
13/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos. Me asiakasomistajat kiitämme tuestasi. 

Vierailija
14/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse liityin aikoinaan alustavasti 20 eurolla, ja loput 80 euroa maksoin pikkuhiljaa bonuksilla. En muista, oliko jokin erikoistarjous, tai onko voimassa kaikissa osuuskaupoissa edes.

Kaksi vuotta kesti kun sain pääoman täyteen.

Vielä osuuspääoman korko vuosittain bonusten lisäksi.

Kävisin koko ajan S-kaupoissa jos olisi lähempänä.

Vierailija
15/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OG Lidl G kirjoitti:

Jotkut tuotteet ovat halvempia Prismassa, kuin lidlissä.

Ei kaikki, mutta todella monet. Joka tapauksessa, uskon että 5% s-bonuksen kanssa keskittämällä Prismaan jää jopa enemmän rahaa tilille, kuin lidlissä asioimalla. Riippuu tietysti mitä ostaa. Mutta esim. banaanit ovat Prismassa halvempia kuin Lidlissä.

Vierailija
16/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Lidl ei vaan oikein toimi erikoisruokavalioiden kanssa. Maidottomia korviketuotteita on nykyään jo aika hyvin, mutta gluteenittomia ei. Sen takia allergiaperheessä on yksinkertaisinta käydä vain jossain mistä saa kaikki kerralla.

Milloinkahan viimeksi kävi Lidlissä? - Tämä menee ny mainostamisen puolelle, mutta sanon silti, että minusta Lidlissä on verraten hyvin glueenittomia tuotteia tarjolla; tai ei ainakaan yhtään huonommin samankokoisessa K- tai S- marketissa. Saanen kysyä, mitä glueeniona olet vailla ja joa e löydä Lidlistä muta vastaavan kokisesta (K tai S -) marketista löydät? 

Eräs Keliaakikko  

Vierailija
17/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkutaloudessa s-etukortilla ei tee oikeastaan mitään, muutoin kuin harvoin olevilla kanta-asiakasomistajien päivillä prismoissa ja sokoksissa.

Maksun kyllä saa takaisin erotessaan.

K-plussa kortistakaan ei ole mitään muuta hyötyä kuin kortti-tarjoukset. 

Ettäkö viisi euroa ei ole sinulle rahaa? 

Sitten et sovi köyhien palstalle.

Ostin juuri kengät saa siitäkin plussa-pisteitä.

Vierailija
18/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

K-KAuppa on tutkitusti kalliimpi.

Prismassa on hyviä etuja. Ja tosiaan sen satasen saa maksettua vuoden aikana.

Samallahan saat luottokortinkin,ajattelitko sitä,sehän on S-pankin kortti samalla kun otat maksutapana sen.

pikkuvjuttujako?

en nyt saanut liitettyä,katso s-kanava,asiakasomistaja,pienin maksu on kakskymppiä. Ja ne kortit,ei mene vuosimaksua!

Vierailija
19/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi maksaa osissa kuten varmaan muutenkin elämäsi rahoitat.

Vierailija
20/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Jotkut tuotteet ovat halvempia Prismassa, kuin lidlissä.

Ei kaikki, mutta todella monet. Joka tapauksessa, uskon että 5% s-bonuksen kanssa keskittämällä Prismaan jää jopa enemmän rahaa tilille, kuin lidlissä asioimalla. Riippuu tietysti mitä ostaa. Mutta esim. banaanit ovat Prismassa halvempia kuin Lidlissä.

Prismassa ja S pitää ajatella niin, että saat väh. 5% kaikesta maksamastasi takaisin. Se mullistaa aika lailla. Isoille kuluttajille se % nousee, isot kuluttajat saa kaiken halvemmalla Prismasta.

100%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi