Iskeekö miehet laivalla?
Olen lähdössä työkavereiden kanssa laivalle. Kaikki muut ovat 30v minua vanhempia. Mikä on todennäköisyys että miehet tulevat iskemään esim tanssialueella?
Kommentit (47)
Haluan vain että työkaverit näkee että oon haluttua tavaraa. En aio miehen matkaan lähteä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain että työkaverit näkee että oon haluttua tavaraa. En aio miehen matkaan lähteä.
Ap
Mutta oletko haluttua tavaraa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ettette nyt vain seilaisi m/s Runebergillä Porvooseen ja takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainakin tähän asti on miehiä saanut aina halutessaan. Sekä seksisuhteisiin että pitkiin parisuhteisiin.
Ap
Olet todella painava noin lyhyeksi. Jos painoa olisi 20 kg vähemmän ja naama olisi vähintään keskiverto, niin varmasti tuolla rintojen kuppikoolla iskettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainakin tähän asti on miehiä saanut aina halutessaan. Sekä seksisuhteisiin että pitkiin parisuhteisiin.
Ap
Hittojako sitten täällä tyhmiä kyselet.
Laivalla viestiä on baarijakkarallakin! Kerran työnsin vauvanvaunuja käytävällä ja siitäkin joku yritti napata matkaansa mukaan!
No mietin mikä on meininki laivalla? Tähän asti oon löytäny aina miehet jotain reittiä niin että on tunnettu hetki ennen suhteen alotusta.
Ap
Laiva nyt on viimeinen paikka näpäyttää työkavereita ja esitellä haluttavuuttaan. Tuskin on kovin kiva suljetussa tilassa pakoilla niitä miehiä joille olet herutellut ja antanut ymmärtää muttet ymmärtänyt antaa.
Jos jaat hytin kolmen muun naisen kanssa, varaudu siihen että ainakin yksi tuo jonkun miehen sinne yöllä panemaan, kun muut yrittävät nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Jos jaat hytin kolmen muun naisen kanssa, varaudu siihen että ainakin yksi tuo jonkun miehen sinne yöllä panemaan, kun muut yrittävät nukkua.
Parhaassa tapauksessa ehdottavat, että josko odottelisitte aulassa sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaassa tapauksessa ehdottavat, että josko odottelisitte aulassa sen aikaa.
Miksei ne voi panna aulassa niin muut saa nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Epäilen. Työkaverit tosiaan n. 60-vuotiaita joista lähes kaikki naimisissa ja se yks on sellasen uskontokunnan edustaja ettei esiaviollista seksiä harjoiteta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen. Työkaverit tosiaan n. 60-vuotiaita joista lähes kaikki naimisissa ja se yks on sellasen uskontokunnan edustaja ettei esiaviollista seksiä harjoiteta.
Ap
Mikset sinä sitten voi heiluttaa peittoa?
Siis ei voi olla totta. Työntekijät matkustaa laivalla ja yhteisessä hytissä.
Olet siis ensimmäistä kertaa laivalla ilman miestä? Onko sinulla kuitenkin mies kotona? Kunhan kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kotona. ;)
Ap
Kiinnijäämisen riski on nolla. Muista että kumit hommaa mies ettei ne näy sinun korttitiedoissa.
Työkavereitten kanssa risteiltäessä keskitytään olennaisempaan, ota vaikka viinaa ajankuluksi ennemmin.