Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias kokematon mies vastaa jokaiseen kysymykseen

Vierailija
12.01.2020 |

Täällä oli keskustelu miesten yksinäisyydestä. Yllättäen se kiihtyi väittelyksi sukupuolten välillä eikä siitä saanut selvää suuntaan tai toiseen.

Mä olen ollut yksin koko elämäni. Jos haluat kysyä jotain tai kertoa mielipiteesi yksinäisyydestä niin tämä on paikkasi. Kaikki mielipiteet ovat sallittuja.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko enemmän rakkautta ja suhdetta vai fyysistä läheisyyttä?

Vierailija
2/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko enemmän rakkautta ja suhdetta vai fyysistä läheisyyttä?

Mä haluaisin vastata tähän epäitsekkäästi, mutta päätin olla rehellinen. Se mitä kaipaan ennen kaikkea on kokemus siitä, että olen haluttava. Se voi olla rakkautta tai fyysistä läheisyyttä. Kun olen koko elämäni elänyt limbossa, jossa en tiedä omaa arvoani kumppanina tai ihmisenä, niin sitä kaipaa jotain vahvistusta, kosketusta tai hyväksyntää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Oletko munkki?

Vierailija
4/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työelämässä? Jos niin millaisessa (esim. kokopäivätöissä)?

Asutko yksin? Oletko aina asunut yksin (tai esim. solussa opiskellessa)? Minkä ikäisenä muutit omillesi?

Onko sinulla elossa olevia vanhempia ja sisaruksia? Millaiset välit heihin ja kuinka usein olette yhteyksissä?

Vierailija
5/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Oletko munkki?

Miksi et usko?

En ole munkki, mutta olen ujo mies, joka luovutti yrittämisen 30-vuotiaana.

ap

Vierailija
6/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko työelämässä? Jos niin millaisessa (esim. kokopäivätöissä)?

Asutko yksin? Oletko aina asunut yksin (tai esim. solussa opiskellessa)? Minkä ikäisenä muutit omillesi?

Onko sinulla elossa olevia vanhempia ja sisaruksia? Millaiset välit heihin ja kuinka usein olette yhteyksissä?

Olen töissä.

Asun omassa kaksiossa. Olen asunut yksin noin 20 vuotta.

Vanhemmat ja sisarukset ovat (onneksi) elossa. Pidän välejäni heihin hyvänä ja pyrin tätä aktiivisesti ylläpitämään.

ap

Vierailija
7/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu Ikiksen solvaukset 40v miehiä kohtaan?

Vierailija
8/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla perheen lisäksi ystäväpiiriä? Millaisia ihmisiä tunnet?

Vierailija
9/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut.

Mua saa solvata. Ei se enää haittaa.

ap

Vierailija
10/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet maksullisista ja oletko käyttänyt?

Toinen kysymys, onko ulkonäössäsi jotain mikä mielestäsi karkottaa naisia, voisitko esim laihduttaa ja jos kyllä, oletko yrittänyt?

Vierailija
11/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, haluan vain lähettää terveisiä.

t. 43v kokematon mies

Vierailija
12/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla perheen lisäksi ystäväpiiriä? Millaisia ihmisiä tunnet?

Ystäviä on vanhoja ja harrastuspiireistä. Kymmeniä. Haluan sanoa, että tunnen monenlaisia ihmisiä ja heidän tuntemisensa on mulle rikkaus.

ap

Vierailija
13/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että kaikki voi vielä muuttua? Voit löytää seksiä ja/tai parisuhteen?

Mikä omasta mielestäsi on se este, miksi olet yksinäiseksi ja kokemattomaksi jäänyt? Miksi luivutit 30-vuotiaana?

Itse tässä 42-vuotiaan, eronneena, henkilönä joka ei toivo parisuhdetta vaan haikailisi fwb-suhdetta, pitäisi kaltaistasi kokematonta miestä kultakimpaleena sellaiseen.

En missään tapauksessa alkaisi fwb suhteeseen "koko kylän kyntäjän" tai varatun miehen kanssa.

Vierailija
14/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kysymys, onko ulkonäössäsi jotain mikä mielestäsi karkottaa naisia, voisitko esim laihduttaa ja jos kyllä, oletko yrittänyt?

Maksullisena toimiminen on jokaisen (toivon ainakin) oma valinta. En ole käyttänyt, koska kokisin sen huijaukseksi.

En ole komein mies. Olen ollut joskus todella hyvässä kunnossa ja nyt ehkä siedettävässä. Ei näillä ollut mitään vaikutusta suosiooni naisten keskuudessa.

ap

Vierailija
15/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisena toimiminen on jokaisen (toivon ainakin) oma valinta. En ole käyttänyt, koska kokisin sen huijaukseksi.

En ole komein mies. Olen ollut joskus todella hyvässä kunnossa ja nyt ehkä siedettävässä. Ei näillä ollut mitään vaikutusta suosiooni naisten keskuudessa.

ap

Komeus on katsojan silmässä. Jos olet huolehdit hygieniasta, sinulla on siistit vaatteet, selkä suorassa, avoin tutustumaan, olet jo monenkin mielestä kiinnostava!

T. Nro 13

Vierailija
16/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin kokematon, parisuhteestako, kun toteat olleesi aina yksin. 

Vierailija
17/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut.

Mua saa solvata. Ei se enää haittaa.

ap

Se, että olet siihen jo tottunut, ja kenties omaksunut käsityksen arvottomuudestasi, ei tee siitä oikeaa tai hyväksyttävää.

Vierailija
18/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit valmis antamaan toiselle ihmiselle suhteessa? Mitä annettavaa sinulla on suhteeseen?

Vierailija
19/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että kaikki voi vielä muuttua? Voit löytää seksiä ja/tai parisuhteen?

Mikä omasta mielestäsi on se este, miksi olet yksinäiseksi ja kokemattomaksi jäänyt? Miksi luivutit 30-vuotiaana?

Itse tässä 42-vuotiaan, eronneena, henkilönä joka ei toivo parisuhdetta vaan haikailisi fwb-suhdetta, pitäisi kaltaistasi kokematonta miestä kultakimpaleena sellaiseen.

En missään tapauksessa alkaisi fwb suhteeseen "koko kylän kyntäjän" tai varatun miehen kanssa.

Niinhän sitä sanotaan, että toivo kuolee viimeisenä.

Esteitä on monia. Itseluottamuksen puute, häpeä omasta kehosta, osaamisen puute, joka juontaa teini-iästä. Haluaisin osata, mutta koska en ole koskaan asioita oppinut niin en vain osaa. 

Luovutin, koska tuossa iässä huomasin olevani liian pahasti ikätovereitani jäljessä. En ollut enää se hassusti arkaileva mies vaan mies, joka ei osaa. En halunnut esittää jotain mitä en ole.

ap

Vierailija
20/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Komeus on katsojan silmässä. Jos olet huolehdit hygieniasta, sinulla on siistit vaatteet, selkä suorassa, avoin tutustumaan, olet jo monenkin mielestä kiinnostava!

T. Nro 13

Urheilen lähes joka päivä, joten joka päivä käyn myös suihkussa, käytän deodoranttia ja pesen hampaani. Eivät kai nämä ole mitään outouksia? Vaatteita on kaappi täynnä ja selkäkin suorassa niinä päivinä, kun siihen ei satu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme