Eniten häiritsee tuossa Harry ja Meghan keississä heidän kuvittelemansa taloudellinen riippumattomuus
Siis olenko ainoa, joka ei usko siihen heidän kohdallaan, tuolla elintasolla, noilla olemattomilla meriiteillä ja tuolla Harryn taustalla hetkeäkään? Mikä Harry oikein kuvittelee olevansa? Joku lahjakkuusko, jonka sanomisia maailma odottelee henkeään pidätellen yhtä kiinnostuneina, kuin Obaman? Anteeksi?
Ja siis joo, nyt moni sanoo, että totta kai ihmiset maksavat kuullakseen heitä, niin siis... onko itsensä ja oman elämäntarinansa myyminen nyt sellaista elämää, jota Harry haluaa elää? Harry? Ihminen, joka käsittääkseni vihasi julkisuutta?
Kolmanneksi heidän menonsa, indeed. Turvallisuuspalvelut, TOIVON TODELLAKIN, ettei kukaan suostu maksamaan niitä heidän puolestaan jos hovista häipyvät, vaan että jostain löytyy laki, joka vaatii heillä niiden olevan, MUTTA se menee heidän omasta pussistaan.
Tai sitten suojelu pois, maksakoot itse, jos kokevat henkensä sen arvoisiksi.
Neljänneksi tuollainen elämä muualla voi olla Harrysta hetken aikaa hauska seikkailu, mutta eihän häntä ole kasvatettu tulemaan toimeen omillaan. Varmasti tulee isoäitiä ikävä, kun ympärillä ei enää kumarrellakaan prinssin oikkujen mukaan, ja kun niitä kuherrusaikakauden jälkeen, vieraissa oloissa alkaa nousta pintaan.
Joten en usko heidän yhteiselämänsä sujumiseen, enkä edes heidän parisuhteeseensa. Noloa, miten koko maailma saa nyt seurata, kun Harry sekosi narsistiin, hukkasi hetkeksi itsensä, menettää ”elämänsä rakkauden” ja arvostuksensa prinssinä. Mutta kun ei kuuntele viisaampiaan, niin näin siinä vaan voi joskus käydä.
Varmasti kiroilee ratkaisujaan, ennen kuin erokin tulee.
Kommentit (69)
Kaiken takana on NAINEN💃vallanhimoinen.
Minulle tulee hiukan mieleen Sid and Nancy. Toki vähän eri kaliiberissa, mutta samanlainen kaksikko, joka kuvittelee itsestään sellaista, mitä eivät ole, ja mikä ratsastaa jonkun muun luomalla menestyksellä. Sid kuvitteli olevansa suuri rokkistara Sex Pistolsista ja Nancy pääsi kiinni kaipaamaansa elämäntyyliin.
Ap
Entä mikä sinua häiritsee toiseksi eniten?
Mistä sinä heidän rahavaransa tiedät?
Harrylla on 20 miljoonaa äidin perintöä, Meghanillakin ilmeisesti laskelmien mukaan 4 miljoonaa. Eikö sillä nyt jo aika hyvin pärjää, vaikka elelisi pelkillä koroilla?
Se mistä he eivät koskaan pääse eroon, on henkivartijat ja tietty turvallisuuusvaatimus. Harry ja hänen lapsensa on ikuisesti osa kuningasperhettä, vaikka miten haluaisi siitä eroon. Aina voi olla hulluja, jotka haluavat heille pahaa.
Näinollen eivät voi tuosta vaan ostaa omakotitaloa Kanadasta ja jäädä sinne viettämään tavallista elämää. Heistä ei koskaan voi tulla taviksia.
Mutta härskiä on se jos ajatellaan että isä-Charles makselee edelleen heidän menojaan, jos eivät edustustilaisuuksiin osallistu.
Ai helkutti näitä avautumisia!😂😂😂😂😂😂😂
Meghanhan voi luennoida uudelleen ja uudelleen sen, miten pienenä sai muutettua asianpesuaine- mainoksen.
Miten ihmeessä nuo edes kuvittelee olevansa kiinnostavia taviksina? Kaikki mitä noilla on, perustuu siihen kuninkaallisuuteen!!!
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä heidän rahavaransa tiedät?
Sen verran elämää olen jo nähnyt ja kiertänyt muutakin kuin tahkoa, ääliö. Kuvitteletko sinä, että muu monarkiakaan pelleilisi tuolla kansakunnan edessä velvollisuuksia täyttämässä, jos heillä olisi varaa irtautua sieltä? Jokainen muu monarkki tajuaa, mitä se tarkoittaa. Harry ilmeisesti kuvittelee, että saa saman aseman, elintason ja omaisuuden, vaikka ei pysyisikään piireissä. Ei saa. Eiköhän siellä joku toinenkin osaisi laskea saman matematiikan siinä tapauksessa.
Sinun on varmaan vaikeaa ymmärtää, miten paljon tuollaisten ihmisten elämä oikeasti maksaakaan, ja millaisia etuoikeuksia siinä onkaan, joita ei kansalaisille edes esitellä, etteivät nämä kadehtisi vielä enemmän.
Ap
On kyllä ihailtavaa paneutumista.
Tottakai tuolla taustalla VOISI olla taloudellisesti riippumaton. Ja siihen Sussex-brandin trademarkkaus on koko ajan tähdännyt. Joo, Sussex Royals on hyväntekeväisyysorganisaatio, mutta se voi myös maksaa johdolleen isoa palkkaa. He voisivat myös mennä muuallekin töihin, näyttelemään ja hoitamaan erilaista juonto-puhe keikkaa.
Toisaalta he eivät itse esittämänsä suunnitelman mukaan ole taloudelliseti itsenäisiä. Tähän asti heidän tulonsa ovat olleet 5% valtiolta heidän edustustyöstään ja 95% viikkorahaa Charlesilta. Jälkimmäisestä he eivät ole ilmoittaneet aikovansa luopua. Charles voi sen tietysti katkaista, mutta ennen sen katkaisua he eivät ole kovin riippumattomia.
Vierailija kirjoitti:
Harrylla on 20 miljoonaa äidin perintöä, Meghanillakin ilmeisesti laskelmien mukaan 4 miljoonaa. Eikö sillä nyt jo aika hyvin pärjää, vaikka elelisi pelkillä koroilla?
Se mistä he eivät koskaan pääse eroon, on henkivartijat ja tietty turvallisuuusvaatimus. Harry ja hänen lapsensa on ikuisesti osa kuningasperhettä, vaikka miten haluaisi siitä eroon. Aina voi olla hulluja, jotka haluavat heille pahaa.
Näinollen eivät voi tuosta vaan ostaa omakotitaloa Kanadasta ja jäädä sinne viettämään tavallista elämää. Heistä ei koskaan voi tulla taviksia.
Mutta härskiä on se jos ajatellaan että isä-Charles makselee edelleen heidän menojaan, jos eivät edustustilaisuuksiin osallistu.
Ei pärjää 20-30 miljoonalla kovin pitkään. Rahaa pitäisi tulla vähintään tuon verran joka vuosi, mahtaisiko riittää sittenkään. Köyhillä ja taviksilla ei ole käsitystä tuon luokan elämäntyylistä ja rahasta, jota se vaatii. Kaikki ylläpitokulut ja arjen välttämättömyydet käyvät todella kalliiksi. He tarvitsevat myös paljon henkilökuntaa ja avustajia.
Jo yksistään vaatteisiin ja ruokailuun menee noilla miljoonia vuodessa. Jos ostavat asunnon tai talon, siihenkin menee miljoonia. Kyllä Meghanin pikkuomaisuus on tuhlattu alle vuodessa.
ot mutta mikä koulutus muuten Catherinella on? Jos ei olisi ryhtynyt kuninkaalliseksi niin mitähän tekisi työkseen?
Vähän niin kuin Ruotsin prinsessa kuittaili joskus että ei hän asu ulkomailla Ruotsin valtio rahoilla, vaan omilla varoillaan. Mistähän tuollainen prinsessa on omat varansa tehnyt?
Aikooko Harry siis ryhtyä asuntosijoittajaksi? Vai minkälaisilla tuloilla tienaa? Kansalainen: ”niin siis tota mun vuokraisäntäni onkin prinssi Harry”.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tuolla taustalla VOISI olla taloudellisesti riippumaton. Ja siihen Sussex-brandin trademarkkaus on koko ajan tähdännyt. Joo, Sussex Royals on hyväntekeväisyysorganisaatio, mutta se voi myös maksaa johdolleen isoa palkkaa. He voisivat myös mennä muuallekin töihin, näyttelemään ja hoitamaan erilaista juonto-puhe keikkaa.
Toisaalta he eivät itse esittämänsä suunnitelman mukaan ole taloudelliseti itsenäisiä. Tähän asti heidän tulonsa ovat olleet 5% valtiolta heidän edustustyöstään ja 95% viikkorahaa Charlesilta. Jälkimmäisestä he eivät ole ilmoittaneet aikovansa luopua. Charles voi sen tietysti katkaista, mutta ennen sen katkaisua he eivät ole kovin riippumattomia.
Mä en kyllä usko hetkeäkään minkään Sussex-brändin tuottoisuuteen, sorry, sallikaa mun nauraa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
ot mutta mikä koulutus muuten Catherinella on? Jos ei olisi ryhtynyt kuninkaalliseksi niin mitähän tekisi työkseen?
Taidehistorian maisterintutkinto. Sillä voi päästä töihin museoihin tai muihin laitoksiin/instituutioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä usko hetkeäkään minkään Sussex-brändin tuottoisuuteen, sorry, sallikaa mun nauraa!
Ap
Ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Joku filosofian alempi korkeakoulututkinto.
Työskenteli osa-aikaisesti perhetutun vaatekaupassa myyjänä.
Vähän samanlainen yritys kuin sinisillä "e-e-ei olla persuja" vaikka olivat siellä nimenomaan persuäänillä.