Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten häiritsee tuossa Harry ja Meghan keississä heidän kuvittelemansa taloudellinen riippumattomuus

Vierailija
13.01.2020 |

Siis olenko ainoa, joka ei usko siihen heidän kohdallaan, tuolla elintasolla, noilla olemattomilla meriiteillä ja tuolla Harryn taustalla hetkeäkään? Mikä Harry oikein kuvittelee olevansa? Joku lahjakkuusko, jonka sanomisia maailma odottelee henkeään pidätellen yhtä kiinnostuneina, kuin Obaman? Anteeksi?
Ja siis joo, nyt moni sanoo, että totta kai ihmiset maksavat kuullakseen heitä, niin siis... onko itsensä ja oman elämäntarinansa myyminen nyt sellaista elämää, jota Harry haluaa elää? Harry? Ihminen, joka käsittääkseni vihasi julkisuutta?
Kolmanneksi heidän menonsa, indeed. Turvallisuuspalvelut, TOIVON TODELLAKIN, ettei kukaan suostu maksamaan niitä heidän puolestaan jos hovista häipyvät, vaan että jostain löytyy laki, joka vaatii heillä niiden olevan, MUTTA se menee heidän omasta pussistaan.
Tai sitten suojelu pois, maksakoot itse, jos kokevat henkensä sen arvoisiksi.
Neljänneksi tuollainen elämä muualla voi olla Harrysta hetken aikaa hauska seikkailu, mutta eihän häntä ole kasvatettu tulemaan toimeen omillaan. Varmasti tulee isoäitiä ikävä, kun ympärillä ei enää kumarrellakaan prinssin oikkujen mukaan, ja kun niitä kuherrusaikakauden jälkeen, vieraissa oloissa alkaa nousta pintaan.
Joten en usko heidän yhteiselämänsä sujumiseen, enkä edes heidän parisuhteeseensa. Noloa, miten koko maailma saa nyt seurata, kun Harry sekosi narsistiin, hukkasi hetkeksi itsensä, menettää ”elämänsä rakkauden” ja arvostuksensa prinssinä. Mutta kun ei kuuntele viisaampiaan, niin näin siinä vaan voi joskus käydä.
Varmasti kiroilee ratkaisujaan, ennen kuin erokin tulee.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok, että heille maksetaan turvallisuuspalvelut, eivät he voi sille mitään että hullut ihmiset kyttäävät heitä.

Osallistuvat jonkin verran edustustilaisuuksiin ja siitä heille voidaan maksaa, se on ohan ok.

Lopun varmasti maksavat itse.

Vierailija
22/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ot mutta mikä koulutus muuten Catherinella on? Jos ei olisi ryhtynyt kuninkaalliseksi niin mitähän tekisi työkseen?

Taidehistorian maisterintutkinto. Sillä voi päästä töihin museoihin tai muihin laitoksiin/instituutioihin.

Jokainen voi miettiä kuinka karismaattinen hän nyt olisi, jos ei olisi tulevan hallitsijan puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä mielenkiintoista miten intohimolla jotkut suhtautuvat brittikuninkaallisiin.

Vierailija
24/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tuolla taustalla VOISI olla taloudellisesti riippumaton. Ja siihen Sussex-brandin trademarkkaus on koko ajan tähdännyt. Joo, Sussex Royals on hyväntekeväisyysorganisaatio, mutta se voi myös maksaa johdolleen isoa palkkaa. He voisivat myös mennä muuallekin töihin, näyttelemään ja hoitamaan erilaista juonto-puhe keikkaa.

Toisaalta he eivät itse esittämänsä suunnitelman mukaan ole taloudelliseti itsenäisiä. Tähän asti heidän tulonsa ovat olleet 5% valtiolta heidän edustustyöstään ja 95% viikkorahaa Charlesilta. Jälkimmäisestä he eivät ole ilmoittaneet aikovansa luopua. Charles voi sen tietysti katkaista, mutta ennen sen katkaisua he eivät ole kovin riippumattomia.

Mä en kyllä usko hetkeäkään minkään Sussex-brändin tuottoisuuteen, sorry, sallikaa mun nauraa!

Ap

Miten ne voivat muka käyttää tuollaista brändiä jos eivät ole enää kuninkaallisia?

Vierailija
25/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että aikooko Harry siis oikeasti alkaa köyhemmäksi ja elää niukempaa elämää? Se on AINOA tapa, jolla tämä ”taloudellinen riippumattomuus” voisi jollain lailla toteutua. Toisekseen ihmettelen sitä, että alentuuko hän mielihyvin siis jonkin halvan ja itse kokoonkyhätyn halpisbrändin omistajaksi, Sussex-tuotteiden? Miksi? Hän on Royal, kuninkaallinen, ei mikään lähiöstä ponnistava vlogaaja, joka saa oman tuhkimotarinansa puhumalla seuraajilleen ja alkamalla myydä tuotemerkillään krääsää. Olen hämmentynyt.

Ap

Vierailija
26/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tuolla taustalla VOISI olla taloudellisesti riippumaton. Ja siihen Sussex-brandin trademarkkaus on koko ajan tähdännyt. Joo, Sussex Royals on hyväntekeväisyysorganisaatio, mutta se voi myös maksaa johdolleen isoa palkkaa. He voisivat myös mennä muuallekin töihin, näyttelemään ja hoitamaan erilaista juonto-puhe keikkaa.

Toisaalta he eivät itse esittämänsä suunnitelman mukaan ole taloudelliseti itsenäisiä. Tähän asti heidän tulonsa ovat olleet 5% valtiolta heidän edustustyöstään ja 95% viikkorahaa Charlesilta. Jälkimmäisestä he eivät ole ilmoittaneet aikovansa luopua. Charles voi sen tietysti katkaista, mutta ennen sen katkaisua he eivät ole kovin riippumattomia.

Mä en kyllä usko hetkeäkään minkään Sussex-brändin tuottoisuuteen, sorry, sallikaa mun nauraa!

Ap

Miten ne voivat muka käyttää tuollaista brändiä jos eivät ole enää kuninkaallisia?

Sussex on vain sana, miksi eivät voisi?

Ap

Vierailija
27/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla äitihullu.

Vierailija
28/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan ok, että heille maksetaan turvallisuuspalvelut, eivät he voi sille mitään että hullut ihmiset kyttäävät heitä.

Osallistuvat jonkin verran edustustilaisuuksiin ja siitä heille voidaan maksaa, se on ohan ok.

Maksavat itse, niin millä? Harry ainakin joutuu luopumaan lähes kaikista etuoikeuksistaan ja elämään paljon tottumaansa köyhempää elämää. Se on varmasti kivaa niin kauan kuin Meghanin kanssa menee hyvin, mutta ei sen jälkeen. Tai miksi olisi?

Ap

Vierailija
29/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ot mutta mikä koulutus muuten Catherinella on? Jos ei olisi ryhtynyt kuninkaalliseksi niin mitähän tekisi työkseen?

Taidehistorian maisterintutkinto. Sillä voi päästä töihin museoihin tai muihin laitoksiin/instituutioihin.

Jokainen voi miettiä kuinka karismaattinen hän nyt olisi, jos ei olisi tulevan hallitsijan puoliso.

Miksi nyt pitäisi olla erityisen karismaattinen? Suurin osa ihmisistä ei ole. Ja Katen nykyasemassa hillitty eleganttius ja vaatimattomuus toimii erittäin hyvin.

Kate olisi varmaan naimisissa jonkun ylemmän keskiluokan miehen kanssa ja pärjäisi ihan kivasti elämässään, jos ei olisi nainut Williamia.

Vierailija
30/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksavat itse, niin millä? Harry ainakin joutuu luopumaan lähes kaikista etuoikeuksistaan ja elämään paljon tottumaansa köyhempää elämää. Se on varmasti kivaa niin kauan kuin Meghanin kanssa menee hyvin, mutta ei sen jälkeen. Tai miksi olisi?

Ap

Onko työ ja sijoitukset sulle ihan vieraita juttuja?

Eivät he mitään persaukisia ole ja kun ei tarvitse enää edustaa niin ei tarvitse edes niitä turvatoimia niin paljon.

Vierailija
31/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla äitihullu.

Eli äitijärki,

Ap

Vierailija
32/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikeassa. :D

Vierailija
33/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on rajoittunut näkemys siitä miten kiinnostuneita noista ollaan maailmalla, ihan varmasti voisivat hyvän toimeentulon hankkia omillaan, turvallisuuspalvelut heille pitäisi kustantaa mielestäni koska ei Harry ole valinnut sitö miksi syntyi.. Toinen asia sitten on, onko moraalisesti oikein käyttää Sussex Royal -brändiä omien tulojen hankkimiseen jos haluaa irrottautua koko instituutioista, silloin pitäisi titteileidenkin lähteä, mutta eipä sekään heiltä tunnettuutta vie, maailman seuratuin pariskunta. Jotenkin kohtalon ivaa, että Harry ei ole halunnut parrasvaloihin ja nyt hän on niissä koko ajan ja se tuleva roolikin olisi hyvin julkinen., jos sen elantonsa aikoo hankkia.

Vierailija
34/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko työ ja sijoitukset sulle ihan vieraita juttuja?

Eivät he mitään persaukisia ole ja kun ei tarvitse enää edustaa niin ei tarvitse edes niitä turvatoimia niin paljon.

Työ on enempi vieras, sijoitukset vähemmän. Harrylle työ on sitäkin vieraampaa. Minusta on aika törkeää, jos hän sijoittaa monarkiasta saamiaan varoja jollain muulla tavalla, kuin ne nyt on sijoitettu, koska hän ei ole saanut niitä omilla ansioillaan, ne ovat vain lainassa hänellä.

Ja mitä taas tulee heidän omiin tienaamisiinsa, niin en voi kuin halveksien suhtautua tuollaiseen arvonalenemiseen, jos koittavat puhujina tienata? Mistä he osaavat puhua? Tai hyväntekeväisyydellä? Hävetköön, jos haluavat sillä tienata.

Ap

Vierailija
35/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin oikeassa. :D

Väärässäpä, äitijärki täällä puhuu, vai sinustako Harry on nyt tekemässä järkevän siirron?

Ap

Vierailija
36/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on rajoittunut näkemys siitä miten kiinnostuneita noista ollaan maailmalla, ihan varmasti voisivat hyvän toimeentulon hankkia omillaan, turvallisuuspalvelut heille pitäisi kustantaa mielestäni koska ei Harry ole valinnut sitö miksi syntyi.. Toinen asia sitten on, onko moraalisesti oikein käyttää Sussex Royal -brändiä omien tulojen hankkimiseen jos haluaa irrottautua koko instituutioista, silloin pitäisi titteileidenkin lähteä, mutta eipä sekään heiltä tunnettuutta vie, maailman seuratuin pariskunta. Jotenkin kohtalon ivaa, että Harry ei ole halunnut parrasvaloihin ja nyt hän on niissä koko ajan ja se tuleva roolikin olisi hyvin julkinen., jos sen elantonsa aikoo hankkia.

Voi, tajuan kyllä, lapsi kulta, että kiinnostusta löytyy ehkä heidän, jotka eivät ole keitään, joukossa. Heiltäkö Harry elantonsa haluaakin? Ja sen porukan antaman arvostuksen? Samalla, kun arvostus kaikkien niiden silmissä, jotka ovat jotain, katoaa?

Ap

Vierailija
37/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan hyvin. Onhan Suomessakin orkesteri Tasavallan presidentti.

Vierailija
38/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siis Obamaa ja kuninkaallisia arvostetaan jo nyt varmasti täysin eri lailla, mutta kuninkaallisuus on arvokas instituutio omalla tavallaan, ainakin siellä ylläpidetään tapoja ja tiettyä hieostuneisuutta, joka alkaa olla täysin kadonnut ns. tavallisten ihmisten elämästä. Hienostuneisuutta siis ulospäin, julkisuuden suuntaan.

Sen Harry menettää, jos tämä suunnitelma tällaisena, kuin siitä on esitetty, toteutuu.

Ap

Vierailija
39/69 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin siis Obamaa ja kuninkaallisia arvostetaan jo nyt varmasti täysin eri lailla, mutta kuninkaallisuus on arvokas instituutio omalla tavallaan, ainakin siellä ylläpidetään tapoja ja tiettyä hieostuneisuutta, joka alkaa olla täysin kadonnut ns. tavallisten ihmisten elämästä. Hienostuneisuutta siis ulospäin, julkisuuden suuntaan.

Sen Harry menettää, jos tämä suunnitelma tällaisena, kuin siitä on esitetty, toteutuu.

Ap

Ja jatkan vielä, että sen maailma menettää Harryssa. Se ei osalle merkitse tietenkään mitään, mutta ainakin itselleni merkitsee jonkinverran.

Ap

Vierailija
40/69 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä mielenkiintoista miten intohimolla jotkut suhtautuvat brittikuninkaallisiin.

Lähes yhtä mielenkiintoinen kuin se miten intohimolla jotkut suhtautuvat brittikuninkaallisia seuraaviin 😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan