Tuntuu pahalta kun miehen uusi on lasteni kanssa
Uusia, todella noloja ja ikäviä tunteita. Minua ahdistaa ja tunnen menettämisen pelkoa kun lapset ovat isällään ja viettävät ihanaa, täysipainoista aikaa exän uuden naisen ja tämän lasten kanssa. Pahalta tuntuu, kun kertovat yhteisestä saunaillasta tai kun pienimmäinen jäi kaksin uuden naisen kanssa päiväksi. Pelkään, että jotenkin menetän lapseni ja äitiyteni vähenee kun luovat läheisen suhteen. Heillä on taloudellisemmat puitteet paremmat, ja saavat enemmän kuin minun kanssani. Nyt ovat laskettelureissulla. Kaikki tämä on hienoa lapsilleni! On häpeällistä myöntää miten minuun sattuu. Mietin jopa, että voi kun emme olisi eronneet niin ei kokisi tätä. Vaikka liitto oli niin huono niin kauan. Miten minä työstän tätä? Järkiajattelu ei vaan auta. Pelkään, että lapset haluavat ajan myötä olla vaan enemmän siellä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hae yksinhuoltajuutta. Sillähän tämä kojaantuu. Ja vaadit valvotut tapaamiset jos lapset haluaa mahdollista siittiöidenluovuttajaa nähdä.
Kuka yläpeukuttaa tätä ?? Aivan kaameaa, että joku näkee miehen vain siittiönluovuttajana ja, että pitäisi sabotoida lapsien hyvää isä-suhdetta.
Eiköhän ollut huonoksi vitsiksi tarkoitettu tuo vika.
Hyvä, että pystyt myöntämään tunteesi. Ei sulla ole huolta niin kauan, kuin olet hyvä äiti. Vietä aikaa lastesi kanssa ja osoita heille, että välität heistä. Miehen uusi kumppani tuskin haluaa sinua syrjäyttää. Lapsilla nyt vaan on sekä isä, äiti, että äitipuoli. Se voi tuntua sinusta pahalta, mutta ei auta kuin yrittää kokea asia positiivisena.
Olen itse vastakkaisessa asemassa samankaltaisessa tilanteessa. Aloitin hiljattain seurustelemaan miehen kanssa, jolla on lapsi. Vaikka lapsen äiti ei kuvioissa juurikaan ole mukana, ei mulla ole aikeita syrjäyttää häntä. Lapsella on oikeus omaan äitiinsä.
Olet se painajaismainen ex joka tekee uusperheistä helvettejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhimillinen tunne. Sinua he kuitenkin eniten rakastavat ja isäänsä, eivät isän uutta.
Mutta ilmeisesti mies kykenee olemaan täyspäinen, jos hänellä on uusi (hyvä) suhde?
Ja sinäkin olet täyspäinen ihminen? Ehkä ei tosiaan olisi kannattanut erota? Nämä on aina vaikeita kysymyksiä ja jälkiviisaus ei auta. Sen näkee sitten, jos lapset tahtovat muuttaa isälleen.Paloittelija-Madsenkin varmaan täyspäinen, kun meni just naimisiin? Uuteen suhteeseen hyppääminen ei todellakaan ole mikään todiste täyspäisyydestä. Ja todellakin kannatti erota, jos suhde oli pitkään noin huono. Olet lasten Äiti, mieti sitä.
Niin, kumpihan tuossa on enempi psyko - suomalainen nainen, joka meni paloittelija murhaajan kanssa naimisiin vai itse paloittelija? Kerrassaan järkyttävä uutinen. Kertoo paljon suominaisista - valitettavasti.
Mielestäni järkyttävämpi uutinen kuin itse paloittelumurha! Ja eikös maailman ainoa naissarjamurhaajakin ollut suomalaista alkuperää? Ja omasta takaa löytyy tappajahoitsuja. Ei hyvää päivää tätä maailman menoa...
Ja siitäkö olisit katkera,että lapset haluaisivat olla enemmän isänsä kanssa.Tämä viittaa siihen,että isä ei saisi olla mielestäsi yhtä läheinen ja tärkeä lapsille kuin äiti.
Miksi ei saisi?Molemmat vanhemmat ovat yhtä tärkeitä.
Seuraa tilannetta, jos mies alkaa jättää lapset naisystävän vastuulle, niin tapaamisia on syytä järjestää jotenkin muuten, lapset kuitenkin tulevat viettämään aikaa isän kanssa.
Älä pelkää. Hän saattaa vaan jopa toivoa, että ne lapset jäis sulle. Kuitenkin ovat hankalia ja ilman sääntöjä möliseviä kakruja. Eikä tämä uusi riemusta kilju ku saa niitä nähä, ja pakostahan joutuu näkee vaikkei välttämättä haluaisi. Turhaan olet kateellinen ja huolissasi koska ei ne lapset kuitenkaan osaa arvostaa ja kunnioittaa isän uutta kaveria, koska äitihahmot yleensä tekee kaikkensa, että uusi suhde voi huonosti.
Teet lasun tietysti isästä ja tämän uudesta hoidosta. Eiköhän niitä aiheita löydy.