Iskeekö miehet laivalla?
Olen lähdössä työkavereiden kanssa laivalle. Kaikki muut ovat 30v minua vanhempia. Mikä on todennäköisyys että miehet tulevat iskemään esim tanssialueella?
Kommentit (47)
Kerro vielä pituus, paino, vyötärönympärys, kuppikoko ja naamaindeksi niin lasken tarkan todennäköisyyden.
Naiset ovat laivalla yleensä porukassa, josta minä en ainakaan yrittäisi mennä iskemään. Baareissa on sentään yksin liikkeellä olevia naisia, joihin voi yrittää tutustua.
Sanotaan nyt näinpäin, että jos ei siellä iske, niin ei sitten missään.
Olen käynyt yli kymmenen kertaa laivalla ja olen silti vielä kokematon.
Taidan olla liian ruma.
Mahdoton tietää, kun et kerro oletteko lähdössä aamulla klo 8 Tallinnaan lähtevälle laivalle vai jollekin miniristeilylle. Ensimmäisellä todennäköisesti eivät yritä iskeä, jälkimmäisellä todellakin yrittävät.
Olin viikko sitten laivalla. Yksi ulkomaalainen (Pakistanista) , hyvin innokas mies tuli hakemaan mua tanssimaan ja olis kauheesti halunnut vaikka mitä. Hirmu paljon oli myös venäläisiä laivalla...
Mut siis, tuli iskemään, ehkä suakin?
Päivä tukholmassa risteily, lähtö iltapäivällä. Naama ei ole paras, olen 157/80, kuppikoko 75G. Vyötärönympärys n. 81 cm.
Ap
Onko tää sun ensimmäinen risteily? Voi olla, ettei miehet huomaa sua siitä mummolaumasta. Tosin mummot vasta villejä laivalla onkin.
Ei ole eka risteily, mutta on eka risteily ilman miestä matkassa.
Ap
Kyllä. varsinkin jos oot yksin tai kaksistaan toisen naisen kanssa niin kannattaa varautua. toki riippuu myös varmaan miltä näyttää ja mihin kellonaikaan sielä on liikkeellä. myöhemmin illalla iskevät todennäköisimmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eka risteily, mutta on eka risteily ilman miestä matkassa.
Ap
Kumpaa risteily huolettaa enemmän, sua vai miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Päivä tukholmassa risteily, lähtö iltapäivällä. Naama ei ole paras, olen 157/80, kuppikoko 75G. Vyötärönympärys n. 81 cm.
Ap
Todennäköisyys 73%. Tosin luulen että joku noissa sun mitoissa ei ihan täsmää. Siis sentit ja kilot.
Jos laivalla paljon afrikkalaisia tai lähi itäläisiä niin sua voi onnistuu
Tuolla lähdöllä on joku eläkeläispappakin ehkä mukana ja voi jutella mukavia kyllä. Onko se nyt iskemistä en tiedä. Älä odota liikoja
No ei oikein miehet iske.