Adam Driver on komea ja ihana, mistä tuollaisia miehiä löytyy?
Katsoin juuri Marriage storyn Netflixistä. Tosi kuuma ja erikoisen näköinen mies.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adam on okei mutta se toinen Star Wars -poikkeli on musta kuumempi.
Kumpi, Poe vai Finn?
Vai kenties Hux? :D Hän on ihan oikeasti oma suosikkini! Tykkään punatukkaisista miehistä
Ei kukaan näistä vaan Anakin siitä toisesta trilogiasta! Mutta jos noista vaihtoehdoista pitäisi valkata, niin Hux kyllä sit ehdottomasti. :D
Vierailija kirjoitti:
Adam Adam
Oi Adam....
Niitä löytyi kauan sitten kaukaisista galakseista.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin vibr.....in, jotta Girls -sarjan katseleminen olisi nautinnollisempaa.. oi, Adam...
Ooookeeeeei
Pelottavan sarjamurhaajan näköinen.
Tiesittekö että Adam on palvellut Irakin sodassa? On siis nähnyt maailmaa ennen kuuluisuutta ei ole mikään hemmoteltu bimbo tähti. Ansaitsi kyllä menestyä. Lahjakas ja seksikäs mies.
Mulle on jäänyt mieleen se Girls-sarjan käteenvetokohtaus jossa hahmonsa Adam vetää tumppuun jonkun riidan aikana Hannahin katsoessa vieressä :D tekee kyllä hahmoistaan tosi eläviä, tykkään myös siitä Marriagen kohtauksessa jossa riitelevät ja hän lopuksi itkee.
Taitaa tytöt tykätä vähän eksootisemmasta. Juutalainen
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että Adam on juutalainen?
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan sarjamurhaajan näköinen.
Just täydellinen. Kukaan ei saa mua väreilemään samalla tavalla kuin Adam.
Nenästä, nimestä ja ihan netistä
Adam Driver näyttää todella paljon mun exältä. Tosin ex oli lyhyempi ja etniseltä taustaltaan pohjois-intialainen (Kashmirista). Muuten todella paljon samaa näköä, jopa samanlaisia pieniä luomia kasvoissa. Nenä yhtä vaikuttava, vaalea iho ja laineikkaat, paksut, tummanruskeat hiukset. Varisinkin pitkähiuksisena hän oli upea.
Surettaa, että erosimme, mutta näkemyksemme olivat vain liian erilaiset ja riitelimme jatkuvasti.
Adam vaikuttaa niin täydelliseltä. Olen aika ihastunut häneen. Taitaa mulla selvästi olla oma tyyppini.
N27
Vierailija kirjoitti:
Nenästä, nimestä ja ihan netistä
Ei osunut silmään wikipediasta
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt mieleen se Girls-sarjan käteenvetokohtaus jossa hahmonsa Adam vetää tumppuun jonkun riidan aikana Hannahin katsoessa vieressä :D tekee kyllä hahmoistaan tosi eläviä, tykkään myös siitä Marriagen kohtauksessa jossa riitelevät ja hän lopuksi itkee.
Seksikohtaukset on ihan helv. kuumia ja se runk*auskin sai mut kuumaksi.
Driver was raised Baptist; he had a religious upbringing and sang in the choir at church.
Jos sillä nyt edes väliä on. Ollut varmaan ihana kuoropoika :)
Tää keskustelu ei saa kuolla ikinä <3
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että Adam on palvellut Irakin sodassa? On siis nähnyt maailmaa ennen kuuluisuutta ei ole mikään hemmoteltu bimbo tähti. Ansaitsi kyllä menestyä. Lahjakas ja seksikäs mies.
Olin vähän yllättynyt kun kuulin tämän enää kertaa. En muista että missä joukoissa palveli. Ei kai ollut sentään jarhead?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, taidat sekoittaa hänet roolihahmoon. Kristitty on.
Girlsin Adam on <<<<<33333 voi luoja... niin täydellinen
Adam Adam