Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias kokematon mies vastaa jokaiseen kysymykseen

Vierailija
12.01.2020 |

Täällä oli keskustelu miesten yksinäisyydestä. Yllättäen se kiihtyi väittelyksi sukupuolten välillä eikä siitä saanut selvää suuntaan tai toiseen.

Mä olen ollut yksin koko elämäni. Jos haluat kysyä jotain tai kertoa mielipiteesi yksinäisyydestä niin tämä on paikkasi. Kaikki mielipiteet ovat sallittuja.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko yläasteella tekemisissä luokan jännätyttöjen kanssa?

Istuin takapulpetissa. Olin hiljaa ja sain kokeista vain kiitettäviä.

ap

Vierailija
42/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, mitä häpeämistä vartalossasi voi olla? Olet siis timmi, n. keskimittainen mies. Onko sinulla jotain epämuodostumia, isoja arpia tms? Kuulostat ulkoisesti erittän kiinnostavalta mieheltä, ja kirjoitat hyvää suomea, joten ihan tyhmäkään et voi olla. Jos olisin nainen, olisin jo jättänyt yhteystietopyynnön ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää, mitä häpeämistä vartalossasi voi olla? Olet siis timmi, n. keskimittainen mies. Onko sinulla jotain epämuodostumia, isoja arpia tms? Kuulostat ulkoisesti erittän kiinnostavalta mieheltä, ja kirjoitat hyvää suomea, joten ihan tyhmäkään et voi olla. Jos olisin nainen, olisin jo jättänyt yhteystietopyynnön ;)

Jos olet mies, tiedät se mitä häpeän.

Ei se ehkä ole häpeän paikka, mutta olen kehittänyt siitä sellaisen.

ap

Vierailija
44/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nainen lähestynyt koskaan? Miten reagoisit, jos lähestyisi? Olisiko esim. iällä tai ulkonäöllä merkitystä?

T. 27v kokematon nainen

Vierailija
45/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nainen koskaan ilmaissut kiinnostustaan sinuun? Jos kyllä, millaisena olet kokenut tilanteen?

Vierailija
46/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Okei, pakko ottaa takaisin, tämän viesti eka virke ei ole hyvää suomea. Olen mies, enkä todellakaan tiedä mitä häpeät. Voitko tarkentaa? Seksuaalinen kiinnostukseni kohdistuu siis miehiin, joten ehkä tässä on joku perustavanlaatuinen kulttuuriero.

Vierailija
47/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan nainen lähestynyt koskaan? Miten reagoisit, jos lähestyisi? Olisiko esim. iällä tai ulkonäöllä merkitystä?

T. 27v kokematon nainen

Haluaisin pitää yllä narratiiviä kelpaamattomasta miehestä, mutta myönnän silti, että kerran nainen lähestyi. Hän oli kovassa humalassa ja halusi viedä mut kotiinsa panemaan. Kerroin hänelle, että ehkä voimme mennä illan päätteeksi sinne, mutta se vastaus ei kelvannut ja hän lähti pois.

ap

Vierailija
48/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittajaan voisi saada yhteyden? Olen siis nainen, joka kyselee....

Vierailija
49/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Okei, pakko ottaa takaisin, tämän viesti eka virke ei ole hyvää suomea. Olen mies, enkä todellakaan tiedä mitä häpeät. Voitko tarkentaa? Seksuaalinen kiinnostukseni kohdistuu siis miehiin, joten ehkä tässä on joku perustavanlaatuinen kulttuuriero.

Voin tarkentaa, mutta sitten tämä siirretään toiselle palstalle. Sanotaanko, että liian pitkä kelpaamattomuus manifestoituu itseinhona. Olen ehkä normaali, mutta se ei tarkoita, että tunnen itseni sen tapaiseksi.

ap

Vierailija
50/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelepa nyt kaikki, mitä et ole kokenut.

Vierailija
51/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet maksullisista ja oletko käyttänyt?

Toinen kysymys, onko ulkonäössäsi jotain mikä mielestäsi karkottaa naisia, voisitko esim laihduttaa ja jos kyllä, oletko yrittänyt?

En ole ap, mutta huvittaa miten kaikilla tulee aina ensimmäisenä mieleen ylipaino. Minä kun olen koko elämäni saanut kuulla huomauttelua hoikkuudestani, "saisi olla vähän enemmän painoa" vaikkei 175/76 mielestäni nyt minkään nääntyneen etiopialaisen mitat ole lähellekään.

Vierailija
52/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on se leffa. Hänelläkin toimi.

Vierailija
53/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voin tarkentaa, mutta sitten tämä siirretään toiselle palstalle. Sanotaanko, että liian pitkä kelpaamattomuus manifestoituu itseinhona. Olen ehkä normaali, mutta se ei tarkoita, että tunnen itseni sen tapaiseksi.

ap

Ok, harmi että asia jäi itselleni mysteeriksi. Vaikutat oikeasti tosi symppikseltä, ja on sääli ettet ole kiinnostunut miehistä. Kiitos kuitenkin ajatustenvaihdosta, ja hyvää vuotta 2020!

Vierailija
54/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki. Tässä tarkoitetaan parisuhdetta ja seksiä. Molemmat kokematta.

ap

Vierailija
55/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pienistä sattumista kiinni. Neuvon olemaan avoin sen tarjoamille tilaisuuksille. Suunnilleen ikäisesi nainen ymmärtää kyllä, että ilman kokemusta ei voi olla varmuutta. Oikea ihminen antaa useamman tilaisuuden kerryttää kokemuksia ja luottamusta omaan kelpaavaisuuteen. Tämä edellyttää sinultakin valmiutta pistää itsesi alttiiksi myös epäonnistumisille. Pitää hyväksyä se, että kukaan ei ole täydellinen millään elämän alueella ja missä tahansa iässä pystyy kehittymään ja oppimaan uutta. Huomaavaisuus toista kohtaan on valttikortti, jolla pyyhkii pienet haparoinnit.

Vierailija
56/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitko? Se vapauttaa. Tanssia voi yksin tai yhdessä.

Vierailija
57/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvon olemaan avoin sen tarjoamille tilaisuuksille. Suunnilleen ikäisesi nainen ymmärtää kyllä, että ilman kokemusta ei voi olla varmuutta. Oikea ihminen antaa useamman tilaisuuden kerryttää kokemuksia ja luottamusta omaan kelpaavaisuuteen.

Mä olen valmis. Sanon kaikelle kyllä.

Jos en kelpaa niin se on ihan ok. Ehkä eivät ymmärrä, mutta ehkä joku ymmärtää. Menen hitaasti eteenpäin enkä ole panomies. Jos se ei kelpaa niin sitten emme ole tarkoitettu toisillemme.

ap

Vierailija
58/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta meni hukkaan. Nyt ei enää onnistu. 

Normaaleilla naisilla on lapset ja perhe. Miksi haluaisivat sua?

Niin.

Vierailija
59/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Tinderiin tämän otsikon.

Nolla osumaa.

ap

Vierailija
60/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki. Tässä tarkoitetaan parisuhdetta ja seksiä. Molemmat kokematta.

ap

Jaa. Minä luulin, että et ole kokenut mitään. Tuohan on vain kaksi asiaa. En minäkään ole kokenut benjihyppyä enkä slalom-tyyppistä mäenlaskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi