Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHILLE: Kolmen kimppa (2M) vaimosi kanssa, mihin toinen mies saa/pitää laueta?

Vierailija
12.01.2020 |

Olet toisen miehen kanssa panemassa vaimoasi kolmen kimpassa, mihin silloin tuo mies saa/pitää lastinsa pumpata?
Ja kommenteissa voit kertoa miksi juuri sinne, mihin ei missään tapauksessa, mitä teet seuraavaksi, yms. Tai jos haluat määrittää mihin ja miten sinä haluat tuossa tilanteessa laueta, kerropa sekin.

MIEHILLE: Kolmen kimppa (2M) vaimosi kanssa, mihin toinen mies saa/pitää laueta?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen tuossa tilanteessa ollut ja molemmilla kerroilla vieras on lastinsa vaimoni pilluun laittanut.

Kuten tuossa pari viestiä ylempänä totesin, sinne meilläkin vieras saisi ruiskia. Aiemmin sanoin että vasta mun jälkeen, mutta jäin miettimään, että kuuluisiko se kuitenkin minun miehenä olla se joka homman lopettaa, eikä olla mikään välinumero ennen pääesiintyjää. Vaikea miettiä jos pitää realismin mukana ajatuksissa

Yllättävän suuri on tuon ensimmäisen vaihtoehdon osuus, moni mies on valmis tuohon ja onneksi myös vaimoni.

Vierailija
22/25 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen tuossa tilanteessa ollut ja molemmilla kerroilla vieras on lastinsa vaimoni pilluun laittanut.

Kuten tuossa pari viestiä ylempänä totesin, sinne meilläkin vieras saisi ruiskia. Aiemmin sanoin että vasta mun jälkeen, mutta jäin miettimään, että kuuluisiko se kuitenkin minun miehenä olla se joka homman lopettaa, eikä olla mikään välinumero ennen pääesiintyjää. Vaikea miettiä jos pitää realismin mukana ajatuksissa

Yllättävän suuri on tuon ensimmäisen vaihtoehdon osuus, moni mies on valmis tuohon ja onneksi myös vaimoni.

Varmaan syynä se, että kuitenkin luultavasti se luonnollisin paikka laueta. Ja niinkuin itsekin sanoin, jos en minä saa muualle laueta, ei saa kyllä vieraskaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan syynä se, että kuitenkin luultavasti se luonnollisin paikka laueta. Ja niinkuin itsekin sanoin, jos en minä saa muualle laueta, ei saa kyllä vieraskaan :)

Itse haluan aina päästää pilluun, se vaan tuntuu parhaalta. Mutta silti mielestäni ei ole erityisen 'luonnollista' haluta toisen miehen pumppaavan spermansa vaimoosi. Voisi melkein sanoa noin evolutionaalisessa mielessä että tämä on päinvastoin epäluonnollista. Mutta silti itsekin valitsin tuon vaihtoehdon, siinä on jotain niin kiihottavaa että ei tulisi muut vaihtoehdot mieleenkään.

Vierailija
24/25 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
25/25 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoille kiitos. Kokemuksia on jo aika monista, apumiehiä ollaan löydetty XUsta. Kutsulinkki nopeimmille!

https://xperienceunited.com/?&utm_campaign=invitation&utm_source=user&u…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi