Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä paino 161cm naiselle?

Vierailija
12.01.2020 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI:n mukaan 48-64 kg. Riippuu kehonmuodostasi yms. mikä näyttää parhaalta päälläsi. Jos olet kovin siro tai muodoton niin vähempi, jos paino menisi kurveihin niin enempi. Muista katsoa peilistä myös kasvoja, ettei lähde liikaa rasvaa naamasta tai alat muistuttamaan luurankoa.

Vierailija
62/70 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli sääntö, että pituudesta pois metri, niin jäljelle jää se sopiva paino. Eli jos on 165cm , sopiva paino on 65kg.

Hyvä ns nyrkkisääntö kaikille niin, ettei anna painon nousta ainakaan tuon rajan yli.

miesten painoindeksi toimii noin. eli jos on 180cm pitkä niin ihanne paino on 80kg. naisilla hieman eri.

esimerkiksi ap:n 161cm ihanne paino on 48kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli sääntö, että pituudesta pois metri, niin jäljelle jää se sopiva paino. Eli jos on 165cm , sopiva paino on 65kg.

Hyvä ns nyrkkisääntö kaikille niin, ettei anna painon nousta ainakaan tuon rajan yli.

miesten painoindeksi toimii noin. eli jos on 180cm pitkä niin ihanne paino on 80kg. naisilla hieman eri.

esimerkiksi ap:n 161cm ihanne paino on 48kg

Ei tuo ole ihannepaino, se on normaalipainon alaraja. Ruumiinrakenteesta riippuen sama paino voi näyttää eri ihmisillä erilaiselta.

Vierailija
64/70 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkä painon ja pituden ilmaseminen on vaikea arvioda mikä sopiva paino on? ratkasee onko leveät hartiat tai lantiot,kapea kun vyötärö silti voi olla.Minkä lainen on luusto? roiku vatsa voi laihallakin olla,joten todella on laiha lihavia kun se vatsa voi olla edustassa iso. toinen jollain laihoilla on todella isot rinnat ja nostaa painoa rutkasti. tai pakarat,takapuoli,reidet, ymm.vaikka miten olisi kuin tikku.

Vierailija
65/70 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pituus 161cm ja kookkaat rinnat, paino heittelee nyt 55-56kg välillä. Tavoitteena 53kg. Käyn salilla n 3 krt/ viikko.

Vierailija
66/70 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

51.

Pituus miinus 110 käy useimmille. Jos on siro, voi olla kevyempi ja jos on jykevä rakenne, niin enemmän. 

My body gallery sivustolta näkee erilaisen painon kehoja.

Vierailija
67/70 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 50-55

Vierailija
68/70 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vähän possu on jos 165cm painaa 65kg 

On takuulla jenkkakahvat lantiolla.

Mun mielestä 55-60kg on sopiva paino tuon pituiselle.

Vierailija
69/70 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se olisi 60-62 kg. Olen hyvin siro joten alle 55 kiloisena olin tosi nälkiintyneen ja lommoposkisen näköinen. 38 v saakka painoin 52 kg. Nyk 65 kg vähän liikaa

Kyllä 62 kiloa 161 senttisellä tarkottaisi, että aika tukevaa tekoa on.

Mulla olisi 62.5 kiloa ihannepaino, johtuen lihaksistosta. Että tukeva voi olla monella tapaa. Suoraa vertailua ei voi eikä kannata tehdä saman pituisten ihmisten kesken. Toinen voi olla laihaläski, toinen lihaksikas vaikka paino ei paljoa keskenään eroaisi. 

Vierailija
70/70 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon kropan rakenteesta. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan