Adam Driver on komea ja ihana, mistä tuollaisia miehiä löytyy?
Katsoin juuri Marriage storyn Netflixistä. Tosi kuuma ja erikoisen näköinen mies.
Kommentit (230)
Mene hoitoon. Melkoinen rumilus on tämä Driverin Adam, mutta makunsa kullakin. Oliskohan lipstickalleyssa sulle sopivampi AD-ketju, minne voisit mennä kuolaamaan?
Ihana mies. Muistuttaa minusta hieman Alan Rickmania. Rakastan tuollaisia hieman erilaisen näköisiä, kalpeita ja tummatukkaisia miehiä. Kummassakin (siis Adamissa & Alanissa) viehättää myös puhetyyli ja ääni. <3
Siis onko tää nyt sama mies, josta luin, että ei alun alkaen kelpuutettu näyttelijän uralle, koska ei ollut riittävän komea?
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Muistuttaa minusta hieman Alan Rickmania. Rakastan tuollaisia hieman erilaisen näköisiä, kalpeita ja tummatukkaisia miehiä. Kummassakin (siis Adamissa & Alanissa) viehättää myös puhetyyli ja ääni. <3
Mun exä ja exän isä (näyttelijä)tunsivat hyvin Alanin✌
No Adam on nykynäyttelijöistä komeimpia. Edustaa vähän toisenlaista komeutta kuin Gossling, Reynolds, Hemsworth (?, nyt en oikeinkirjoituksesta ole varma).
Julkkisihastus sucks, itsekin olen ihastunut julkkikseen juuri nyt. En haluaisi.
Adamin nenä on kuin m*lkku, siinä se vetovoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin olen sitä mieltä että aivan Aku Hirviniemen näköinen. Siis ihan samannäkönen. Ei voi mitään.
t.M37
Katsoin elokuvan Marriage Story tässä muutama viikko sitten ja mietin pitkään, miksi on niin tutunnäköinen... Kunnes tajusin että näyttää Aku Hirviniemeltä. Et siis ole ainoa. :)
Täällä myös eräs, jonka mielestä Adam ja Aku ovat jossain määrin saman näköisiä. Enkä tykkää kummankaan ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Melkoinen rumilus on tämä Driverin Adam, mutta makunsa kullakin. Oliskohan lipstickalleyssa sulle sopivampi AD-ketju, minne voisit mennä kuolaamaan?
Ootko kateellinen Adamille? ;)
Mikähän on tämän ketjun teinixxxx-kirjoittajien keski-ikä? Veikkaan, että sama kuin keskimääräinen ÄO, eli 15.
hyi helvet.
jokainen instamies on photosopannut/filtteröinyt kuvansa. telkkarissa olevat voi olla todellisuudessa mitä tahansa, televisio vääristä.
oikeasti komeita miehiä ei ole kovin paljon olemassa, ainakaan pk seudulla niitä ei näy katukuvassa, tuskin muualla. moni mies luulee olevansa komea jos äiti on niin sanonut tai joku tyttö.
tosiasia on toine.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on tämän ketjun teinixxxx-kirjoittajien keski-ikä? Veikkaan, että sama kuin keskimääräinen ÄO, eli 15.
Ei se fanittaminen katso älykkyysosamäärää. Niin vain älykötkin juoksi Marilynin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Oon 26v ja Adam on unelmieni mies :-*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 26v ja Adam on unelmieni mies :-*
Minä 29v.
I feel you. Itse olen juuri nyt syvästi ihastunut Jimmy Falloniin. Voi kunpa saisin joskus hänen kaltaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
I feel you. Itse olen juuri nyt syvästi ihastunut Jimmy Falloniin. Voi kunpa saisin joskus hänen kaltaisen miehen.
Saataisko vielä se jokerihullukin tänne mukaan
Keskustelu on näköjään saanut liekin. Sellainen vaikutus kuumalla Adamilla tapaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, kuka jokerihullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, kuka jokerihullu?
Täällä oli aiempi ketju, jossa aloittaja oli aivan lääpällään tämän uuden Joker-leffan päähenkilöön Arthur Fleckiin.
Täällä ilmoittautuu 35v. Adam fani. Tää tyyppi tulee vielä saamaan Oscarin. On niin hyvä näyttelijä.. Ja ihana katsella.
https://images.app.goo.gl/cv3fUVgqLufrZvdC9
Tässä on Adam.. Lankeaisin tämän miehen jalkoihin... Olisin hänen. Vain hänen.