Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP nostaa palvelumaksujaan- suosittele pankkia

Vierailija
12.01.2020 |

OP:n palvelu huonontuu ja hinnat nousee.
Onko olemassa pankkia jossa saisi hoidettua ihan normaalit raha asiat ilman järkyttävää kk maksua? Pidän mielelläni muutamaa eri tiliä, käyttötili ja tili suurempia menoja varten. Nyt saa suositella pankkia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa taitaa olla vain s pankki mikäli omistaja olet

Vierailija
2/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riittävästi velkaa Nordea on kohtuuhintainen. Saahan toki omaisuuttakin olla, mutta harvalla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain op:sta juuri opintolainan maksettua ja lopetin kaikki palvelut sieltä. Nordeasta olen saanut hyvää palvelua ja on nopea. Toki jotain moitteita siihenkin suuntaan, mutta aina hommat on lopulta hoituneet. Palvelumaksua ei mene ollenkaan. Lainan myötä olin ensin avainasiakas. Nyt minulla on säästöjä ettei siksi mene.

Vierailija
4/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin juuri. Onko muuten kuinka helppoa lopettaa tili?

Vierailija
5/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen makuuttanut vuosia sijoituksia Nordeasssa, arvo-osuustili taitaa olla maksullinen, muuten ei maksuja, ei velkaa.

Vierailija
6/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös taisivat OP:n palvelut riittää. Olen pitkäaikainen asiakas, mutta velkoja ei ole, joten taidan olla heille huono asiakas.

Vierailija
7/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

POP pankin omistajajäsenillä on edulliset palvelut.

Vierailija
8/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen makuuttanut vuosia sijoituksia Nordeasssa, arvo-osuustili taitaa olla maksullinen, muuten ei maksuja, ei velkaa.

Arvo-osuustilikään ei mitään maksa jos edes minimaalisesti salkkua hoitaa (yksi kauppa kvarttaalissa).

Vierailija
9/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain op:sta juuri opintolainan maksettua ja lopetin kaikki palvelut sieltä. Nordeasta olen saanut hyvää palvelua ja on nopea. Toki jotain moitteita siihenkin suuntaan, mutta aina hommat on lopulta hoituneet. Palvelumaksua ei mene ollenkaan. Lainan myötä olin ensin avainasiakas. Nyt minulla on säästöjä ettei siksi mene.

Voiko vaihtaa pankkia vaikka olisi vielä opintolainaa maksamatta OP:lle?

Vierailija
10/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki. Olen ollut jo monta vuotta ja olen tyytyväinen.

Vierailija
11/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin juuri. Onko muuten kuinka helppoa lopettaa tili?

Tosi helppo. Verkkopankkiin. Siellä on omissa tiedoissa yleinen valtakirja. Siihen tarkkaan kirjoittaa mitä haluaa lopettaa eli jos haluaa lopettaa kaiken niin kirjaa ylös tilien numerot, verkkopankkisopimuksen lopetuksen, mahdollisen omisjajajäsenyyden lopettamisen ym ja antaa uuden tilinumeron, johon palautetaan rahat.

Vierailija
12/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Ensin avaat asiakkuuden uuteen pankkiin ja valtakirjalla pankki siirtää kaiken kun asiasta sovit. Lainan siirto maksaa, joten voi olla edullisempaa jättää tili vanhaankin pankkiin.

Vierailija
13/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi.  Ei mikään pakota olemaan vain yhden pankin asiakas. Voit olla vaikka kaikkien pankkien asiakas yhtäaikaa halutessasi.

Vierailija
14/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen velaton OP:n omistaja-asiakas. Minulle kertyy tileillä olevista varoista bonusta. Bonuksilla kuittaan OP:n palvelumaksut. Miten muissa pankeissa menee palvelumaksut, jos asiakas on velaton? Ikä 40+.

Vierailija
15/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis palvelumaksu nousee 1 eurolla kuussa? Sen takia haluatte vaihtaa pankkia? Oikeesti?

Vierailija
16/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis palvelumaksu nousee 1 eurolla kuussa? Sen takia haluatte vaihtaa pankkia? Oikeesti?

Kall sta. Minulla oli op:ssa palvelumaksu 5,70/kk. Vuodessa iso summa.

Vierailija
17/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen velaton OP:n omistaja-asiakas. Minulle kertyy tileillä olevista varoista bonusta. Bonuksilla kuittaan OP:n palvelumaksut. Miten muissa pankeissa menee palvelumaksut, jos asiakas on velaton? Ikä 40+.

Sama mulla, eipä tarvitse maksaa mitään palvelumaksuja kun on säästöjä (velkaa ei ole). Muista pankeista en tiedä yhtään kun en ole todellakaan vaihtamassa.

Vierailija
18/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla, eipä tarvitse maksaa mitään palvelumaksuja kun on säästöjä (velkaa ei ole). Muista pankeista en tiedä yhtään kun en ole todellakaan vaihtamassa.

Sama juttu. Ylimenevää bonukset menevät vakuutusmaksuihin.

Vierailija
19/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ei ole lainaa, pankissa olevat säästöt ovat pieniä, rahastoihin säästän muualle. Ei siis mitään merkittävää bonuskertymää kk tasolla. Lisäksi palvelu on huonontunut, siksi kyselen vaihtoehtoja. 

Vierailija
20/23 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös s-pankki ja ei mitään pahaa sanottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi