Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin tilata itselleni S-etukortin, mut sehän maksaa satkun!

Vierailija
13.01.2020 |

Muutan viikon päästä ja tuleva lähikauppani on Prisma. Ajattelin, että voisin alkaa käyttää S-etukorttia kun nyt S-kaupassa alan asioimaankin, mut en mä lähe 100e maksamaan siitä muoviläpyskästä. Käyn sit varmaan jatkossakin plussa-kaupassa. Miten mä oon kuvitellu että noi pistekortit olis ilmasia...

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juttu lidlissä on se kun menet kassalle sen perässä vedettävän ison korin kanssa (noin 3 kannettavan korin kokoinen) mikä on niin täynnä ruokaa että se ruoka tulee sieltä yli äyräiden ja meinaa tippua lattialle.

Lastaat sen koko korin sisällön hihnalle ja sitten kävelet sinne laariin pakkaamaan ostoksia niin et katso sitä ruutua heti että paljonko niillä tuotteilla on yhteishintaa vaan arvuuttelet omassa päässä ja odotat että se kassa sanoo ja sitten kun se sanoo sen hinnan niin joka kerta tulee päähän lause ''niin vähän''?! Tulee olo että varmasti on tullut laskuvirhe minun eduksi ja nopeasti maksan ne tuotteet hätääntyneenä vaikka ihan oikean hinnan ovat sanoneet. Lidlissä ei muuten tarvitse hyppiä sieltä laarilta mihinkään vaan se kortin lukulaite on sellaisen liikuteltavan varren päässä mikä tulee sinne laarin päätyyn. Asiat on mietitty siellä tarkasti pienimpiäkin yksityiskohtia ajatellen. Kassat on myös supernopeita. Tulee olo lidliin astuessa että mun korvaan kuiskutellaan että ''meillä on parhaat hinnat ja nopeaa vaivatonta shoppailua''.

Vierailija
42/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla vaan. K-kaupat on muutenkin parempia. Voin lähiprismasta hakea sit sen maidon tai wc paperin. Siihen en tarvii mitään kortteja. En todellakaan maksa 100 euroa että saan muutaman sentin silloin tällöin.

Ap

Ajattelet nyt sitä tasoa jonka K-ryhmä maksaa tuota "plussaa". Se onkin ihan mitätöntä. Tavallinen lapsiperhe saa helposti 60-80e kuukaudessa bonusta. Se siis tekee jopa lähes tonnin vuodessa.

Itsekin ihmettelin kun otin S-kortin aikanani että voiko tämä olla todellista että tilille kolahtaa tuollaisia summia joka kuukausi. Mutta näin se vain on.

Ja paljonko tuhlaat kuukaudessa ostoksiin S-ryhmässä? Mun kauppalasku on varsin pieni, puhutaan alle 100e viikossa

Ne bonustaulukot löytyy netistä. Lapsiperheelle kannattavaa, sinkulle vähän ostavalle ei taas juurikaan.

-eri , joka keskittää silti pankkiasiansa S-pankkiin jatkossa ilmaisuuden takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OG Lidl G kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Jos käyt lidlissä niin saatat säästää tuhat/tuhansia euroja vuodessa verrattuna prismaan ja vastaaviin. Mä säästän 40€ yhden hengen talous viikon ruuista kun käyn lidlissä. Kuulostaa uskottamattomalta mutta valitettavasti totta. Testannut useaan otteeseen. S ja K kaupasta ei pysty lähtemään vähä tuloinen ihminen hymyssä suin ruokakassien kanssa mitkä sisältää laadukasta ja hyvää ruokaa. Lidlistä pystyy. Joka kerta.

Riippuu ja roikkuu. Lidlin valikoima on suppea. Ääs-kaupoissa on halpatuotteensa myös. Kun ostaa Rainbowta ja X-traa, niin Lidl ei enää ole halvempi. Toisaalta monet samat yleiset brändituotteet ovat ihan samoissa hinnoissa ja ketjukohtaiset alennuskampanjat ratkaisevat.

S-ryhmän kortti kannattaa ruokaostoksien lisäksi siksi, että bonuksia saa myös polttoaineista, ravintoloista, monenlaisista erikoisliikkeistä ja palveluista, vakuutuksista... sekä kortilla saa usein merkittäviä alennuksia. Kun keskittää kuukausittaiset ostoksensa sen verran, että bonus nousee ylimmälle tasolle, siitä on huomattava hyöty. Enemmän kuin 40€/kk. Pikemminkin tuplat. 

Luit huonosti. 40€ säästö per ostokerta viikon ruuista. Se tekee 160€ kk. Lidlissä on enemmän ulkomaalaisia erikoistuotteita kuin prismassa. Löytyy paljon saksalaisia makkaroita etc joita ei ole tehty ´´suomalaiseen suuhun maistuvaksi´´ aka blandattu. Mä en siedä yhtään sitä huonlaatusta lihaa mitä s ja k kaupat myy. Rainbow ja extra on about samaa hintaluokkaa kuin lidlin tavalliset tuotteet, mutta laatu on sellaista kuraa verrattuna lidliin että sorry ei pysty. Tulen jatkossakin kävelemään lidliin vaikka sinne 5km matkaa, koska kun mä tulen siitä lidlin ovesta ulos niin mulla on oikeesti hyvä fiilis. En käy ravintoloissa tai omista autoja koska osaan tehdä itse parempaa ruokaa ja olen hyvä kuntoinen niin liikun omin jaloin.

No nyt on aika satua.

Vierailija
44/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku maksaa osuusmaksun kaikista osuuskaupoista, vaikka käyttävät vain yhden muovikorttia, koska tuolle osuusmaksulle maksetaan 10% tuotto. Monestako muusta sijoituksesta saa 10% tuoton yhtä pienellä riskillä?

Vierailija
45/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OG Lidl G kirjoitti:

Jos käyt lidlissä niin saatat säästää tuhat/tuhansia euroja vuodessa verrattuna prismaan ja vastaaviin. Mä säästän 40€ yhden hengen talous viikon ruuista kun käyn lidlissä. Kuulostaa uskottamattomalta mutta valitettavasti totta. Testannut useaan otteeseen. S ja K kaupasta ei pysty lähtemään vähä tuloinen ihminen hymyssä suin ruokakassien kanssa mitkä sisältää laadukasta ja hyvää ruokaa. Lidlistä pystyy. Joka kerta.

Potaskaa. Lidlin ja Prisman hintaero on täysin merkityksetön.

Vierailija
46/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla vaan. K-kaupat on muutenkin parempia. Voin lähiprismasta hakea sit sen maidon tai wc paperin. Siihen en tarvii mitään kortteja. En todellakaan maksa 100 euroa että saan muutaman sentin silloin tällöin.

Ap

Tiesitkö että sinä saat siitä satasen kortista 10€ joka vuosi lopun ikääsi, vaikka et tekisi yhtään ostosta koskaan. Lisäksi maksuttomat pankkipalvelut, jos haluat.

Vierailija
47/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun lammas oot kun harkitset edes jotain etukorttia lol

Vierailija
48/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S ryhmässä osa tuotteista on aika kalliita, abc:llä bensa ei ole seudun halvinta, Terrassa rempassa tarvittavat pikkujutut törkeän ylihintaisia.

Ne bonuksina maksettavat kerätään kyllä takaisin tehokkaasti.

Ei kiitos.

Vierailija
49/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta-asiakasohjelmat ovat huijausta. Maksat valtavan bonuskorttijärjestelmän yllläpidosta tuotteiden hinnassa ja myyt ostokäyttäytymisesi markkinavoimille.

Vierailija
50/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeeder012 kirjoitti:

Vitun lammas oot kun harkitset edes jotain etukorttia lol

Ilmaiset pankkipalvelut on yksi hyvä syy hommata se. Paljonko maksat pankillesi vuodessa tyhjästä?

Vierailija
51/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läpyskä on parhaimpia sijoituksia, mitä köyhä voi tehdä. Saat ilmaiset pankkipalvelut. Siinä jo säästää yli 50€ vuodessa. Sen lisäksi osakkuudesta saa hyvän tuoton. Viime vuonna yli 16%, eli yli 16€ tuli tilille kesällä. Itse asioin yleensä Lidlissä ja maksan vihreällä kortilla.

Vierailija
52/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S ryhmässä osa tuotteista on aika kalliita, abc:llä bensa ei ole seudun halvinta, Terrassa rempassa tarvittavat pikkujutut törkeän ylihintaisia.

Ei kiitos.

Meidän kylällä ABC-bensa on aina kalleinta. Säästän joka kerta kun tankkaan muualla.

Kaupassa käyn Lidlissä.

Vierailija
53/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OG Lidl G kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Riippuu ja roikkuu. Lidlin valikoima on suppea. Ääs-kaupoissa on halpatuotteensa myös. Kun ostaa Rainbowta ja X-traa, niin Lidl ei enää ole halvempi. Toisaalta monet samat yleiset brändituotteet ovat ihan samoissa hinnoissa ja ketjukohtaiset alennuskampanjat ratkaisevat.

S-ryhmän kortti kannattaa ruokaostoksien lisäksi siksi, että bonuksia saa myös polttoaineista, ravintoloista, monenlaisista erikoisliikkeistä ja palveluista, vakuutuksista... sekä kortilla saa usein merkittäviä alennuksia. Kun keskittää kuukausittaiset ostoksensa sen verran, että bonus nousee ylimmälle tasolle, siitä on huomattava hyöty. Enemmän kuin 40€/kk. Pikemminkin tuplat. 

Luit huonosti. 40€ säästö per ostokerta viikon ruuista. Se tekee 160€ kk. Lidlissä on enemmän ulkomaalaisia erikoistuotteita kuin prismassa. Löytyy paljon saksalaisia makkaroita etc joita ei ole tehty ´´suomalaiseen suuhun maistuvaksi´´ aka blandattu. Mä en siedä yhtään sitä huonlaatusta lihaa mitä s ja k kaupat myy. Rainbow ja extra on about samaa hintaluokkaa kuin lidlin tavalliset tuotteet, mutta laatu on sellaista kuraa verrattuna lidliin että sorry ei pysty. Tulen jatkossakin kävelemään lidliin vaikka sinne 5km matkaa, koska kun mä tulen siitä lidlin ovesta ulos niin mulla on oikeesti hyvä fiilis. En käy ravintoloissa tai omista autoja koska osaan tehdä itse parempaa ruokaa ja olen hyvä kuntoinen niin liikun omin jaloin.

Taidat laskea kuten kaverini. Lidl on halvempi kuin muut kaupat, koska Lidlistä ei saa hänen polttamaanssa tupakkamerkkiä, joten tulee noin 40€ halvempi kauppareissu. Tosin sitten pitää käydä vielä kioskilta ostamassa 40€:edestä tupakkaa.

Vierailija
54/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Meidän kylällä ABC-bensa on aina kalleinta. Säästän joka kerta kun tankkaan muualla.

Kaupassa käyn Lidlissä.

Prisma on kyllä nostanut hintojaan parin vuoden aikana ja polttoaineen bonus on huonontunut myös.

Bonuksen huomioiden Prisma ja ABC on useimmille kuitenkin halvin ostopaikka.

Vierailija
55/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanta-asiakasohjelmat ovat huijausta. Maksat valtavan bonuskorttijärjestelmän yllläpidosta tuotteiden hinnassa ja myyt ostokäyttäytymisesi markkinavoimille.

Hassua että tuo ostokäyttäytymisen seuraamisen monet laskee paholaisen toiminnaksi. Tietysti sitä käyttään siihen että saataisiin myyntiä lisättyä, mutta sitä käytetään myös siihen että saadaan turhia kuluja pois ja se on lopulta myös kuluttajan etua. Kohdennettu mainonta on yksi suurimpia etua. Mielummin saan mainoksia tuotteista, jotka minua kiinnosta, kuin että saisin sellaisista jotka ei kiinnosta.

Vierailija
56/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Lidl ei vaan oikein toimi erikoisruokavalioiden kanssa. Maidottomia korviketuotteita on nykyään jo aika hyvin, mutta gluteenittomia ei. Sen takia allergiaperheessä on yksinkertaisinta käydä vain jossain mistä saa kaikki kerralla.

Milloinkahan viimeksi kävi Lidlissä? - Tämä menee ny mainostamisen puolelle, mutta sanon silti, että minusta Lidlissä on verraten hyvin glueenittomia tuotteia tarjolla; tai ei ainakaan yhtään huonommin samankokoisessa K- tai S- marketissa. Saanen kysyä, mitä glueeniona olet vailla ja joa e löydä Lidlistä muta vastaavan kokisesta (K tai S -) marketista löydät? 

Eräs Keliaakikko  

Esimerkiksi ihan tavallisia vaaleita jauhoja. Lidlissä on vain kaurajauhoja, ne ei oikein minun leipomuksiini sovi.

Vierailija
57/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulla on outo tapa ajatella, tuo satanenhan ei ole mikään maksu vaan pikemminkin eräänlainen pakkosäästö, joka kasvaa korkoa ja voit lopettaa jäsenyyden milloin tahansa ja saada rahasi takaisin. Itsekin kieltämättä mietin hiukan, että maksanko sen satasen, mutta kyllä se on kannattanut, olen käynyt läpi kalliita hoitoja Oralilla ja saanut sieltä satoja euroja bonuksena, sillähän saa etuja muuallakin kuin S-kaupoissa eli ehdottomasti suosittelen sen satasen tallettamista. Kannattaa lukea tarkkaan, mitä kaikkia etuja sillä kortilla saa.

Vierailija
58/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliin alko niin käyn vain ja ainoastaan enää siellä.

Vierailija
59/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OG Lidl G kirjoitti:

Lidl ei vaan oikein toimi erikoisruokavalioiden kanssa. Maidottomia korviketuotteita on nykyään jo aika hyvin, mutta gluteenittomia ei. Sen takia allergiaperheessä on yksinkertaisinta käydä vain jossain mistä saa kaikki kerralla.

Samaa mieltä. Välillä yritän käydä kahdessa kaupassa, mutta paljon helpompaa kun kaikki saa yhdestä. On se aikakin rahaa.

Vierailija
60/145 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hommaat sen bonuskortin että voit ruveta maksaa ylimääräistä safkasta, bensasta, ravintoloissa yms. Mut saahan siitä sitä bonusta!

Noi plussa/bonus-kortit kyllä semmonen kusestus kokonaisuudessaan, et ihme miten hyvin uppoo porukoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme