Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias kokematon mies vastaa jokaiseen kysymykseen

Vierailija
12.01.2020 |

Täällä oli keskustelu miesten yksinäisyydestä. Yllättäen se kiihtyi väittelyksi sukupuolten välillä eikä siitä saanut selvää suuntaan tai toiseen.

Mä olen ollut yksin koko elämäni. Jos haluat kysyä jotain tai kertoa mielipiteesi yksinäisyydestä niin tämä on paikkasi. Kaikki mielipiteet ovat sallittuja.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?

Vierailija
82/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut etsiä vaimoa ulkomailta?. Esim Thaimaasta tai Venäjältä. Siellä suomalainen mies kysytty mutta huijatuksi tulemisen riski kylläkin ilmeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaikuttaa myös asenteisiin ja itsevarmuuteen, ikäänkuin ownaat naiset paremmin kohdattaessa, kun testot on kondiksessa.

Ehkä.

Tämä ketju kertoo, että kukaan ei kaltaistani halua. Siksi luovutin.

ap

Tässä ketjussa on aika moni nainen ilmaissut, että olisit kiinnostava. Poimit silti nuo negatiiviset kommentit ja tartut niihin. Se on ongelmasi selvästi.

Sinun pitäisi jollain keinoin saada itsesi uskomaan, että joku nainen haaveilee juuri sinunlaisestasi miehestä, ja mieti, aika tylyä pitää sitä naista yksinäisyydessä.

13

Vierailija
84/89 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet samanikäisestä kokemattomasta naisesta?

Vierailija
85/89 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et AP vastannut noille kahdelle naiselle jotka olivat kiinnostuneita? :(

Vierailija
86/89 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sulle lihava nainen, joka käy töissä ja on muuten kiva?

Vierailija
87/89 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla naispuolisia kavereita? Onko jotain läheisiä ystäviä jotka tietää sun tilanteesta? Halaatko ystäviäsi/halaavatko he sinua? Kaikki tarvii halauksia välillä, ihan vain kosketusta. :)

Sä vaikutat ihan fiksulta, normaalilta, ilmeisesti sussa ei oo ulkoisesti mitään vikaa vaikket malli olekaan (ei meistä juuri kukaan ole, muista se), sulla on työ, kavereita, olet kokenut kaikenlaisia kivoja juttuja elämässäsi, eikö vain? Eli pahin ongelma on se, että koska sulla ei oo ketään siinä vierellä, siitä on (ymmärrettävästi) tullut sulle elämää suurempi asia. Ja se syö itsetuntoa.

Mun veli  (40v) on samanlaisessa tilanteessa, ja sitä on välillä ulkopuolisena vaikea käsittää. Mitään vikaa ei hänessä ole, fiksu, pitkä ja hyvännäköinen, hauska, on töissä jne. Mutta hän on itse kehittänyt valtavan kynnyksen elämäänsä, koska on ollut ujo ja kokematon naisten kanssa. Olen koittanut sanoa, että ensinnäkään sitä ei tarvii pelätä niin kamalan paljon, ei tarvii olla niin tarkka omissa kriteereissään tms, kuten helposti käy kun on yksin. Yrittää vapautua myös niistä omista ajatuksistaan, lukoistaan ja ennen kaikkea siitä, ettei kelpaa. Kun kuitenkin kyse on vain siitä, että on vain käynyt huono tuuri, tai että oma ajattelu, estot tms on estäneet asioiden kehityksen. Mä kun en kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että olisi normaaleita, mukavia ihmisiä, jotka ei muka kenellekään kelpaa. Aivan taatusti kelpaa. Älä luovuta. Elä omaa elämääsi, ja elä sitä täysillä. Koe kaikkea muuta mahdollista, ole kaveri ihmisille. Avaudu, jos on joku luotettva henkilö. Halaa, kaveripohjalta. Joskus sieltä tulee vastaan joku, joka haluaa enemmän.

Iso rutistus sulle, lähetän kaiken positiivisen energiani sinne sun tulevaan vuoteen, olkoon se sulle maailman paras. <3

Vierailija
88/89 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle nainen jolla on parisuhdehistoriaa ja lapsia? Vai pitääkö olla neitsytvaimo?

Tämmöiseenkin olen törmännyt nettipalstalla, eikä siinä mitään, jokainen saa laittaa kriteerit kuten haluaa muttei pidä ihmetellä jos niitä kokemattomia naisia ei enää neljäkymppisissä ole tai jos on niin ovat tosi outoja.

Vierailija
89/89 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle lihava nainen, joka käy töissä ja on muuten kiva?

Te valaat olette sitten säälittäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän