Hyvä paino 161cm naiselle?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli sääntö, että pituudesta pois metri, niin jäljelle jää se sopiva paino. Eli jos on 165cm , sopiva paino on 65kg.
Hyvä ns nyrkkisääntö kaikille niin, ettei anna painon nousta ainakaan tuon rajan yli.
miesten painoindeksi toimii noin. eli jos on 180cm pitkä niin ihanne paino on 80kg. naisilla hieman eri.
esimerkiksi ap:n 161cm ihanne paino on 48kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli sääntö, että pituudesta pois metri, niin jäljelle jää se sopiva paino. Eli jos on 165cm , sopiva paino on 65kg.
Hyvä ns nyrkkisääntö kaikille niin, ettei anna painon nousta ainakaan tuon rajan yli.
miesten painoindeksi toimii noin. eli jos on 180cm pitkä niin ihanne paino on 80kg. naisilla hieman eri.
esimerkiksi ap:n 161cm ihanne paino on 48kg
Ei tuo ole ihannepaino, se on normaalipainon alaraja. Ruumiinrakenteesta riippuen sama paino voi näyttää eri ihmisillä erilaiselta.
Pelkä painon ja pituden ilmaseminen on vaikea arvioda mikä sopiva paino on? ratkasee onko leveät hartiat tai lantiot,kapea kun vyötärö silti voi olla.Minkä lainen on luusto? roiku vatsa voi laihallakin olla,joten todella on laiha lihavia kun se vatsa voi olla edustassa iso. toinen jollain laihoilla on todella isot rinnat ja nostaa painoa rutkasti. tai pakarat,takapuoli,reidet, ymm.vaikka miten olisi kuin tikku.
Mullakin pituus 161cm ja kookkaat rinnat, paino heittelee nyt 55-56kg välillä. Tavoitteena 53kg. Käyn salilla n 3 krt/ viikko.
51.
Pituus miinus 110 käy useimmille. Jos on siro, voi olla kevyempi ja jos on jykevä rakenne, niin enemmän.
My body gallery sivustolta näkee erilaisen painon kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähän possu on jos 165cm painaa 65kg
On takuulla jenkkakahvat lantiolla.
Mun mielestä 55-60kg on sopiva paino tuon pituiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se olisi 60-62 kg. Olen hyvin siro joten alle 55 kiloisena olin tosi nälkiintyneen ja lommoposkisen näköinen. 38 v saakka painoin 52 kg. Nyk 65 kg vähän liikaa
Kyllä 62 kiloa 161 senttisellä tarkottaisi, että aika tukevaa tekoa on.
Mulla olisi 62.5 kiloa ihannepaino, johtuen lihaksistosta. Että tukeva voi olla monella tapaa. Suoraa vertailua ei voi eikä kannata tehdä saman pituisten ihmisten kesken. Toinen voi olla laihaläski, toinen lihaksikas vaikka paino ei paljoa keskenään eroaisi.
Riippuu paljon kropan rakenteesta. .
BMI:n mukaan 48-64 kg. Riippuu kehonmuodostasi yms. mikä näyttää parhaalta päälläsi. Jos olet kovin siro tai muodoton niin vähempi, jos paino menisi kurveihin niin enempi. Muista katsoa peilistä myös kasvoja, ettei lähde liikaa rasvaa naamasta tai alat muistuttamaan luurankoa.