Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö miehet laivalla?

Vierailija
12.01.2020 |

Olen lähdössä työkavereiden kanssa laivalle. Kaikki muut ovat 30v minua vanhempia. Mikä on todennäköisyys että miehet tulevat iskemään esim tanssialueella?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereitten kanssa risteiltäessä keskitytään olennaisempaan, ota vaikka viinaa ajankuluksi ennemmin. 

Vierailija
22/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain että työkaverit näkee että oon haluttua tavaraa. En aio miehen matkaan lähteä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain että työkaverit näkee että oon haluttua tavaraa. En aio miehen matkaan lähteä.

Ap

Mutta oletko haluttua tavaraa?

Vierailija
24/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ettette nyt vain seilaisi m/s Runebergillä Porvooseen ja takaisin?

Vierailija
25/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainakin tähän asti on miehiä saanut aina halutessaan. Sekä seksisuhteisiin että pitkiin parisuhteisiin.

Ap

Vierailija
26/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella painava noin lyhyeksi. Jos painoa olisi 20 kg vähemmän ja naama olisi vähintään keskiverto, niin varmasti tuolla rintojen kuppikoolla iskettäisiin.

Vierailija
27/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainakin tähän asti on miehiä saanut aina halutessaan. Sekä seksisuhteisiin että pitkiin parisuhteisiin.

Ap

Hittojako sitten täällä tyhmiä kyselet.

Vierailija
28/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla viestiä on baarijakkarallakin! Kerran työnsin vauvanvaunuja käytävällä ja siitäkin joku yritti napata matkaansa mukaan!

Vierailija
29/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin mikä on meininki laivalla? Tähän asti oon löytäny aina miehet jotain reittiä niin että on tunnettu hetki ennen suhteen alotusta.

Ap

Vierailija
30/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla penaalin terävin kynä.

Vierailija
31/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva nyt on viimeinen paikka näpäyttää työkavereita ja esitellä haluttavuuttaan. Tuskin on kovin kiva suljetussa tilassa pakoilla niitä miehiä joille olet herutellut ja antanut ymmärtää muttet ymmärtänyt antaa.

Vierailija
32/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaat hytin kolmen muun naisen kanssa, varaudu siihen että ainakin yksi tuo jonkun miehen sinne yöllä panemaan, kun muut yrittävät nukkua.

Vierailija
33/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jaat hytin kolmen muun naisen kanssa, varaudu siihen että ainakin yksi tuo jonkun miehen sinne yöllä panemaan, kun muut yrittävät nukkua.

Parhaassa tapauksessa ehdottavat, että josko odottelisitte aulassa sen aikaa. 

Vierailija
34/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaassa tapauksessa ehdottavat, että josko odottelisitte aulassa sen aikaa. 

Miksei ne voi panna aulassa niin muut saa nukkua?

Vierailija
35/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen. Työkaverit tosiaan n. 60-vuotiaita joista lähes kaikki naimisissa ja se yks on sellasen uskontokunnan edustaja ettei esiaviollista seksiä harjoiteta.

Ap

Vierailija
36/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen. Työkaverit tosiaan n. 60-vuotiaita joista lähes kaikki naimisissa ja se yks on sellasen uskontokunnan edustaja ettei esiaviollista seksiä harjoiteta.

Ap

Mikset sinä sitten voi heiluttaa peittoa?

Vierailija
37/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta. Työntekijät matkustaa laivalla ja yhteisessä hytissä.

Vierailija
38/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ensimmäistä kertaa laivalla ilman miestä? Onko sinulla kuitenkin mies kotona? Kunhan kyselen.

Vierailija
39/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kotona. ;)

Ap

Vierailija
40/47 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kotona. ;)

Ap

Kiinnijäämisen riski on nolla. Muista että kumit hommaa mies ettei ne näy sinun korttitiedoissa.