Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adam Driver on komea ja ihana, mistä tuollaisia miehiä löytyy?

Vierailija
12.01.2020 |

Katsoin juuri Marriage storyn Netflixistä. Tosi kuuma ja erikoisen näköinen mies.

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/cv3fUVgqLufrZvdC9

Tässä on Adam.. Lankeaisin tämän miehen jalkoihin... Olisin hänen. Vain hänen.

Vierailija
162/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon. Melkoinen rumilus on tämä Driverin Adam, mutta makunsa kullakin. Oliskohan lipstickalleyssa sulle sopivampi AD-ketju, minne voisit mennä kuolaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Muistuttaa minusta hieman Alan Rickmania. Rakastan tuollaisia hieman erilaisen näköisiä, kalpeita ja tummatukkaisia miehiä. Kummassakin (siis Adamissa & Alanissa) viehättää myös puhetyyli ja ääni. <3

Vierailija
164/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää nyt sama mies, josta luin, että ei alun alkaen kelpuutettu näyttelijän uralle, koska ei ollut riittävän komea?

Vierailija
165/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies. Muistuttaa minusta hieman Alan Rickmania. Rakastan tuollaisia hieman erilaisen näköisiä, kalpeita ja tummatukkaisia miehiä. Kummassakin (siis Adamissa & Alanissa) viehättää myös puhetyyli ja ääni. <3

Mun exä ja exän isä (näyttelijä)tunsivat hyvin Alanin✌

No Adam on nykynäyttelijöistä komeimpia. Edustaa vähän toisenlaista komeutta kuin Gossling, Reynolds, Hemsworth (?, nyt en oikeinkirjoituksesta ole varma).

Vierailija
166/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisihastus sucks, itsekin olen ihastunut julkkikseen juuri nyt. En haluaisi.

Vierailija
167/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adamin nenä on kuin m*lkku, siinä se vetovoima.

Vierailija
168/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin olen sitä mieltä että aivan Aku Hirviniemen näköinen. Siis ihan samannäkönen. Ei voi mitään.

t.M37

Katsoin elokuvan Marriage Story tässä muutama viikko sitten ja mietin pitkään, miksi on niin tutunnäköinen... Kunnes tajusin että näyttää Aku Hirviniemeltä. Et siis ole ainoa. :)

Täällä myös eräs, jonka mielestä Adam ja Aku ovat jossain määrin saman näköisiä. Enkä tykkää kummankaan ulkonäöstä.

Vierailija
169/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon. Melkoinen rumilus on tämä Driverin Adam, mutta makunsa kullakin. Oliskohan lipstickalleyssa sulle sopivampi AD-ketju, minne voisit mennä kuolaamaan?

Ootko kateellinen Adamille? ;)

Vierailija
170/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on tämän ketjun teinixxxx-kirjoittajien keski-ikä? Veikkaan, että sama kuin keskimääräinen ÄO, eli 15.

Vierailija
171/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvet.

jokainen instamies on photosopannut/filtteröinyt kuvansa. telkkarissa olevat voi olla todellisuudessa mitä tahansa, televisio vääristä.

oikeasti komeita miehiä ei ole kovin paljon olemassa, ainakaan pk seudulla niitä ei näy katukuvassa, tuskin muualla. moni mies luulee olevansa komea jos äiti on niin sanonut tai joku tyttö.

tosiasia on toine.

Vierailija
172/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on tämän ketjun teinixxxx-kirjoittajien keski-ikä? Veikkaan, että sama kuin keskimääräinen ÄO, eli 15.

Ei se fanittaminen katso älykkyysosamäärää. Niin vain älykötkin juoksi Marilynin perässä.

Vierailija
173/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 26v ja Adam on unelmieni mies :-*

Vierailija
174/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 26v ja Adam on unelmieni mies :-*

Minä 29v.

Vierailija
175/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Itse olen juuri nyt syvästi ihastunut Jimmy Falloniin. Voi kunpa saisin joskus hänen kaltaisen miehen.

Vierailija
176/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Itse olen juuri nyt syvästi ihastunut Jimmy Falloniin. Voi kunpa saisin joskus hänen kaltaisen miehen.

Saataisko vielä se jokerihullukin tänne mukaan

Vierailija
177/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on näköjään saanut liekin. Sellainen vaikutus kuumalla Adamilla tapaa olla.

Vierailija
178/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, kuka jokerihullu?

Vierailija
179/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, kuka jokerihullu?

Täällä oli aiempi ketju, jossa aloittaja oli aivan lääpällään tämän uuden Joker-leffan päähenkilöön Arthur Fleckiin.

Vierailija
180/230 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu 35v. Adam fani. Tää tyyppi tulee vielä saamaan Oscarin. On niin hyvä näyttelijä.. Ja ihana katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä